Zespół SAMOSEO
SAMOSEO powstało z myślą o prowadzeniu kompleksowych kampanii SEO jak najwyższej jakości. Początkowo nasz zespół tworzyły dwie osoby – Tomasz Mielewczyk i Wojciech Grądzki, jednak nie trwało to zbyt długo. Aktualnie jesteśmy jedną z najdynamiczniej rozwijających się agencji SEO w Polsce, a o naszej sile stanowi kadra doświadczonych specjalistów gotowych na najtrudniejsze wyzwania.
Tomasz Mielewczyk
SEO Expert / Członek zarząduPoczątkowo webmaster, który z biegiem czasu przeszedł na SEO-wą stronę mocy. Prowadził projekty SEO m.in. dla Wirtualnej Polski, BZWBK, UPC, iSpot, Santander Consumer Banku, Lexusa, Ergo Hestii, Generali czy Netii.
Rozpoczęcie nauki programowania zbiegło się w czasie z prowadzeniem serwisu contentowego, w ramach którego treści publikowało kilkunastu blogerów. Był to świetny poligon doświadczalny, który pokazał jaka moc drzemie w SEO. Od tamtej pory zawodowo związany z branżą, mocno pochylający się nad kwestią contentu oraz link buildingu.
Wojciech Grądzki
SEO Expert / Członek zarząduPrzez 17 lat pracował w Wirtualnej Polsce, od początku przy wyszukiwarkach a przez 10 ostatnich lat kierował działaniami SEO Grupy WP pracując przy wp.pl, o2.pl, money.pl, abczdrowie.pl, SportoweFakty, Pudelek. Od 2017 roku, wspólnie ze współpracownikiem z WP, Tomkiem Mielewczykiem prowadzi agencję SAMOSEO.
Dla Wojtka nie ma rzeczy niemożliwych, a każdy jego projekt charakteryzuje się mocnym skupieniem na kwestiach technicznych, które w sprawny sposób łączy z zagadnieniami UX. Jeśli Google mówi “nie da się”, Wojtek przekona go, że jednak jest to możliwe.
Tomasz Resmarowski
SEO Team LeaderŚwietne zrozumienie biznesu klienta oraz kreatywne pomysły – tak w skrócie można opisać podejście Tomka do SEO. Zawodowo zajmuje się pozycjonowaniem i optymalizacją witryn internetowych od 2014 roku. W pracy chętnie sięga po rozwiązania z zakresu analityki internetowej (fan Google Tag Manager’a).
Dołożył swoją SEO-wą cegiełkę do rozwoju kilku dużych polskich e-commerce’ów. Posiada doświadczenie w pozycjonowaniu branż technologicznych na rynku amerykańskim.
Piotr Wiśniewski
SEO Team LeaderWebmaster zbierający doświadczenie w branży SEO od 2014 roku. Zwycięzca konkursu European Search Awards 2024 w kategorii BEST USE OF SEARCH – B2B (SEO): SMALL z kampanią dla OpenGift.pl.
Pasję do tworzenia stron www przekuwa w skuteczne działania on-site. W pracy nad projektami dużą uwagę przykłada do komunikacji i realizacji celów biznesowych klienta. Nastawiony na ciągły rozwój i zdobywanie nowej wiedzy. Wykorzystując znajomość technicznego SEO, odpowiada za wdrożenia zmian na stronach klientów.
Michał Gwóźdź
SEO Team LeaderZ branżą SEO związany od 2013 roku. Laureat ogólnopolskiego konkursu semKRK Awards 2021 w kategorii za najlepszą kampanię SEO. Zwolennik automatyzacji, analityki i działań związanych z kreatywnym content marketingiem.
Pracował w kilku renomowanych firmach m.in. jako Expert, Manager i Head of SEO, odpowiadając za działania organiczne na wielu znanych portalach, głównie e-commerce. Prywatnie miłośnik motoryzacji, nowinek technologicznych oraz sportu.
Artur Trzcionkowski
Starszy Specjalista SEOPasja, zaangażowanie, kompetencja i techniczność – to cztery słowa, którymi można opisać Artura. Każdy nowy dzień traktuje jako szanse na pozyskiwanie nowych doświadczeń.
Prywatnie wielbiciel podróży, fan nowych technologii oraz zagadnień finansowych! Indywidualne podejście oraz wiedza technologiczna pozwalają Arturowi sprostać każdym wymaganiom na najwyższym poziomie.
Karol Jaszewski
Starszy Specjalista SEOZ branżą internetową związany od ponad 20 lat. Doświadczenie w SEO zdobywał w trakcie rozwijania własnych serwisów internetowych, z którymi związany jest do tej pory – aktualnie głównie o tematyce Business & Finance. Dzięki temu od podstaw miał okazje poznawać czynniki wpływające na SEO.
Robert Wiertel
Specjalista SEOJeden z pionierów polskiego SEO. Swoją przygodę z pozycjonowaniem stron zaczął w 1998 roku, w czasie gdy robiło się to w katalogu stron Wirtualnej Polski – najpopularniejszej wówczas “wyszukiwarce”. Ponadto odpowiadał za działania dla Ceneo, Oferii, Livechatu oraz Grupy Wirtualna Polska.
Ryszard Kaczorowski
Specjalista SEOUkończył równolegle dwa kierunki studiów, psychologię, gdzie specjalizował się w marketingu, oraz filozofię, gdzie pasjonowała go theoría logiki, matematyki oraz języka (filozofia analityczna). Doświadczenia te pozwalają mu lepiej rozumieć zachowania użytkowników (psychologia reklamy) oraz sztuczną inteligencję, opartą na natural language processing. Przygodę z SEO zaczął w 2015 roku.
