Czym są konsultacje SEO?

Konsultacja SEO to spotkanie z ekspertem specjalizującym się w pozycjonowaniu stron internetowych. To przestrzeń do swobodnej dyskusji na temat Twojej witryny. Masz wpływ na to, co będzie przedmiotem naszego spotkania. Odpowiadamy na wszystkie pytania dotyczące link buildingu, content marketingu i budowania autorytetu witryny. Rozwiewamy wątpliwości dotyczące obranej strategii. Podpowiadamy, co warto zmienić, zaktualizować lub usprawnić, żeby osiągać wyższe pozycje w Google i generować jeszcze więcej leadów sprzedażowych.

Do Ciebie należy także decyzja dotycząca formy spotkania. Zależy Ci na rozmowie w naszym biurze lub w innym wskazanym miejscu? A może wolisz spotkać się online na wideokonferencji? Nasi eksperci dostosują się do Twoich potrzeb i Twojego planu dnia. Możesz zamówić konsultację SEO jako firma lub osoba prywatna. Odpowiadamy na pytania klientów, którzy przy prowadzeniu kampanii korzystają z pomocy agencji SEO lub prowadzą działania pozycjonujące na własną rękę.

Kiedy warto skorzystać z konsultacji SEO?

Chcesz dowiedzieć się czym jest SEO i w jaki sposób pozycjonowanie może wpłynąć na rozwój biznesu

Szukasz porady na temat tego jak osiągnąć wysokie pozycje w organicznych wynikach wyszukiwania

Pragniesz zwiększyć konwersję na swojej stronie internetowej

Planujesz wprowadzić zmiany w obrębie witryny, ale obawiasz się, że działania mogą negatywnie wpłynąć na SEO

Chciałbyś zweryfikować, czy działania SEO prowadzone przez inne osoby lub firmy są skuteczne i zgodne z zasadami Google

Dla kogo jest ta usługa?

Naszą ofertę kierujemy także do osób, które dopiero planują rozpoczęcie działalności w Internecie i chcą od samego początku zadbać o wartościowy content w witrynie i inne aspekty ważne z punktu widzenia SEO. Z naszych porad korzystają właściciele dużych i małych serwisów e-commerce. Udzielamy porad dotyczących pozycjonowania przedstawicielom korporacji i osobom, które prowadzą jednoosobowe działalności gospodarcze. Konsultacje SEO są przeznaczone zarówno dla osób, które posiadają podstawową wiedzę dotyczącą pozycjonowania, jak i tych, które dopiero chcą się upewnić, że warto zainwestować w działania SEO.

Nasz zespół biorący udział w konsultacjach SEO

  • Tomasz Mielewczyk

    Tomasz Mielewczyk

    SEO Expert / Członek zarządu

    Początkowo webmaster, który z biegiem czasu przeszedł na SEO-wą stronę mocy. Prowadził projekty SEO m.in. dla Wirtualnej Polski, BZWBK, UPC, iSpot, Santander Consumer Banku, Lexusa, Ergo Hestii, Generali czy Netii.

  • Wojciech Grądzki

    Wojciech Grądzki

    SEO Expert / Członek zarządu

    Przez 17 lat pracował w Wirtualnej Polsce, od początku przy wyszukiwarkach a przez 10 ostatnich lat kierował działaniami SEO Grupy WP pracując przy wp.pl, o2.pl, money.pl, abczdrowie.pl, SportoweFakty, Pudelek. Od 2017 roku, wspólnie ze współpracownikiem z WP, Tomkiem Mielewczykiem prowadzi agencję SAMOSEO.

  • Tomasz Resmarowski

    Tomasz Resmarowski

    SEO Team Leader

    Świetne zrozumienie biznesu klienta oraz kreatywne pomysły – tak w skrócie można opisać podejście Tomka do SEO. Zawodowo zajmuje się pozycjonowaniem i optymalizacją witryn internetowych od 2014 roku. W pracy chętnie sięga po rozwiązania z zakresu analityki internetowej (fan Google Tag Manager’a).

  • Piotr Wiśniewski

    Piotr Wiśniewski

    SEO Team Leader

    Webmaster zbierający doświadczenie w branży SEO od 2014 roku. Pasję do tworzenia stron www przekuwa w skuteczne działania on-site. W pracy nad projektami dużą uwagę przykłada do komunikacji i realizacji celów biznesowych klienta. Nastawiony na ciągły rozwój i zdobywanie nowej wiedzy. Wykorzystując znajomość technicznego SEO, odpowiada za wdrożenia zmian na stronach klientów.

  • Michał Gwóźdź

    SEO Team Leader

    Z branżą SEO związany od 2013 roku. Laureat ogólnopolskiego konkursu semKRK Awards 2021 w kategorii za najlepszą kampanię SEO. Zwolennik automatyzacji, analityki i działań związanych z kreatywnym content marketingiem.

  • Artur Trzcionkowski

    Artur Trzcionkowski

    Starszy Specjalista SEO

    Pasja, zaangażowanie, kompetencja i techniczność – to cztery słowa, którymi można opisać Artura. Każdy nowy dzień traktuje jako szanse na pozyskiwanie nowych doświadczeń.

