Sprawdź widoczność i CTR swojej strony w ChatGPT – za darmo!

Czego dowiesz się z raportu?

✓ Ilu użytkownikom Twoja strona wyświetliła się w odpowiedzi Chata GPT w określonym czasie
✓ Jaki był współczynnik klikalności (CTR)
✓ (Opcjonalnie) Co powinieneś zrobić, aby ten wynik poprawić!

Co musisz zrobić? Wypełnij formularz, a my przeprowadzimy Cię przez proces przekazania nam logów serwera. Reszta pozostanie po naszej stronie.

Mile widziane – aby usprawnić proces weryfikacji, zachęcamy do podawania adresu e‑mail z domeny, której widoczność mamy zbadać (np. jan.kowalski@TwojaFirma.pl).

Oferta jest limitowana i całkowicie darmowa. Ze względu na dużą liczbę zgłoszeń zastrzegamy sobie prawo do priorytetyzacji oraz opóźnień w wysyłce raportów.

    Jak wygląda raport?

    W raporcie znajdziesz:

    • Liczbę wyświetleń i kliknięć z ChatGPT – ile razy linki do Twojej strony pojawiały się w odpowiedziach oraz ile razy użytkownicy faktycznie w nie kliknęli.
    • Wykres wyświetleń i kliknięć z ostatniego miesiąca – porównanie z poprzednimi okresami, które pokazuje czy Twoja widoczność rośnie czy spada.
    • Lista najczęściej wyświetlanych adresów URL z Twojej domeny – dowiesz się, które podstrony ChatGPT pokazuje najczęściej.
    • Lista adresów z największą liczbą kliknięć – czyli te, które faktycznie przyciągają użytkowników.
    Przykładowy raport widoczności w ChatGPT

    Sprawdź opinie naszych klientów

    Poznaj nasz zespół

    • Tomasz Mielewczyk - Współwłaściciel SAMOSEO

      Tomasz Mielewczyk

      SEO Expert / Członek zarządu

      Początkowo webmaster, który z biegiem czasu przeszedł na SEO-wą stronę mocy. Prowadził projekty SEO m.in. dla Wirtualnej Polski, BZWBK, UPC, iSpot, Santander Consumer Banku, Lexusa, Ergo Hestii, Generali czy Netii.

    • Wojciech Grądzki - współwłaściciel SAMOSEO

      Wojciech Grądzki

      SEO Expert / Członek zarządu

      Przez 17 lat pracował w Wirtualnej Polsce, od początku przy wyszukiwarkach a przez 10 ostatnich lat kierował działaniami SEO Grupy WP pracując przy wp.pl, o2.pl, money.pl, abczdrowie.pl, SportoweFakty, Pudelek. Od 2017 roku, wspólnie ze współpracownikiem z WP, Tomkiem Mielewczykiem prowadzi agencję SAMOSEO.

    • Tomasz Resmarowski

      Tomasz Resmarowski

      Head of SEO

      SEO to dla niego strategia oparta na analizie, nie przeczuciach. Pracuje na danych – nie wróży i nie składa obietnic bez pokrycia. Wierzy w projektowe podejście do pozycjonowania: jasno zdefiniowane cele (SMART), klarowną strategię i systemowe działanie. Każdy Klient to dla niego Partner – stawia na zaufanie, dialog i wspólne priorytety.

    • Piotr Wiśniewski

      Piotr Wiśniewski

      SEO Expert

      Webmaster zbierający doświadczenie w branży SEO od 2014 roku. Zwycięzca konkursu European Search Awards 2024 w kategorii  BEST USE OF SEARCH – B2B (SEO): SMALL z kampanią dla OpenGift.pl.

    • Michał Gwóźdź - Team Leader w SAMOSEO

      Michał Gwóźdź

      SEO Team Leader

      Z branżą SEO związany od 2013 roku. Laureat ogólnopolskiego konkursu semKRK Awards 2021 w kategorii za najlepszą kampanię SEO. Zwolennik automatyzacji, analityki i działań związanych z kreatywnym content marketingiem.

    • Iwona Kowalska - Specjalistka SEO

      Iwona Kowalska

      SEO Team Leader

      W branży SEO od 2017 roku. Początkowo na stanowisku copywritera, z czasem zagłębiła się w tajniki SEO i została specjalistką. Ceni sobie dobrą organizację pracy i jasne komunikaty. Prywatnie miłośniczka fotografii.

    • Artur Trzcionkowski

      Artur Trzcionkowski

      Starszy Specjalista SEO

      Pasja, zaangażowanie, kompetencja i techniczność – to cztery słowa, którymi można opisać Artura. Każdy nowy dzień traktuje jako szanse na pozyskiwanie nowych doświadczeń.

    • Karol Jaszewski - Specjalista SEO w SAMOSEO

      Karol Jaszewski

      Starszy Specjalista SEO

      Z branżą internetową związany od ponad 20 lat. Doświadczenie w SEO zdobywał w trakcie rozwijania własnych serwisów internetowych, z którymi związany jest do tej pory – aktualnie głównie o tematyce Business & Finance. Dzięki temu od podstaw miał okazje poznawać czynniki wpływające na SEO.

