Analiza potrzeb klienta
Poznajemy branżę klienta oraz jego potrzeby i oczekiwania. Przedstawiamy wstępną propozycję działań contentowych nakierowanych na wzrost ruchu w serwisie oraz budowanie zaangażowania wśród użytkowników.
Nie ma pozycjonowania bez contentu. Osiąganie wysokich pozycji w wyszukiwarce jest możliwe dzięki zapełnieniu witryny unikalną, dobrze zoptymalizowaną i wartościową dla użytkownika treścią. Nie wiesz, o czym pisać na blogu firmowym? Twoja witryna wciąż nie generuje ruchu? Zamów strategię contentową, dzięki której dotrzesz do starannie wyselekcjonowanej grupy odbiorców i wskoczysz na wysokie pozycje.
W SAMOSEO działamy w sposób metodyczny, ale elastyczny. Oferujemy rozwiązania dopasowane do indywidualnych potrzeb. Sprawdzimy, kim są Twoi klienci i czego szukają w internecie. Przygotujemy profesjonalną analizę konkurencyjnych serwisów. Stworzymy rekomendacje dla Twojej witryny, sprowadzając wartościowy ruch na stronę. Sprawdź, jak działamy
Tworzysz tematyczny content, ale nie widzisz efektów? Zapełnienie bloga firmowego serią artykułów to nie wszystko. Publikowane materiały muszą być nasycone frazami kluczowymi, interesujące i atrakcyjne pod kątem wizualnym. Budowanie zaangażowanej społeczności wokół marki jest możliwe dzięki strategii contentowej.
Plan contentowy zawiera szczegółowe wytyczne dotyczące tworzenia oraz publikacji treści na stronie internetowej. Przygotowując rekomendacje dla naszych klientów, uwzględniamy aktualne trendy i sezonowość tematów. Poruszamy zagadnienia, które są szczególnie interesujące dla użytkowników w danym okresie. Tworzymy harmonogramy publikacji, przewidując, kiedy zainteresowanie produktem będzie najsilniejsze. Prezentując klientom zapytania użytkowników związane z produktem lub usługą, pomagamy im lepiej zrozumieć swoich odbiorców i dzięki temu skuteczniej odpowiadać na ich potrzeby.
Dla klientów, którzy chcą zwiększyć ruch organiczny na stronie internetowej. Więcej wejść z wyszukiwarki przekłada się na wzrost współczynnika konwersji i poprawę wyników sprzedażowych. Stworzenie strategii rekomendujemy każdemu klientowi niezależnie od branży. Udowadniamy, że w każdym produkcie tkwi potencjał contentowy.
Działasz w niszowej lub bardzo konkurencyjnej branży i zastanawiasz się, czy warto inwestować w strategię contentową? Znajdziemy sposób, aby skutecznie wypromować Twoją witrynę.
Analiza potrzeb klienta
Poznajemy branżę klienta oraz jego potrzeby i oczekiwania. Przedstawiamy wstępną propozycję działań contentowych nakierowanych na wzrost ruchu w serwisie oraz budowanie zaangażowania wśród użytkowników.
Analiza treści opublikowanych na witrynie klienta
Analizujemy zawartość serwisu klienta. W strategii contentowej skupiamy się przede wszystkim na warstwie tekstowej. Rekomendujemy tworzenie nowych treści lub optymalizację już istniejących.
Analiza konkurencji
Przeprowadzamy analizę działań konkurencji. Oceniamy dobór tematów, śródtytułów i fraz kluczowych, a także sposób prezentacji problemu i długość artykułów. Proponujemy rozwiązania, które pozwolą klientowi zawalczyć o wysokie pozycje w organicznych wynikach wyszukiwania nawet z silniejszą konkurencją
Rekomendacje
Opracowujemy wytyczne SEO dla artykułów blogowych i treści ofertowych. W rekomendacjach oprócz fraz kluczowych znajdziesz także dodatkowe zalecenia dotyczące m.in. budowy nagłówków, długości contentu oraz momentu publikacji artykułów.
Dobór tematów
Analizujemy frazy kluczowe i zapytania w Google związane z branżą klienta. Opracowujemy szczegółowe wytyczne dla copywriterów, uwzględniając sezonowość tematów oraz aktualne trendy. Tworzymy strategię contentową na podstawie danych pozyskanych z profesjonalnych narzędzi SEO.
Potrzebujesz kompleksowej usługi obejmującej nie tylko zaplanowanie, ale także stworzenie treści? Zamów gotowe artykuły realizujące Twoją indywidualną strategię contentową. Współpracujemy z doświadczonymi copywriterami, którzy stworzą wartościowy artykuł blogowy lub opis produktu, który sprzedaje.
Skorzystaj z formularza obok, opisz swoje wymagania odnośnie kampanii SEO, a wspólnie przygotujemy strategię działań dopasowaną do aktualnej sytuacji strony.
W polu “treść wiadomości” możesz podać informacje o maksymalnym miesięcznym budżecie, jaki chciałbyś przeznaczyć na działania SEO, a także wszystkie pozostałe informacje, które są dla Ciebie istotne.
Na wszystkie wiadomości staramy się odpisywać w ciągu 24 godzin.