  • Robert Wiertel

    Robert Wiertel

    Specjalista SEO

    Jeden z pionierów polskiego SEO. Swoją przygodę z pozycjonowaniem stron zaczął w 1998 roku, w czasie gdy robiło się to w katalogu stron Wirtualnej Polski – najpopularniejszej wówczas “wyszukiwarce”. Ponadto odpowiadał za działania dla Ceneo, Oferii, Livechatu oraz Grupy Wirtualna Polska.

  • Karol Jaszewski - Specjalista SEO w SAMOSEO

    Karol Jaszewski

    Specjalista SEO

    Z branżą internetową związany od ponad 20 lat. Doświadczenie w SEO zdobywał w trakcie rozwijania własnych serwisów internetowych, z którymi związany jest do tej pory – aktualnie głównie o tematyce Business & Finance. Dzięki temu od podstaw miał okazje poznawać czynniki wpływające na SEO.

  • Ryszard Kaczorowski

    Ryszard Kaczorowski

    Specjalista SEO

    Ukończył równolegle dwa kierunki studiów, psychologię, gdzie specjalizował się w marketingu, oraz filozofię, gdzie pasjonowała go theoría logiki, matematyki oraz języka (filozofia analityczna). Doświadczenia te pozwalają mu lepiej rozumieć zachowania użytkowników (psychologia reklamy) oraz sztuczną inteligencję, opartą na natural language processing. Przygodę z SEO zaczął w 2015 roku.

  • Karolina Sulkowska

    Karolina Sulkowska

    Specjalistka SEO

    SEO traktuje jako jeden z wielu elementów układanki, które składają się na skuteczny marketing w sieci. Zawsze stara się patrzeć na projekt możliwie szeroko, uwzględniając perspektywę wszystkich zaangażowanych osób – programistów, designerów czy copywriterów. Stale poszerza swoją wiedzę, aby jeszcze lepiej rozumieć jak wykorzystywać SEO w każdym możliwym obszarze.

  • Michał Pawelec

    Michał Pawelec

    Specjalista SEO

    Pozycjonowaniem zajmuje się od 2018 roku. Zwolennik merytorycznych i interesujących treści oraz zadowolenia klienta z korzystania ze strony www. Po godzinach też ma do czynienia z contentem – hobbystycznie prowadzi bloga true crime.

  • Maciej Ufnowski

    Maciej Ufnowski

    Specjalista SEO

    Swoją przygodę w świecie SEO rozpoczął w 2021 roku. Od tego momentu stale się rozwija i zdobywa wiedzę. Lubi czerpać inspiracje od innych członków zespołu, jak i dzielić się swoimi pomysłami oraz pomagać mniej doświadczonym kolegom i koleżankom. Nie boi się wyzwań, do projektów podchodzi indywidualnie, żeby wyciągnąć z nich jak najwięcej korzyści dla klienta.

  • Michał Kusy

    Specjalista SEO

    Ukończył studia informatyczne w Paryżu, gdzie specjalizował się w tworzeniu stron internetowych i aplikacji mobilnych. Dzięki swoim umiejętnościom programistycznym swobodnie porusza się po świecie technicznego SEO. Swoją przygodę z SEO rozpoczął w 2021 roku tworząc własne strony. Opiekował się również witrynami zagranicznymi (Francja i USA). Każdy projekt traktuję jak okazję do rozwijania swojej wiedzy i umiejętności, nieustannie poszukując innowacyjnych rozwiązań.

  • Monika Król - Specjalistka SEO

    Monika Król

    Specjalistka SEO

    Z branżą SEO związana od 2022 roku, pierwsze doświadczenie zdobywała prowadząc działania organiczne na rynku polskim i zagranicznym. Stale dąży do doskonalenia i poszerzania swojej wiedzy. Stawia na połączenie SEO i UX aby osiągać najlepsze rezultaty dla swoich projektów. Prywatnie miłośniczka sportu, wypracowaną dzięki niemu dyscyplinę, determinację i umiejętność skupienia przenosi na grunt zawodowy.

  • Szymon Tukaj

    Szymon Tukaj

    Młodszy Specjalista SEO

    Przygodę z branżą SEO zaczął w 2022 roku. Samouk niebojący się wyzwań, ceniący sobie nieustanny rozwój. Każdego dnia powiększa swoją SEO-wą wiedzę. Wysokie umiejętności komunikacyjne, rzetelność, entuzjazm, bardzo dobra praca zespołowa oraz umiejętności przekazywania swojej wiedzy mniej doświadczonej załodze zespołu.

  • Aleksander Dziekoński

    Aleksander Dziekoński

    Młodszy Specjalista SEO

    Analityczne myślenie, szybkość nauki oraz głód nowych wyzwań — to tylko kilka cech, przy pomocy których chce dążyć do statusu specjalisty.

