Audyt SEO
Audyt strony internetowej to dość szerokie pojęcie i może dotyczyć wielu elementów serwisu. Niektóre serwisy są dość proste w swojej strukturze i nie poświęcimy mu na analizy tyle czasu, co w przypadku serwisu z rozbudowanym drzewem kategorii czy wieloma funkcjonalnościami. Dlatego wiele wycen przygotowujemy indywidualnie i ciężko zmieścić je w ramach określonego pakietu. W każdym wariancie analizujemy fundamentalne kwestie techniczne i optymalizacyjne, które mogą mieć wpływ na widoczność strony. Wraz ze wzrostem ceny pojawiają się dodatkowe korzyści jak np. propozycje tematów blogowych, czy wdrożenie zmian z audytu na stronę.
Cennik audytu SEO
Kluczowe aspekty analizy strony
Elementy przedstawione poniżej stanowią rozszerzenie informacji z punktu umieszczonego w tabeli powyżej.
Analiza linkowania wewnętrznego
Struktura katalogów
Czas ładowania się podstron
Struktura nagłówków
Wielkość i atrybuty plików graficznych
Struktura adresów URL
Duplikacja i jej przeciwdziałanie
Występowanie metatagów title oraz description
Robots.txt oraz sitemap.xml
Inne niezbędne
Dlaczego zbudowanie strony według wytycznych Google jest tak ważne?
Odpowiednia budowa strony to nie tylko wyższe pozycje i lepsza widoczność w Internecie ale także poprawa wygody użytkowników. Ogromną dawką informacji na temat budowy strony jest audyt SEO, który wskaże błędy i możliwości ich naprawy. I nie chodzi tu o błędy ortograficzne (które oczywiście są niedopuszczalne), ale o błędy w strukturze strony a dokonana diagnoza pozwala na ich wyeliminowanie. Audyt przeprowadzany jest pod kątem poprawności elementów strony z wytycznymi jakościowymi Google. Pod „lupę” audytu SEO trafiają elementy takie jak:
Kod strony
Treść strony
Pliki graficzne
Linkowanie wewnętrzne
Struktura nagłówków
Występowanie i optymalizacja metatagów
Zainteresowany? Napisz do Nas!
Skorzystaj z formularza obok, opisz swoje wymagania i problemy, z którymi się aktualnie mierzysz, a my przygotujemy wycenę audytu dopasowaną do aktualnej sytuacji strony.
W polu “treść wiadomości” możesz podać informacje, które mogą być dla nas istotne – czy w ostatnim czasie na stronie zachodziły na niej jakiejś zmiany? Co chciałbyś osiągnąć? Czy może chciałbyś jedynie zweryfikować czy jest poprawna z punktu widzenia SEO-wca?
Na wszystkie wiadomości staramy się odpisywać w ciągu 24 godzin.