W ramach każdej kampanii SEO, wykonuje się szereg działań, których schemat można opisać w kilku punktach

  • 1
    Ustalenie oczekiwań klienta i przygotowanie strategii SEO.
  • 2
    Audyt treści i budowy strony oraz rekomendacja zmian.
  • 3
    Optymalizacja treści pod efektywne frazy kluczowe.
  • 4
    Link building (wyłącznie ręczne metody, bez automatów).
  • 5
    Monitoring, analiza oraz raportowanie działań i efektów.
  • 6
    …i inne, dostosowane do indywidualnych potrzeb stron.

Kluczowe działania w kampanii SEO

Przygotowanie strategii SEO

Aby rozpocząć pracę nad kampanią w pierwszym etapie dokonuje się analizy oczekiwań klienta i aktualnej sytuacji jego witryny. Każdy przypadek jest inny i do wszystkich kampanii podchodzimy w indywidualny sposób – nieszablonowe rozwiązania i kreatywne spojrzenie na stronę to przepis na wzrosty widoczności.

Audyt oraz optymalizacja

Dostosowanie strony do wymagań jakościowych Google to ważny czynnik efektywności kampanii SEO. Dzięki odpowiedniej strukturze strony, braku problemów technicznych oraz optymalizacji pod frazy kluczowe jesteśmy w stanie osiągać szczyty wyników wyszukiwań, nawet w najtrudniejszych branżach. Dzięki wiedzy i doświadczeniu, wskażemy w których miejscach powinno się wprowadzić zmiany i wyjaśnimy dlaczego jest to tak istotne.

Monitoring, analiza i raportowanie

Działania SEO to także bieżąca analiza strony klienta oraz jego konkurencji, która pozwala na skuteczniejsze dostosowanie strategii działań. Staramy się zapewniać raporty najwyższej jakości, a w codziennej pracy dokonujemy wielu analiz zarówno na stronie jak i poza nią.

Link building

Pozyskiwanie wartościowych odnośników to bardzo ważny element pozycjonowania. Dzięki odpowiedniej bazie stron pozyskujemy wysokiej jakości odnośniki zewnętrzne, umieszczane na stronach o różnej charakterystyce.

Charakterystyka kompleksowej kampanii SEO

Aktualne wymogi jakościowe Google, wymuszają na specjalistach prowadzenie kompleksowych działań SEO, nastawionych na kontrolę wielu elementów funkcjonowania witryny. W SAMOSEO staramy się zrozumieć Twoje potrzeby i oczekiwania, przy jednoczesnym zachowaniu zgodności z algorytmami Google. Postaramy się zrobić wszystko, aby Twój cel biznesowy i wizerunkowy szedł w zgodzie z zasadami wyznaczonymi przez giganta z Mountain View.

Na co możesz liczyć we współpracy z SAMOSEO?

  • Znaczący nacisk na techniczne aspekty SEO

    Staramy się, aby każda ze stron była jak najlepiej dostosowana do wytycznych jakościowych Google.

  • Systematyczne wzrosty widoczności

    Dbamy, aby każda kampania cechowała się regularnymi i bezpiecznymi wzrostami widoczności oraz regularnym przyrostem nowych użytkowników.

  • Doświadczenie

    Nasz zespół składa się z doświadczonych specjalistów, którzy mieli okazję pracować m.in. dla Wirtualnej Polski, o2, UPC, BZWBK czy Santander Consumer Banku.

  • SEO Consulting

    Nie pozostawiamy pytań naszych klientów bez odzewu. Odpowiadamy na wszystkie pytania, zarówno dotyczące pozycjonowanej strony, jak i pytań niezwiązanych z kampanią.

  • Modele rozliczeń

    Ze względu na szeroki zakres działań, oferujemy głównie abonamentowy model rozliczeń, w niektórych przypadkach wzbogacony o premię za osiągnięty cel (success fee).

Do kogo kierowana jest oferta?

Posiadasz stronę internetową ale nie realizuje ona Twojego celu biznesowego? Chciałeś sprzedawać / oferować usługi przez Internet lecz nikt nie odwiedza Twojej witryny? Dzięki profesjonalnej usłudze pozycjonowania stron internetowych, wspólnie zrealizujemy Twój cel i sprowadzimy na stronę konwertujący ruch z organicznych wyników wyszukiwania. Tak więc, jeśli:

posiadasz stronę internetową dowolnego typu

chciałbyś zwiększyć liczbę odwiedzin z Google

rozumiesz, że profesjonalna kampania SEO to przepis na sukces

…to usługa pozycjonowania stron jest dla Ciebie!

Poznaj nasz zespół

SAMOSEO to zespół doświadczonych specjalistów, którzy prowadzili projekty dla największych firm w Polsce i za granicą.

