Wprowadzenie

DailyFruits od 2009 roku dostarcza owoce do biur i w tym czasie zdobyli zaufanie ponad 2 000 renomowanych firm. Do grona ich klientów należą zarówno mniejsze jak i te najbardziej znane firmy z wielu branż. Dzięki szerokiej gamie usług (spersonalizowane zestawy produktów, materiały edukacyjne, organizowanie eventów) umożliwiają dopasowanie odpowiednich narzędzi do konkretnych potrzeb. Dzięki temu możliwe jesr przygotowanie dla każdej firmy indywidualnego programu edukacji żywieniowej składającego się z wielu elementów.

Branża
Benefity pozapłacowe / Żywność / Catering
Widoczność w TOP10
+550%
Porównanie 2021-08 vs 2022-08
Ruch organiczny
+450%
Porównanie 2021-08 vs 2022-08

Opinia klienta o współpracy

Z SAMOSEO współpracujemy od 2 lat i jesteśmy z tej współpracy bardzo zadowoleni. Tym, co wyróżnia agencję na tle innych jest transparentność wszystkich działań. Wiemy jakie prace są podejmowane co miesiąc i jakie jest ich uzasadnienie, a efekty widzimy w starannie przygotowanych raportach, które są konkretne i zrozumiałe. Co więcej SAMOSEO podchodzi do współpracy elastycznie. Gdy wraz z rozwojem naszej oferty szukaliśmy sposobów na docieranie do nowych Klientów, nie było problemu, żeby skupić się na nowych frazach generujących ruch na inne usługi niż te przewidziane na początku współpracy. Dzięki SAMOSEO udało nam się znacząco podnieść wszystkie zakładane wskaźniki – ilość i jakość ruchu na stronie oraz liczbę zapytań z formularza kontaktowego. Nasz opiekun jest zawsze dostępny i szybko odpisuje na wiadomości.

Maciej Partyka, Starszy Specjalista ds. Marketingu Dailyfruits s.c.

O kampanii

Współpracę z DailyFruits zaczęliśmy w lutym 2021 roku. Najważniejszym celem kampanii było zwiększenie ruchu z fraz sprzedażowych, wraz z jednoczesnym budowaniem rozpoznawalności marki. W związku z tym, istotnym elementem kampanii SEO była realizacja strategii contentowej, która poprzez rzetelne, merytoryczne i profesjonalne treści edukacyjne miała dotrzeć do użytkowników zainteresowanych zdrowym odżywianiem w kontekście efektywności w pracy, a także do pracodawców szukających materiałów związanych z benefitami pozapłacowymi.

Cele i założenia

  • Wzrost ruchu organicznego
  • Zwiększenie widoczności na stronach sprzedażowych
  • Wzmocnienie rozpoznawalności marki poprzez pozyskanie ruchu organicznego za pomocą bloga

Jak przebiegała współpraca?

I. Wstępne działania

Kampanię tradycyjnie rozpoczęliśmy od przeprowadzenia audytu serwisu pod kątem technicznym oraz optymalizacyjnym. Dodatkowo przystąpiliśmy do planowania strategii contentowej, którą mieliśmy realizować w następnych miesiącach.

II. Kwestie techniczne i optymalizacyjne

W pierwszym okresie skupiliśmy się na tzw. quick winach, które przy stosunkowo niewielkim koszcie mogły przynieść szybkie wzrosty widoczności. W związku z tym rozpoczęliśmy działania od optymalizacji stron sprzedażowych, eliminacji problemu kanibalizacji słów kluczowych, usunięciu problemów technicznych związanych z linkowaniem wewnętrznym, czy usunięciu podstron z tzw. thin contentem. W dalszych etapach stworzyliśmy nowe podstrony sprzedażowe, a także skupiliśmy się na udoskonaleniu serwisu zwłaszcza w sekcji blogowej.

III. Stałe działania SEO

  • Od początku współpracy prowadzimy regularne działania SEO związane z optymalizacją serwisu pod kątem technicznym i semantycznym oraz link building.
  • Optymalizujemy strony docelowe uwzględniając frazy sprzedażowe cechujące się wysoką intencją zakupową.
  • Tworzymy treści blogowe, które mają za zadanie zarówno zwiększyć rozpoznawalność brandu jak i zwiększyć sprzedaż poprzez ekspozycję produktów w treści artykułów

Efekty kampanii SEO

Liczba fraz w TOP10 wyników wyszukiwania

Najważniejsze frazy kluczowe generujące ruch organiczny:

Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki. Polityka prywatności