    • Ryszard Kaczorowski

      Ryszard Kaczorowski

      Starszy Specjalista SEO

      Ukończył równolegle dwa kierunki studiów, psychologię, gdzie specjalizował się w marketingu, oraz filozofię, gdzie pasjonowała go theoría logiki, matematyki oraz języka (filozofia analityczna). Doświadczenia te pozwalają mu lepiej rozumieć zachowania użytkowników (psychologia reklamy) oraz sztuczną inteligencję, opartą na natural language processing. Przygodę z SEO zaczął w 2015 roku.

    • Robert Wiertel

      Robert Wiertel

      Specjalista SEO

      Jeden z pionierów polskiego SEO. Swoją przygodę z pozycjonowaniem stron zaczął w 1998 roku, w czasie gdy robiło się to w katalogu stron Wirtualnej Polski – najpopularniejszej wówczas “wyszukiwarce”. Ponadto odpowiadał za działania dla Ceneo, Oferii, Livechatu oraz Grupy Wirtualna Polska.

    • Karolina Sulkowska

      Karolina Sulkowska

      Specjalistka SEO

      SEO traktuje jako jeden z wielu elementów układanki, które składają się na skuteczny marketing w sieci. Zawsze stara się patrzeć na projekt możliwie szeroko, uwzględniając perspektywę wszystkich zaangażowanych osób – programistów, designerów czy copywriterów. Stale poszerza swoją wiedzę, aby jeszcze lepiej rozumieć jak wykorzystywać SEO w każdym możliwym obszarze.

    • Michał Pawelec

      Michał Pawelec

      Specjalista SEO

      Pozycjonowaniem zajmuje się od 2018 roku. Zwolennik merytorycznych i interesujących treści oraz zadowolenia klienta z korzystania ze strony www. Po godzinach też ma do czynienia z contentem – hobbystycznie prowadzi bloga true crime.

    • Monika Król - Specjalistka SEO

      Monika Król

      Specjalistka SEO

      Z branżą SEO związana od 2022 roku, pierwsze doświadczenie zdobywała prowadząc działania organiczne na rynku polskim i zagranicznym. Stale dąży do doskonalenia i poszerzania swojej wiedzy. Stawia na połączenie SEO i UX aby osiągać najlepsze rezultaty dla swoich projektów. Prywatnie miłośniczka sportu, wypracowaną dzięki niemu dyscyplinę, determinację i umiejętność skupienia przenosi na grunt zawodowy.

    • Adelina Jańczak

      Adelina Jańczak

      Specjalistka SEO

      Od 2013 r. związana z marketingiem. Ukończyła studia ze specjalizacją marketing i PR na wydziale zarządzania w Wyższej Szkole Bankowej w Gdańsku. Swoje pierwsze kroki w branży stawiała pracując w Agencjach kreatywnych, PR-owych oraz Eventowych.

    • Tomasz Muchorski

      Specjalista SEO

      Z branżą SEO/SEM związany od 2016 roku. W poprzednich agencjach odpowiadał głównie za zadania związane z obszarem obsługi klienta. Obecnie rozszerza swoją wiedzę i zdobywa praktyczne umiejętności w obszarze SEO.

    • Michał Krakowiak - Specjalista SEO w SAMOSEO

      Michał Krakowiak

      Specjalista SEO

      Z branżą SEO związany od 2010 roku. Doświadczenie zdobywał w trakcie pracy zarówno dla dużych marek, agencji, startupów, software house`ów, jak i małych oraz średnich firm. Realizował szereg projektów dedykowanych rynkom zagranicznym. Prywatnie zajmuje się animacją kultury i lubi długie spacery z psem.

    • Paweł Kijko Ekspert ds. Kampanii Reklamowych - SAMOSEO

      Paweł Kijko

      Specjalista PPC

      Wykształcenie wyższe ekonomiczne i duże doświadczenie zawodowe w zakresie marketingu internetowego i automatyzacji przy użyciu AI. Prowadził i współprowadził projekty badawcze ze wsparciem kapitału prywatnego – w tym z NCBR oraz Koźmiński Business Hub jako CEO w startupie technologicznym Heraldbee. Były członek Forbes Communication Councils. Nauczyciel akademicki w Instytucie Dziennikarstwa UWM.

    • Kamil Ulanowski - specjalista PPC w SAMOSEO

      Kamil Ulanowski

      Specjalista PPC

      Łączy strategię z wykonaniem. W marketingu od 2020, w SEM od 2022. Zajmuje się projektami e-commerce – łączy Google Ads z UX, tworząc krótszą drogę do zakupu i szybszy wzrost przychodów. Testuje hipotezy, wdraża niestandardowe rozwiązania, dowozi wyniki – szybko i mierzalnie. Magister UKW (dziennikarstwo i komunikacja społeczna).

    • Sylwia Grądzka

      Sylwia Grądzka

      Business Support Team Manager

      Specjalistka i jednocześnie wielka entuzjastka optymalizacji procesów. Przez wiele lat związana z Bankiem Millennium, gdzie z sukcesem usprawniała procesy operacyjne. Od 2022 roku z ogromną ciekawością poznaje procesy w branży SEO. Nieustannie poszukuje nowych lepszych rozwiązań w realizacji zadań jednocześnie przykładając dużą wagę do jakości i terminowości ich wykonania.

    • Elżbieta Tomporowska

      Elżbieta Tomporowska

      Content Manager

      Polonistka, korektorka, krytyczka literacka. W branży marketingu internetowego od 2016 roku. Wiedzę o języku i komunikacji wykorzystuje do tworzenia angażujących treści, a doświadczenie w agencji SEO do ich optymalizacji.