  • Tomasz Mielewczyk

    Tomasz Mielewczyk

    SEO Expert / Członek zarządu

    Początkowo webmaster, który z biegiem czasu przeszedł na SEO-wą stronę mocy. Prowadził projekty SEO m.in. dla Wirtualnej Polski, BZWBK, UPC, iSpot, Santander Consumer Banku, Lexusa, Ergo Hestii, Generali czy Netii.

  • Wojciech Grądzki

    Wojciech Grądzki

    SEO Expert / Członek zarządu

    Przez 17 lat pracował w Wirtualnej Polsce, od początku przy wyszukiwarkach a przez 10 ostatnich lat kierował działaniami SEO Grupy WP pracując przy wp.pl, o2.pl, money.pl, abczdrowie.pl, SportoweFakty, Pudelek. Od 2017 roku, wspólnie ze współpracownikiem z WP, Tomkiem Mielewczykiem prowadzi agencję SAMOSEO.

  • Kamil Brzozowski

    Kamil Brzozowski

    SEO Team Leader

    Z branżą SEO związany od 2014 roku. W swojej karierze tworzył audyty SEO i odpowiadał za kampanie dla takich klientów jak: Apteka Gemini, Gram.pl, MTU24.pl, NowaFarmacja.pl, iZielnik.pl, 4szpaki.pl czy Bank Zachodni WBK.

  • Tomasz Resmarowski

    Tomasz Resmarowski

    Starszy specjalista SEO

    Świetne zrozumienie biznesu klienta oraz kreatywne pomysły – tak w skrócie można opisać podejście Tomka do SEO. Zawodowo zajmuje się pozycjonowaniem i optymalizacją witryn internetowych od 2014 roku. W pracy chętnie sięga po rozwiązania z zakresu analityki internetowej (fan Google Tag Manager’a).

  • Michał Woroniecki

    Michał Woroniecki

    Starszy specjalista SEO

    Swoją przygodę z SEO rozpoczął w 2016 roku od stworzenia swojego pierwszego serwisu contentowego. W trakcie kampanii SEO duży nacisk kładzie na jakość treści i planowanie wydajnej struktury strony, które pozwalają prześcignąć konkurencję w wynikach wyszukiwania. Fan silosowania treści pod sztandarem SEO.

  • Robert Wiertel

    Robert Wiertel

    Specjalista SEO

    Jeden z pionierów polskiego SEO. Swoją przygodę z pozycjonowaniem stron zaczął w 1998 roku, w czasie gdy robiło się to w katalogu stron Wirtualnej Polski – najpopularniejszej wówczas “wyszukiwarce”. Ponadto odpowiadał za działania dla Ceneo, Oferii, Livechatu oraz Grupy Wirtualna Polska.

  • Adam Gorczyński

    Adam Gorczyński

    Specjalista SEO

    Swoją przygodę z pozycjonowaniem rozpoczął pod koniec 2013 roku. W swojej dotychczasowej karierze współpracował m.in. z UNIQA Polska, Kratki.pl czy ze znaną na rynku OZE firmą Hewalex. W projektach dąży do jak najwyższej widoczności organicznej opierając się na rozwoju wysokiej jakości contentu.

  • Karol Jaszewski

    Karol Jaszewski

    Specjalista SEO

    Z branżą internetową związany od ponad 20 lat. Doświadczenie w SEO zdobywał w trakcie rozwijania własnych serwisów internetowych, z którymi związany jest do tej pory – aktualnie głównie o tematyce Business & Finance. Dzięki temu od podstaw miał okazje poznawać czynniki wpływające na SEO.

  • Piotr Wiśniewski

    Piotr Wiśniewski

    Specjalista SEO

    Webmaster zbierający doświadczenie w branży SEO od 2014 roku. Pasję do tworzenia stron www przekuwa w skuteczne działania on-site. W pracy nad projektami dużą uwagę przykłada do komunikacji i realizacji celów biznesowych klienta. Nastawiony na ciągły rozwój i zdobywanie nowej wiedzy. Wykorzystując znajomość technicznego SEO, odpowiada za wdrożenia zmian na stronach klientów.

  • Daniel Magrian

    Daniel Magrian

    Specjalista SEO

    Od 2016 roku związany z marketingiem internetowym. W tym czasie zdobył doświadczenie, które aktualnie wykorzystuje w codziennej pracy z klientem analizując wyniki i wdrażając działania optymalizacyjne maksymalizujące efektywność kampanii. W pracy nigdy się nie nudzi, a najbardziej motywują go sukcesy klientów.

