MegaDron.pl działa to sklep działający od 2014 roku, który posiada nasze wsparcie od pierwszych chwil swojego istnienia. Początkowo sprzedający towary wyłącznie w Internecie, jednak wraz ze wzrostem rozpoznawalności marki, właściciele zdecydowali się na wzbogacenie biznesu o sprzedaż offline.
MegaDron – kampania SEO dla sklepu z dronami [Case Study]
Wprowadzenie
Spis treści
Opinia klienta o współpracy:
SAMOSEO to solidny współpracownik, kontakt odbywa się bez żadnych niejasności i nieporozumień. Prace nad kompleksową kampanią SEO wykonywane są rzetelnie i bez problemów. Dzięki współpracy i poradom Tomasza Mielewczyka, ruch organiczny w naszym sklepie znacznie się zwiększył.
Dawid Łysik, właściciel MegaDron.pl
O kampanii
Działania rozpoczynaliśmy na nowej domenie, przez co bardzo ważnym aspektem prac było zaplanowanie odpowiedniej strategii SEO. Dzięki regularnemu prowadzeniu kampanii, witrynie udało się osiągnąć bardzo wysokie pozycje dla najważniejszych fraz kluczowych oraz osiągnąć wysoki poziom widoczności w Google. Nie sposób jednak pominąć kwestii zaangażowania właścicieli sklepu, dzięki którym całość prac odbywała się sprawnie i bezproblemowo.
Cele i założenia
- Osiągnięcie pozycji lidera w branży
- Budowa znaczącej widoczności dla money keywords
- Bieżąca pomoc techniczna, m.in. wsparcie w migracji strony na nowy system CMS
- Budowanie rozpoznawalności marki m.in. poprzez pozyskanie ruchu organicznego za pomocą bloga
Co robimy?
- Od początku współpracy prowadzimy regularne działania SEO związane z optymalizacją serwisu pod kątem technicznym i semantycznym oraz link building
- Optymalizujemy strony docelowe uwzględniając frazy sprzedażowe cechujące się wysoką intencją zakupową
- Branża jest dość dynamiczna, więc w kampanii musimy uwzględniać premiery nowych produktów, które powinny jak najszybciej osiągnąć jak najwyższe pozycje ze względu na pik sprzedażowy
- Tworzymy tematy na teksty blogowe, które mają za zadanie zarówno zwiększyć rozpoznawalność brandu jak i zwiększyć sprzedaż poprzez ekspozycję produktów w treści artykułów
- Na bieżąco eliminujemy problemy techniczne oraz optymalizujemy budżet crawlowania, poprzez stały kontakt z działem technicznym odpowiedzialnym za wdrożenia zmian na stronie