  • Adelina Jańczak

    Adelina Jańczak

    Młodsza Specjalistka SEO

    Od 2013 r. związana z marketingiem. Ukończyła studia ze specjalizacją marketing i PR na wydziale zarządzania w Wyższej Szkole Bankowej w Gdańsku. Swoje pierwsze kroki w branży stawiała pracując w Agencjach kreatywnych, PR-owych oraz Eventowych.

  • Tomasz Muchorski

    Młodszy Specjalista SEO

    Z branżą SEO/SEM związany od 2016 roku. W poprzednich agencjach odpowiadał głównie za zadania związane z obszarem obsługi klienta. Obecnie rozszerza swoją wiedzę i zdobywa praktyczne umiejętności w obszarze SEO.

  • Sylwia Grądzka

    Sylwia Grądzka

    Business Support Team Manager

    Specjalistka i jednocześnie wielka entuzjastka optymalizacji procesów. Przez wiele lat związana z Bankiem Millennium, gdzie z sukcesem usprawniała procesy operacyjne. Od 2022 roku z ogromną ciekawością poznaje procesy w branży SEO. Nieustannie poszukuje nowych lepszych rozwiązań w realizacji zadań jednocześnie przykładając dużą wagę do jakości i terminowości ich wykonania.

  • Tomasz Jaroń

    Tomasz Jaroń

    Koordynator Link Buildingu

    Szukając nowych wyzwań i możliwości rozwoju dołączył do branży marketingu internetowego gdzie na co dzień wykorzystuje umiejętności analitycznego myślenia i doświadczenie zdobyte w sektorze finansowym. Każdego dnia poszerza swoją wiedzę i zdobywa nowe umiejętności.

  • Elżbieta Tomporowska

    Elżbieta Tomporowska

    Content Manager

    Polonistka, korektorka, krytyczka literacka. W branży marketingu internetowego od 2016 roku. Wiedzę o języku i komunikacji wykorzystuje do tworzenia angażujących treści, a doświadczenie w agencji SEO do ich optymalizacji.

  • Daria Delewska

    Daria Delewska

    Asystentka specjalisty SEO

    Absolwentka Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku o specjalizacji w zakresie Zarządzania – Public Relations i Marketing. Przez wiele lat związana z obszarem administracyjnym, zdobywając cenne doświadczenie w organizacji i koordynacji działań. Dąży do doskonalenia się w obszarze SEO oraz aktywnego udziału w rozwoju projektów marketingowych.

Co jeszcze musisz wiedzieć o konsultacjach SEO?

Co przygotować przed spotkaniem ze specjalistą?

Przygotuj listę zagadnień, które chcesz poruszyć w trakcie rozmowy (np. w formie pytań) i prześlij je na adres biuro@samoseo.pl. Im więcej informacji, tym lepiej! Raporty, dane lub wykresy z Google Search Console będą mile widziane. Dzięki temu podczas spotkania będziemy mogli odnieść się do konkretów. Nie wiesz, o co zapytać? To dla nas cenna informacja! Dzięki temu poprowadzimy rozmowę w taki sposób, aby wszystkie aspekty SEO były dla Ciebie zrozumiałe.

Jak wyglądają konsultacje SEO?

Po zapoznaniu się z problemem zaproponujemy Ci termin spotkania. Podczas rozmowy omówimy zagadnienia przesłane drogą mailową i odpowiemy na inne pytania (jeśli takie się pojawią). Działamy w sposób elastyczny. To sprawia, że każda konsultacja przebiega w nieco inny sposób, ponieważ zawsze dostosowujemy się do potrzeb danego klienta. Dzięki temu nasz rozmówca z godzinnego spotkania może wynieść jak najwięcej.

Czego można się dowiedzieć w czasie konsultacji SEO?

Konsultacja SEO to okazja do rozmowy o Twojej stronie internetowej. O tym, co jest zrobione dobrze, a co wymaga udoskonalenia. Przeanalizujemy Twoją witrynę pod wieloma kątami. Przyjrzymy się aspektom technicznym, szybkości ładowania witryny oraz warstwie contentowej. Pozycjonowanie to proces, który wymaga doświadczenia i zaangażowania. Zmiany w algorytmach mogą oznaczać spadki w pozycjach. Osobom spoza branży SEO trudno jest naprawić błąd, jeśli nie wiedzą, co „się zepsuło”. Pomożemy Ci przywrócić dotychczasowe pozycje lub przeprowadzić bezpieczną migrację strony na inną domenę. W trakcie konsultacji możemy przeprowadzić konkretne działania na stronie.

Od czego zależy finalny koszt konsultacji SEO?

Stawka godzinowa została podana wyżej, jednak finalny koszt usługi uzależniony jest od złożoności problemu. Napisz do nas o czym chciałbyś porozmawiać, a my oszacujemy ile czasu zajmie nam przygotowanie się do rozmowy. Co otrzymujesz w tej cenie?
– Profesjonalną poradę od ekspertów, którzy od wielu lat prowadzą kampanie SEO dla znanych marek polskich i zagranicznych.
– Praktyczne wskazówki, dzięki którym poprawisz widoczność swojej witryny.
– Rekomendacje, które wpłyną na wzrost wartościowego ruchu w serwisie.

Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki. Polityka prywatności