  • Artur Trzcionkowski

    Artur Trzcionkowski

    Specjalista SEO

    Pasja, zaangażowanie, kompetencja i techniczność – to cztery słowa, którymi można opisać Artura. Każdy nowy dzień traktuje jako szanse na pozyskiwanie nowych doświadczeń.

  • Ryszard Kaczorowski

    Ryszard Kaczorowski

    Specjalista SEO

    Ukończył równolegle dwa kierunki studiów, psychologię, gdzie specjalizował się w marketingu, oraz filozofię, gdzie pasjonowała go theoría logiki, matematyki oraz języka (filozofia analityczna). Doświadczenia te pozwalają mu lepiej rozumieć zachowania użytkowników (psychologia reklamy) oraz sztuczną inteligencję, opartą na natural language processing. Przygodę z SEO zaczął w 2015 roku.

  • Karolina Sulkowska

    Karolina Sulkowska

    Specjalistka SEO

    SEO traktuje jako jeden z wielu elementów układanki, które składają się na skuteczny marketing w sieci. Zawsze stara się patrzeć na projekt możliwie szeroko, uwzględniając perspektywę wszystkich zaangażowanych osób – programistów, designerów czy copywriterów. Stale poszerza swoją wiedzę, aby jeszcze lepiej rozumieć jak wykorzystywać SEO w każdym możliwym obszarze.

  • Michał Pawelec

    Michał Pawelec

    Specjalista SEO

    Pozycjonowaniem zajmuje się od 2018 roku. Zwolennik merytorycznych i interesujących treści oraz zadowolenia klienta z korzystania ze strony www. Po godzinach też ma do czynienia z contentem – hobbystycznie prowadzi bloga true crime.

  • Dominik Magrian

    Dominik Magrian

    Młodszy Specjalista SEO

    Swoją przygodę z marketingiem internetowym zaczął w 2020 roku, posiadając już informatyczne doświadczenie. Kreatywność i analityczny umysł sprawiają, że nie ma dla niego rzeczy niemożliwych. Dzięki nieustannemu rozwojowi stawia sobie coraz to wyższe cele. Człowiek o wysokich umiejętnościach interpersonalnych.

  • Maciej Ufnowski

    Maciej Ufnowski

    Młodszy Specjalista SEO

    Swoją przygodę z pozycjonowaniem rozpoczął w 2021 roku od stażu w dziale SEO. Od tego momentu stale się rozwija i zdobywa wiedzę pod okiem bardziej doświadczonych kolegów. Nie boi się wyzwań, do każdego projektu podchodzi indywidualnie, żeby wyciągnąć z nich jak najwięcej korzyści dla klienta.

  • Szymon Tukaj

    Szymon Tukaj

    Młodszy Specjalista SEO

    Przygodę z branżą SEO zaczął w 2022 roku. Samouk niebojący się wyzwań, ceniący sobie nieustanny rozwój. Każdego dnia powiększa swoją SEO-wą wiedzę. Wysokie umiejętności komunikacyjne, rzetelność, entuzjazm, bardzo dobra praca zespołowa oraz umiejętności przekazywania swojej wiedzy mniej doświadczonej załodze zespołu.

  • Mariusz Wypyszyński

    Mariusz Wypyszyński

    Asystent specjalisty SEO

    W branży SEO od 2019 roku, cały czas skrupulatnie zgłębia jej tajniki i rozwija swoją wiedzę dotyczącą obsługi narzędzi i prowadzenia kampanii. Krótka przygoda z copywritingiem zostawiła po sobie oko do tekstów, które regularnie wykorzystuje przy planowaniu treści.

  • Aleksander Dziekoński

    Aleksander Dziekoński

    Asystent specjalisty SEO

    Analityczne myślenie, szybkość nauki oraz głód nowych wyzwań — to tylko kilka cech, przy pomocy których chce dążyć do statusu specjalisty.

  • Adelina Jańczak

    Adelina Jańczak

    Asystentka specjalisty SEO

    Od 2013 r. związana z marketingiem. Ukończyła studia ze specjalizacją marketing i PR na wydziale zarządzania w Wyższej Szkole Bankowej w Gdańsku. Swoje pierwsze kroki w branży stawiała pracując w Agencjach kreatywnych, PR-owych oraz Eventowych.

  • Sylwia Grądzka

    Sylwia Grądzka

    Asystentka specjalisty SEO

    Specjalistka i jednocześnie wielka entuzjastka optymalizacji procesów. Przez wiele lat związana z Bankiem Millennium, gdzie z sukcesem usprawniała procesy operacyjne. Od 2022 roku z ogromną ciekawością poznaje procesy w branży SEO. Nieustannie poszukuje nowych lepszych rozwiązań w realizacji zadań jednocześnie przykładając dużą wagę do jakości i terminowości ich wykonania.

