W ramach prowadzonych kampanii pozycjonowania lokalnego, prowadzone są następujące działania:

  • 1
    Optymalizacja treści oraz kodu strony.
  • 2
    Link building (wyłącznie ręczne metody, bez automatów!)
  • 3
    Kampanie płatnych reklam (np.: Facebook Ads.) – opcjonalnie
  • 4
    Analiza oraz raportowanie działań i efektów

Opis działań prowadzonych w ramach pozycjonowania lokalnego

Działając wyłącznie na terenie jednego miasta, warto skorzystać z usługi pozycjonowania lokalnego, które sprawi, że dotrzesz do klientów, na których najbardziej Ci zależy.

Optymalizacja treści oraz kodu strony

Umieszczenie danych adresowych (kluczowa jest tu kwestia miasta) w najważniejszych elementach strony, np.: metatag title, nagłówki H1-H6 itp., a także schema.org

Link building

Pozyskiwanie odnośników zewnętrznych z lokalnych stron internetowych wzmocni Twoją witrynę w lokalnych wynikach wyszukiwania. W tym etapie, w konsultacji z klientem tworzone są także profesjonalne wizytówki np.: w Google Moja Firma.

Kampanie płatnych reklam - opcjonalnie

Ten krok nie jest wymagany i nie ma bezpośredniego wpływu na wyniki pozycjonowania. Dzięki płatnym reklamom, dopóki na koncie znajdują się odpowiednie środki finansowe, można reklamować się w kampaniach sponsorowanych, co z kolei wpływa na zwiększenie ruchu oraz rozpoznawalności marki

Analiza i raportowanie działań i efektów

Jak w przypadku każdej kampanii, analiza oraz raportowanie działań i efektów jest niezbędnym elementem pozycjonowania lokalnego

Zainteresowany? Napisz do Nas!

Skorzystaj z formularza obok, opisz swoje wymagania odnośnie kampanii SEO, a wspólnie przygotujemy strategię działań dopasowaną do aktualnej sytuacji strony.

W polu “treść wiadomości” możesz podać informacje o maksymalnym miesięcznym budżecie, jaki chciałbyś przeznaczyć na działania SEO, a także wszystkie pozostałe informacje, które są dla Ciebie istotne.

Na wszystkie wiadomości staramy się odpisywać w ciągu 24 godzin.

    Pozycjonowanie lokalne – dlaczego warto?

    Pozycjonowanie lokalne sprawia, że Twoja oferta dociera do węższego grona odbiorców, co nie oznacza, że musi to być problem – trafiasz do grupy, która generuje efektywny ruch dla Twojego biznesu. Działając lokalnie musisz skupiać się na budowaniu widoczności i rozpoznawalności marki w wybranej lokalizacji. Oczywistym wyborem dla lokalnych przedsiębiorstw są tradycyjne formy reklamy lokalnej jak banery czy plakaty rozwieszane na konkretnym obszarze. Pozycjonowanie lokalne działa na podobnej zasadzie, starając się generować widoczność wśród użytkowników szukających usług czy produktów w swojej lokalizacji.

    Wybierz miasto, w którym chciałbyś zwiększyć widoczność

    Prowadzimy działania SEO dla firm o zasięgu lokalnym, ogólnopolskim i międzynarodowy, dostosowując metody działania do potrzeb klienta.

    Gdańsk

    Trójmiasto to stale rozwijający się punkt na biznesowej mapie Polski. Atrakcyjne warunki do rozwoju przyciągają wiele firm, w tym mniejsze, lokalne przedsiębiorstwa, które chcą zawojować lokalny i globalny rynek.

    Warszawa

    Warszawa to biznesowe centrum kraju i jedno z najszybciej rozwijających się miast w Europie Środkowo-Wschodniej. Stolica Polski, jako główny ośrodek administracyjny, gospodarczy, naukowy i kulturalny, zajmuje istotne miejsce w europejskiej sieci metropolii.

    Szczecin

    Szczecin jest stolicą i największym miastem województwa zachodniopomorskiego. To jeden z najszybciej rozwijających się ośrodków biznesowych, kulturalnych i edukacyjnych w regionie. Polskie i zagraniczne firmy coraz chętniej lokują tu swój kapitał, widząc w Szczecinie miasto dużych perspektyw

    Sopot

    Sopot to miasto o charakterze uzdrowiskowym, do którego każdego roku przyjeżdżają tysiące turystów z kraju i zagranicy. Inwestorzy doceniają przede wszystkim dostęp do Morza Bałtyckiego, zielone tereny rekreacyjne oraz bogatą infrastrukturę turystyczną.

    Tychy

    Tychy, jako miasto położone w województwie śląskim, posiada znaczący potencjał inwestycyjny i gospodarczy. Przede wszystkim ze względu na atrakcyjne położenie w pobliżu aglomeracji śląskiej oraz rozbudowaną infrastrukturę transportową.

    Olsztyn

    Województwo warmińsko-mazurskie budzi coraz większe zainteresowanie inwestorów – zarówno z Polski, jak i z zagranicy. Olsztyn, dzięki swojemu położeniu w centralnej części województwa, jest strategicznym punktem na mapie regionu.

    Wałbrzych

    Wałbrzych to drugie po Wrocławiu największe miasto w województwie dolnośląskim. Posiada istotny dla regionu potencjał inwestycyjny. Inwestorzy doceniają przede wszystkim atrakcyjną lokalizację - bliskość granicy z Czechami i Niemcami.

    Grudziądz

    Grudziądz to jedno z największych miast w województwie kujawsko-pomorskim. Dzięki licznym inwestycjom zarówno o charakterze lokalnym, jak i regionalnym przyciąga wysoko wykwalifikowanych pracowników oraz inwestorów.

    Chorzów

    Chorzów to szybko rozwijające się miasto w województwie śląskim o dużym potencjalne demograficznym i gospodarczym.

    Inowrocław

    Inowrocław to miasto o charakterze uzdrowiskowym położone w województwie kujawsko-pomorskim. Dynamiczny rozwój tego ośrodka wpływa na wzrost konkurencyjności – przede wszystkim w branży usługowej.

    Włocławek

    Włocławek to trzecie największe miasto województwa kujawsko-pomorskiego i historyczna stolica Kujaw. To siedziba wielu firm o zasięgu lokalnym, ogólnopolskim czy międzynarodowym.

    Białystok

    Białystok to jedno z najważniejszych miejsc na mapie polskich innowacji. Dynamiczny rozwój miasta i regionu wpływa na wzrost konkurencji. Dlatego coraz więcej firm inwestuje w pozycjonowanie.

    Bielsko-Biała

    Bielsko-Biała znajduje się na 5. miejscu pod względem wielkości miast w województwie śląskim. Z roku na rok cieszy się coraz większym zainteresowaniem wśród inwestorów.