Dzięki pozycjonowaniu strona internetowa będzie lepiej widoczna w wyszukiwarce na frazy kluczowe powiązane z Twoją działalnością. A to sprawi, że więcej osób w Gdańsku:

  • 1
    dowie się o Twoim biznesie
  • 2
    wejdzie na Twoją stronę
  • 3
    doda produkt do koszyka, wykupi usługę, wypełni formularz kontaktowy, pobierze e-booka lub zapisze się na kurs

Pozycjonowanie stron w Gdańsku – dla kogo?

Wysoka pozycja w organicznych wynikach wyszukiwania to jedna z najskuteczniejszych form reklamy w sieci. Niezależnie od tego, czy użytkownik szuka w Internecie kremu do opalania z wysokim filtrem, restauracji z kuchnią amerykańską czy części zamiennych do samochodu, oczekuje błyskawicznej odpowiedzi. Prowadzimy działania SEO dla firm o zasięgu lokalnym, ogólnopolskim i międzynarodowym, dostosowując metody działania do potrzeb klienta.

Pozycjonowanie to usługa dla Ciebie, jeśli:

prowadzisz sklep internetowy i chcesz zwiększyć wartościowy ruch

masz stronę internetową, którą chcesz wypromować w sieci w naturalny sposób

jesteś właścicielem lub właścicielką biznesu o zasięgu lokalnym i chcesz zdobyć nowych klientów

chcesz wprowadzić zmiany na stronie bez ryzyka utraty osiągniętych pozycji

Pozycjonowanie w 4 krokach, czyli jak wygląda współpraca z SAMOSEO

1. Opracowanie strategii SEO

Porozmawiamy o największych wyzwaniach w Twojej branży i celach biznesowych. Przygotujemy strategię SEO, analizując działania konkurencji oraz frazy kluczowe. Przydzielimy Ci opiekuna, który będzie odpowiedzialny za prowadzenie kampanii i wdrażanie działań na stronie. Nie będzie jednak jedyną osobą zaangażowaną w proces pozycjonowania. W SAMOSEO działamy zespołowo, dzieląc się wiedzą i doświadczeniem – dzięki temu osiągamy tak dobre wyniki.

2. Audyt strony i jej optymalizacja

Przygotujemy audyt strony, skupiając się na wszystkich aspektach mogących wpłynąć na widoczność strony w Google. Zoptymalizujemy stronę pod kątem robotów Google, mając na względzie przede wszystkim użytkownika. Trendy SEO zmierzają cały czas w kierunku użyteczności strony i przykładamy do tego ogromną wagę. Robimy wszystko, aby strona wyglądała przyjaźnie i spełniała wymogi jakościowe Google.

3. Pozyskiwanie linków zewnętrznych (link building)

Będziemy regularnie pozyskiwać wartościowe linki zewnętrzne, prowadzące do Twojej witryny, co wzmocni jej autorytet. W przypadku działań lokalnych, mocno skupiamy się na tym, aby pozyskać linki z lokalnych serwisów, np. trojmiasto.pl, radiogdansk.pl, pulsgdanska.pl czy gdanskinfo.pl.

4. Monitoring fraz i raportowanie

Ważnym elementem procesu pozycjonowania jest analiza efektów prowadzonych działań i raportowanie wyników do klientów. Dzięki temu możesz obserwować zmiany na bieżąco.

Pamiętaj! Każda kampania jest dopasowana do branży klienta, jego celów biznesowych i możliwości finansowych.

Ile trwa pozycjonowanie?

Co zrobić, żeby Twoja strona wyświetlała się na pierwszej stronie w Google? Możesz wykupić reklamę, która wygeneruje większy ruch na stronie. Musisz jednak pamiętać, że wszystkie uzyskane w ten sposób efekty znikną, gdy zrezygnujesz z promocji serwisu. Alternatywą dla płatnej reklamy jest pozycjonowanie, czyli działania w obrębie serwisu i poza nim, które wzmocnią autorytet strony, poprawią indeksowanie i pozytywnie wpłyną na doświadczenie użytkowników.

Pozycjonowanie to proces, który przynosi najlepsze efekty w dłuższej perspektywie. Trudno więc udzielić jednoznacznej odpowiedzi na pytanie, ile trwa pozycjonowanie. Jeśli jednak jesteś zainteresowany ile czasu zajmuje pozycjonowanie stron naszych klientów z różnych branż – zapoznaj się z tekstem Ile trwa pozycjonowanie strony? [Analiza przypadków]

Jeśli mówimy o klientach z Gdańska to możemy zaprezentować wyniki m.in. Filippo, Auraherbals czy Sailservice.

Co warto wiedzieć przed rozpoczęciem pozycjonowania?

Jeśli myślisz o pozycjonowaniu w Gdańsku, wybór agencji ma dość duże znaczenie, ponieważ możesz bez przeszkód umówić się na rozmowy ze swoim opiekunem kampanii, który przedstawi Ci aktualną sytuację strony oraz plany na kolejne tygodnie. Owszem, możesz to omówić na spotkaniu online, ale spotkanie w cztery oczy ma swoje zalety. Co – oprócz lokalnego charakteru współpracy – ma więc znaczenie przy wyborze SAMOSEO?