  • Tomasz Jaroń

    Tomasz Jaroń

    Koordynator Link Buildingu

    Szukając nowych wyzwań i możliwości rozwoju dołączył do branży marketingu internetowego gdzie na co dzień wykorzystuje umiejętności analitycznego myślenia i doświadczenie zdobyte w sektorze finansowym. Każdego dnia poszerza swoją wiedzę i zdobywa nowe umiejętności.

  • Elżbieta Tomporowska

    Elżbieta Tomporowska

    Content Manager

    Polonistka, korektorka, krytyczka literacka. W branży marketingu internetowego od 2016 roku. Wiedzę o języku i komunikacji wykorzystuje do tworzenia angażujących treści, a doświadczenie w agencji SEO do ich optymalizacji.

  • Daria Delewska

    Daria Delewska

    Office Manager

    Absolwentka Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku o profilu Zarządzanie – Public Relations i Marketing.
    Od lat związana z administracją. W SAMOSEO odpowiada za prawidłowe funkcjonowanie biura, wystawianie dokumentów księgowych oraz miłą atmosferę 🙂 Jej pasją są podróże.

Ile kosztuje kampania SEO?

Koszty związane z prowadzeniem kampanii SEO mogą być bardzo zróżnicowane, w zależności od kilku czynników, m.in.:

Zakresu prowadzonych prac

Historii domeny oraz jej aktualnej sytuacji w Google

Konkurencyjności branży

W zależności od indywidualnych ustaleń, koszt kampanii SEO może wynieść zarówno 1000 jak i 10.000zł. Zalecamy jednak, aby liczyć się z minimalnym budżetem w wysokości 1000zł netto miesięcznie, ponieważ działania poniżej tej kwoty są z reguły nieefektywne.

Zainteresowany? Napisz do Nas!

Skorzystaj z formularza obok, opisz swoje wymagania odnośnie kampanii SEO, a wspólnie przygotujemy strategię działań dopasowaną do aktualnej sytuacji strony.

W polu “treść wiadomości” możesz podać informacje o maksymalnym miesięcznym budżecie, jaki chciałbyś przeznaczyć na działania SEO, a także wszystkie pozostałe informacje, które są dla Ciebie istotne.

Na wszystkie wiadomości staramy się odpisywać w ciągu 24 godzin.

    Kampania SEO – FAQ

    Co to jest kampania SEO?

    Kampania SEO to inaczej szereg działań prowadzonych na stronie jak i poza nią, mających na celu wypozycjonowanie strony na jak największą liczbę fraz kluczowych w organicznych wynikach wyszukiwania wyszukiwarek internetowych. Kampania SEO składa się z dwóch głównych elementów – działania na stronie (tj. kwestie techniczne, optymalizacyjne i contentowe) oraz poza stroną (pozyskiwanie linków zewnętrznych). Całość tych prac jest raportowana w cyklach miesięcznych, które przygotowujemy z wykorzystanie Google Data Studio.

    Jak wygląda kampania SEO?

    Wiele zależy od specyfiki serwisu i jego aktualnej sytuacji. Pierwszy miesiąc prac poświęcamy na przygotowanie audytu serwisu, w którym opisujemy w jaki sposób można usprawnić serwis pod względem SEO, co jest punktem wyjścia do realizacji strategii w kolejnych miesiącach. Równolegle wykonujemy działania związane z copywritingiem czy pozyskiwaniem linków zewnętrznych. Każda kampania SEO ma inne cele i założenia, a także sposób realizacji celu. Oczywiście istnieją strony o podobnej charakterystyce czy nawet strukturze, jednak w każdym serwisie można znaleźć elementy unikalne, które mogą wpłynąć na to, że zostawimy konkurencję w tyle.

    Kiedy można spodziewać się pierwszych efektów?

    Z reguły pierwsze efekty pojawiają się w pierwszych 3-6 miesiącach kampanii, jednak wiele zależy od aktualnej sytuacji serwisu – jeśli znajdziemy w nim tzw. qucik winy, efektów możesz spodziewać się jeszcze szybciej. Jednak nie jest to sytuacja, która ma miejsce w każdej kampanii.

    Jaki jest czas trwania umowy?

    Wszystkie umowy podpisujemy na 6 miesięcy, które następnie przechodzą na czas nieokreślony z miesięcznym wypowiedzeniem. W tym czasie wdrażane są zmiany wynikające z audytu, a Google w 4-6 miesiącu zaczyna doceniać naszą pracę i wówczas pojawiają się pierwsze efekty. Po tym czasie klient ocenia efekty współpracy i podejmuje decyzję czy chce kontynuować współpracę.

    Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki. Polityka prywatności