Kampania SEO

Skuteczna kampania SEO wiąże się z prowadzeniem działań zarówno na stronie internetowej jak i poza nią. Stworzenie audytu strony, wdrożenie wytycznych optymalizacyjnych oraz pozyskiwanie odnośników zewnętrznych to kluczowe działania prowadzone podczas kampanii.

Audyt SEO

Odpowiednia budowa strony to podstawowa kwestia w SEO. Przeprowadzony przez nas audyt strony wskaże Ci, które elementy wymagają udoskonalenia, a które z nich są zbudowane poprawnie. Zbuduj stronę zgodną z wytycznymi Google już dziś!

Konsultacje SEO

Planujesz zmiany w serwisie, ale nie wiesz czy okażą się trafione? Nie masz pomysłu jak zwiększyć widoczność strony? A może po prostu masz jakiś konkretny problem, który chciałbyś omówić w gronie specjalistów? Chętnie w tym pomożemy!

Pozycjonowanie lokalne

Działając na rynku lokalnym chciałbyś trafić do użytkownika z konkretnej lokalizacji. Pozycjonowanie lokalne nastawione jest na zwiększenie ruchu wśród użytkowników szukających usług w określonym miejscu, na bazie jego aktualnej lokalizacji.

Wdrożenia nowych technologii

Planując wdrożenie nowego rozwiązania technologicznego warto zatroszczyć się, aby było one zgodne z robotami wyszukiwarek internetowych. Optymalizacja jego działania oraz troska o to, aby był dostosowany do wytycznych Google to klucz do zminimalizowania strat związanych z migracją.

Strategia contentowa

Nie wiesz, o czym pisać na swojej stronie? Twoje działania wciąż nie generują wartościowego ruchu? Zamów strategię contentową, dzięki której dotrzesz do starannie wyselekcjonowanej grupy odbiorców i wskoczysz na wysokie pozycje.

Zainteresowany? Napisz do Nas!

Skorzystaj z formularza obok, opisz swoje wymagania odnośnie usługi SEO, a wspólnie przygotujemy strategię działań dopasowaną do aktualnej sytuacji strony.

W polu “treść wiadomości” możesz podać informacje o maksymalnym miesięcznym budżecie, jaki chciałbyś przeznaczyć na działania SEO, a także wszystkie pozostałe informacje, które są dla Ciebie istotne.

Na wszystkie wiadomości staramy się odpisywać w ciągu 24 godzin.

    Usługi SEO

    Pozycjonowanie stron (SEO) stało się jednym z kluczowych zagadnień marketingu internetowego. Każdego dnia z wyszukiwarek internetowych korzystają całe rzesze użytkowników, którzy chcą znaleźć konkretne produkty, usługi czy poznać rozwiązanie swojego problemu. trudno sobie wyobrazić osiągnięcie sukcesu w sieci, odstawiając na bok usługę SEO.

    Czym są usługi SEO?

    Usługi SEO to szereg działań mających wpływ na widoczność stron internetowych. Wymienić możemy tutaj dwie główne gałęzie – działania prowadzone na stronie (tzw. onsite) oraz poza nią (offsite).

    • Usługi SEO na stronie – wszystkie kwestie techniczne, optymalizacyjne czy contentowe. Ustalenie odpowiedniej struktury serwisu, linkowania wewnętrznego czy optymalizacja pod konkretne frazy kluczowe to bardzo ważne kwestie, które znacząco wpływają na to jak roboty wyszukiwarek postrzegają Twoją stronę. Usługa SEO ma za zadanie dostosowanie tych elementów jak najbliżej ideału, aby strona osiągała jak najwyższe pozycje dla jak największej puli fraz kluczowych,
    • Usługi SEO poza stroną – pozyskiwanie linków zewnętrznych to w dalszym ciągu bardzo istotny czynnik rankingowy, choć w ostatnich latach mocno ewoluował. Aktualnie link building skupia się na pozyskiwaniu wartościowych odnośników zewnętrznych, które wzmacniają autorytet strony,

    Jaka jest cena usługi SEO?

    Nie ma jednej odpowiedzi na to pytanie. Koszt kampanii uzależniony jest od wielu czynników, takich jak np.: historia domeny i jej moc pod względem profilu linków, konkurencja, branża czy cele postawione przed agencją SEO. Po podaniu szczegółowych informacji na temat swojego biznesu i wymagań odnośnie usługi SEO przygotujemy wycenę dopasowaną do aktualnej sytuacji Twojej strony.

    Jak wybrać dostawcę usługi SEO?

    Z pewnością cenną informacją jest to, jaki specjalista będzie odpowiedzialny za kontakt z klientem czy za przygotowanie audytu. Doświadczenie i wiedza specjalisty może być prognozą tego, czego możesz spodziewać się po danej usłudze. Kolejnym elementem, na który warto zwrócić uwagę jest oferowany zakres działań, czas trwania umowy czy case studies agencji.

    Jedną z ciekawszych metod jest analiza rankingów agencji, w których znajdziesz informację o liczbie pracowników, przychodach czy liczbie pracowników SEO względem całego zespołu. W branży działa wiele firm, które posiadają 2-3 specjalistów, a dział sprzedaży czy prawny liczy kilka razy więcej osób. Jest to również pewien wyznacznik tego, na co firma kładzie największy nacisk i czy rzetelne realizowanie usługi SEO będzie dla firmy najważniejsze. Jeśli jeden specjalista odpowiada za prowadzenie 100 klientów, to nie jest to najlepszy prognostyk tego, ile czasu będzie mógł poświęcić Twojej stronie.

    Ile trwa usługa SEO?

    Warto doprecyzować czy mamy tu na myśli usługę jednorazową czy stałą, bo różnice są wyraźne. Mamy więc np.:

    • Jednorazowy audyt – przygotowanie dokumentu z rekomendacjami trwa maksymalnie 20 dni roboczych. Następnie następują wdrożenia (po stronie klienta lub naszej, w zależności od ustaleń) i etap poprawności wdrożeń. Całość uzależniona jest od zakresu i szybkości wdrożeń,
    • Stała kampania SEO – umowy podpisujemy na 6 miesięcy,  a następnie przechodzą na czas nieokreślony z miesięcznym okresem wypowiedzenia. Pół roku to czas, w którym pojawiają się pierwsze wyraźniejsze efekty naszej pracy i klient może zdecydować czy oferowana przez nas usługa spełnia jego oczekiwania,
    Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki. Polityka prywatności