Co możemy Ci zaoferować jako podwykonawca SEO?

Prowadzenie kompleksowych kampanii SEO dla Twoich klientów

Tworzenie kompleksowych strategii SEO

Przeprowadzanie audytów SEO wraz z rekomendacjami zmian

Analizy konkurencji

Wsparcie doświadczonego zespołu

Opiekę specjalisty SEO przydzielonego do Twojego projektu

Indywidualne konsultacje SEO, dzięki którym zrozumiesz, co robimy i jakie efekty chcemy osiągnąć

Regularne raporty z wynikami działań, które możesz przedstawić swoim klientom, budując wizerunek eksperta

Współpracę na przejrzystych zasadach

Pełną poufność zagwarantowaną umową

White Label SEO

White Label SEO to usługa skierowana głównie do agencji interaktywnych, które nie posiadają swojego zespołu SEO, a chciałyby świadczyć taką usługę. Jesteśmy nastawieni na długotrwałą współpracę, na partnerskich i transparentnych zasadach.

Outsourcing to sposób na optymalizację kosztów. Nie musisz zatrudniać specjalistów na etacie i inwestować w narzędzia do analizy słów kluczowych oraz monitorowania pozycji fraz. Współpraca z SAMOSEO to także oszczędność czasu. Śledzenie aktualizacji i nadzorowanie pracy linkerów oraz copywriterów zostaw nam.

Zadbamy o wysokie pozycje witryn w organicznych wynikach wyszukiwania dzięki technical SEO oraz działaniom link buildingowym i contentowym. Dbamy o to, aby efekty naszej pracy były trwałe. Pozyskujemy wysokiej jakości linki zewnętrzne, porządkujemy linkowanie wewnętrzne i kładziemy nacisk na UX. Zapewniamy wsparcie doświadczonych specjalistów SEO na każdym etapie prowadzenia kampanii.

Podejmiemy się każdego wyzwania, a w naszym portfolio znajdują się firmy z najbardziej wymagających branż, m.in. Apteka Gemini, Filippo, home&you czy Wirtualna Polska, co potwierdza nasze profesjonalne podejście do prowadzonych kampanii.

Jak wygląda współpraca z podwykonawcą SEO?

1
Organizujemy spotkanie w biurze lub online. Rozmawiamy o potrzebach i oczekiwaniach Twoich klientów. Dobieramy metody działania do branży i celów biznesowych.
2
Podpisujemy umowę. Jednym z najważniejszych aspektów umowy outsourcingowej jest zapis o poufności. Pracujemy nad efektami, pod którymi Ty się podpisujesz. Rozliczamy się w systemie abonamentowym, więc wiesz, za co płacisz.
3
Przygotowujemy oferty dla potencjalnych klientów, w których wskazujemy elementy strony warte usprawnienia oraz rekomendujemy 3 warianty budżetu
4
Pracujemy nad optymalizacją witryny, własnoręcznie wdrażamy zmiany z audytu (o ile jest taka możliwość). Stawiamy na unikalne treści, które niosą wartość dla użytkownika.
5
Dowozimy efekty i raportujemy wyniki (głównie w Google Data Studio)

Dlaczego warto zatrudnić podwykonawcę SEO?

Oszczędność czasu

Możesz skupić się na podstawowych aspektach swojej działalności – robisz to, na czym znasz się najlepiej

Szybki start działań

Nie musisz tworzyć swojego zespołu opartego na doświadczonych specjalistach i tracić czasu na rekrutację

Zachowasz wizerunek eksperta

Formuła outsourcingu pozwala nam pozostać w cieniu. Wszystkie materiały, które od nas otrzymujesz, możesz opatrzyć logo swojej firmy. Zobowiązujemy się do zachowania poufności zarówno w trakcie trwania umowy, jak i po jej zakończeniu

Poszerzasz swoją ofertę

Poszerzysz swoją ofertę o usługę pozycjonowania, bez którego trudno sobie wyobrazić kompleksowy i skuteczny marketing w sieci

Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki. Polityka prywatności