Dlaczego warto współpracować z SAMOSEO przy pozycjonowaniu strony?

  • Ekspercka wiedza

    Posiadamy doświadczonych specjalistów SEO, a nasz zespół składa się w większości z osób zaangażowanych w realizację kampanii – bez angażowania sztabu sprzedawców czy prawników. Pracujemy na profesjonalnych narzędziach SEO. Śledzimy najnowsze aktualizacje algorytmów Google. Dzięki temu nasze działania są efektywne i stabilne. Kładziemy nacisk zarówno na techniczne SEO, jak i warstwę contentową witryny. Nasi specjaliści mają średnio 8 lat doświadczenia w SEO.

  • Doświadczenie branżowe

    Prowadzimy projekty dla firm o zasięgu międzynarodowym i małych przedsiębiorstw, którym zależy przede wszystkim na pozycjonowaniu lokalnym.

  • Przejrzyste zasady współpracy

    Zanim rozpoczniemy działania SEO, podpisujemy umowę na czas nieokreślony z miesięcznym okresem wypowiedzenia. Oferujemy abonamentowy model rozliczeń (niekiedy wzbogacony o premię za sukces). O wszystkich kosztach wiesz z wyprzedzeniem.

  • Indywidualne podejście

    Jesteśmy zaangażowani w każdą kampanię. Prowadzimy konsultacje SEO dla naszych klientów bez limitowania ich zakresu.

Czy pozycjonowanie jest bezpieczne?

Działania SEO oparte na wytycznych Google są bezpieczne dla strony internetowej. Aby mieć pewność, że witryna nie narazi się na ban (czyli zniknięcie z wyników wyszukiwania), warto podjąć współpracę z zaufaną firmą specjalizującą się w White Hat SEO. W SAMOSEO działamy zgodnie z dobrymi praktykami Google. Dzięki temu nasi klienci osiągają wysokie pozycje w organicznych wynikach wyszukiwania w naturalny sposób.

Czy pozycjonowanie jest drogie?

Koszt kampanii jest uzależniony od kilku czynników. Przede wszystkim ilości działań on-site (na stronie) i off-site (poza witryną). Dlatego duże znaczenie mają takie czynniki jak: historia domeny, wielkość strony, obszar prowadzenia działalności oraz konkurencyjność branży. Jeśli masz ograniczony budżet, podpowiemy Ci, w jakie działania warto zainwestować priorytetowo. Lepiej wykonać kilka niewielkich kroków, niż nie robić żadnych.

Dzięki pozycjonowaniu rozbudujesz bazę klientów, wzmocnisz autorytet w branży i zaczniesz generować większy przychód. Pozycjonowanie to inwestycja w rozwój firmy. Jak większość wartościowych inwestycji, jest procesem długofalowym.

Gdańsk – dobre miejsce dla Twojego biznesu

Gdańsk to największe miasto aglomeracji trójmiejskiej i stolica województwa pomorskiego. Dzięki dostępowi do Morza Bałtyckiego, portów morskich oraz międzynarodowego lotniska przyciąga inwestorów z Polski i zagranicy.

Gdańsk od lat przoduje w rankingach polskich miast najbardziej przyjaznych prowadzeniu biznesu. Trójmiejską gospodarkę napędzają głównie 3 sektory: usług, przemysłu i budownictwa. To miasto, w którym swoje siedziby i oddziały mają znane na całym świecie firmy z branży IT, motoryzacyjnej, finansowej, energetycznej, turystycznej, transportowej, modowej, farmaceutycznej czy deweloperskiej. Gdańsk jest także częścią Pomorskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej, która w 2022 roku została uznana za najlepszą strefę ekonomiczną w Polsce.

Miasto wolności i solidarności należy również do największych ośrodków kulturalnych w kraju. W stolicy Pomorza każdego roku odbywają się wydarzenia o charakterze artystycznym, rozrywkowym, biznesowym czy sportowym, które przyciągają ludzi z całego świata.

Gdańsk to miasto o wysokim potencjale inwestycyjnym. Dynamiczny rozwój trójmiejskiej aglomeracji to z jednej strony szansa dla lokalnych firm, które chciałyby przenieść swój biznes na wyższy poziom, a z drugiej – ogromne wyzwanie. Rynek w Gdańsku, podobnie jak w innych dużych miastach, jest coraz bardziej konkurencyjny, co sprawia, że przebicie się z ofertą do klientów bywa utrudnione.

Planując kampanię marketingową w internecie, nie można więc zapomnieć o działaniach optymalizacyjnych. Dzięki temu firma jest w stanie dotrzeć do ściśle określonej grupy docelowej bez przepalania budżetu reklamowego na nieskuteczne formy promocji.

Pozycjonowanie lokalne ukierunkowane na Gdańsk to usługa skierowana do firm z każdej branży, które chcą zwiększyć widoczność strony w internecie i zbudować rozpoznawalność marki. Osiągnięcie wysokiego miejsca w wynikach wyszukiwania pozwala zaprezentować ofertę szerszemu gronu potencjalnych klientów. Dzięki dobrze zaplanowanym działaniom optymalizacyjnym firma ma szansę zdobyć nowych klientów i osiągnąć znaczącą przewagę konkurencyjną, nie tylko na rynku lokalnym, ale także globalnym.