Karolina Sulkowska
Specjalistka SEOSEO traktuje jako jeden z wielu elementów układanki, które składają się na skuteczny marketing w sieci. Zawsze stara się patrzeć na projekt możliwie szeroko, uwzględniając perspektywę wszystkich zaangażowanych osób – programistów, designerów czy copywriterów. Stale poszerza swoją wiedzę, aby jeszcze lepiej rozumieć jak wykorzystywać SEO w każdym możliwym obszarze.
Michał Pawelec
Specjalista SEOPozycjonowaniem zajmuje się od 2018 roku. Zwolennik merytorycznych i interesujących treści oraz zadowolenia klienta z korzystania ze strony www. Po godzinach też ma do czynienia z contentem – hobbystycznie prowadzi bloga true crime.
Maciej Ufnowski
Specjalista SEOSwoją przygodę w świecie SEO rozpoczął w 2021 roku. Od tego momentu stale się rozwija i zdobywa wiedzę. Lubi czerpać inspiracje od innych członków zespołu, jak i dzielić się swoimi pomysłami oraz pomagać mniej doświadczonym kolegom i koleżankom. Nie boi się wyzwań, do projektów podchodzi indywidualnie, żeby wyciągnąć z nich jak najwięcej korzyści dla klienta.
Michał Kusy
Specjalista SEOUkończył studia informatyczne w Paryżu, gdzie specjalizował się w tworzeniu stron internetowych i aplikacji mobilnych. Dzięki swoim umiejętnościom programistycznym swobodnie porusza się po świecie technicznego SEO. Swoją przygodę z SEO rozpoczął w 2021 roku tworząc własne strony. Opiekował się również witrynami zagranicznymi (Francja i USA). Każdy projekt traktuję jak okazję do rozwijania swojej wiedzy i umiejętności, nieustannie poszukując innowacyjnych rozwiązań.
Monika Król
Specjalistka SEOZ branżą SEO związana od 2022 roku, pierwsze doświadczenie zdobywała prowadząc działania organiczne na rynku polskim i zagranicznym. Stale dąży do doskonalenia i poszerzania swojej wiedzy. Stawia na połączenie SEO i UX aby osiągać najlepsze rezultaty dla swoich projektów. Prywatnie miłośniczka sportu, wypracowaną dzięki niemu dyscyplinę, determinację i umiejętność skupienia przenosi na grunt zawodowy.
Iwona Kowalska
Specjalistka SEOW branży SEO od 2017 roku. Początkowo na stanowisku copywritera, z czasem zagłębiła się w tajniki SEO i została specjalistką. Ceni sobie dobrą organizację pracy i jasne komunikaty. Prywatnie miłośniczka fotografii.
Aleksander Dziekoński
Młodszy Specjalista SEOAnalityczne myślenie, szybkość nauki oraz głód nowych wyzwań — to tylko kilka cech, przy pomocy których chce dążyć do statusu specjalisty.
Adelina Jańczak
Młodsza Specjalistka SEOOd 2013 r. związana z marketingiem. Ukończyła studia ze specjalizacją marketing i PR na wydziale zarządzania w Wyższej Szkole Bankowej w Gdańsku. Swoje pierwsze kroki w branży stawiała pracując w Agencjach kreatywnych, PR-owych oraz Eventowych.
Z marketingiem on-line związana jest od niedawna i od razu zaangażowała się w projekty ze zdwojoną siłą. Uwielbia pracę z ludźmi, a do rozwiązywania problemów podchodzi kreatywnie.
Tomasz Muchorski
Młodszy Specjalista SEOZ branżą SEO/SEM związany od 2016 roku. W poprzednich agencjach odpowiadał głównie za zadania związane z obszarem obsługi klienta. Obecnie rozszerza swoją wiedzę i zdobywa praktyczne umiejętności w obszarze SEO.
Sylwia Grądzka
Business Support Team ManagerSpecjalistka i jednocześnie wielka entuzjastka optymalizacji procesów. Przez wiele lat związana z Bankiem Millennium, gdzie z sukcesem usprawniała procesy operacyjne. Od 2022 roku z ogromną ciekawością poznaje procesy w branży SEO. Nieustannie poszukuje nowych lepszych rozwiązań w realizacji zadań jednocześnie przykładając dużą wagę do jakości i terminowości ich wykonania.
Elżbieta Tomporowska
Content ManagerPolonistka, korektorka, krytyczka literacka. W branży marketingu internetowego od 2016 roku. Wiedzę o języku i komunikacji wykorzystuje do tworzenia angażujących treści, a doświadczenie w agencji SEO do ich optymalizacji.
Do pracy z tekstem podchodzi z pasją rzemieślnika. Gromadzi materiały, projektuje, komponuje i szlifuje. Czuwa nad pracą kilkunastu copywriterów – dba o wysoką jakość tekstów i stoi na straży deadline’ów.
Daria Delewska
Asystentka specjalisty SEOAbsolwentka Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku o specjalizacji w zakresie Zarządzania – Public Relations i Marketing. Przez wiele lat związana z obszarem administracyjnym, zdobywając cenne doświadczenie w organizacji i koordynacji działań. Dąży do doskonalenia się w obszarze SEO oraz aktywnego udziału w rozwoju projektów marketingowych.