Działalność o charakterze usługowym
Pozycjonowanie to usługa, dzięki której firmy oferujące usługi o charakterze lokalnym (takie jak salony fryzjerskie, hotele, sale zabaw czy firmy księgowe) mogą zyskać nowych klientów.
Prowadzisz biznes na terenie Szczecina? Konkurencja depcze Ci po piętach, także w wynikach wyszukiwania? Zapraszamy do współpracy!
Pozycjonowanie to usługa, która pozwoli wypromować Twoją stronę w Google na frazy kluczowe związane z Twoją działalnością. Dzięki temu więcej osób zarówno w samym Szczecinie, jak i w pobliskich miejscowościach:
Pozycjonowanie to jeden z filarów współczesnego marketingu. Osiągnięcie wysokich pozycji w organicznych (bezpłatnych) wynikach wyszukiwania to możliwość dotarcia do szerszego grona potencjalnych klientów. Stworzymy dla Ciebie strategię, dzięki której wskoczysz do TOP10 i TOP3 na frazy kluczowe charakterystyczne dla Twojej działalności. Mamy doświadczenie w prowadzeniu kampanii SEO dla firm z wielu branż. Zapraszamy do kontaktu, jeśli prowadzisz na terenie Szczecina lub w okolicach:
Pozycjonowanie to usługa, dzięki której firmy oferujące usługi o charakterze lokalnym (takie jak salony fryzjerskie, hotele, sale zabaw czy firmy księgowe) mogą zyskać nowych klientów.
Nasze usługi kierujemy zarówno do małych sklepów internetowych (np. z rękodziełem), jak i dużych e-commerców. To szansa, żeby zwiększyć widoczność w organicznych wynikach wyszukiwania i dotrzeć do szerszego grona odbiorców zainteresowanych Twoimi produktami.
Szczecin to jedno z najszybciej rozwijających się miast w Polsce. To zasługa m.in. atrakcyjnego położenia przy polsko-niemieckiej granicy, a także szeregu inwestycji infrastrukturalnych. To sprawia, że w Szczecinie powstaje wiele start-upów działających w obszarze nowych technologii. Dzięki pozycjonowaniu firmy, które dopiero wchodzą na rynek, mogą pozyskać inwestorów i klientów, nie tylko ze Szczecina i okolic, ale także z pozostałych regionów kraju i z zagranicy.
Na terenie Szczecina działa wiele placówek kulturalno-oświatowych, w tym muzea, sceny teatralne, centra edukacyjne czy szkoły prywatne. Dzięki pozycjonowaniu mogą dotrzeć ze swoją ofertą do grup docelowych. To doskonały sposób na budowanie zaufania zarówno wśród lokalnej społeczności, jak i osób odwiedzających miasto w celach turystycznych.
Porozmawiamy o największych wyzwaniach w Twojej branży i celach biznesowych. Przygotujemy strategię SEO, analizując działania konkurencji oraz frazy kluczowe. Przydzielimy Ci opiekuna, który będzie odpowiedzialny za prowadzenie kampanii i wdrażanie działań na stronie. Nie będzie jednak jedyną osobą zaangażowaną w proces pozycjonowania. W SAMOSEO działamy zespołowo, dzieląc się wiedzą i doświadczeniem – dzięki temu osiągamy tak dobre wyniki.
Przygotujemy audyt strony, skupiając się na wszystkich aspektach mogących wpłynąć na widoczność strony w Google. Zoptymalizujemy stronę pod kątem robotów Google, mając na względzie przede wszystkim użytkownika. Trendy SEO zmierzają cały czas w kierunku użyteczności strony i przykładamy do tego ogromną wagę. Robimy wszystko, aby strona wyglądała przyjaźnie i spełniała wymogi jakościowe Google.
Będziemy regularnie pozyskiwać wartościowe linki zewnętrzne, prowadzące do Twojej witryny, co wzmocni jej autorytet. W przypadku działań lokalnych, mocno skupiamy się na tym, aby pozyskać linki z lokalnych serwisów, np. szczecin.onet.pl, radioszczecin.pl, wszczecinie.pl czy szczecin.naszemiasto.pl
Ważnym elementem procesu pozycjonowania jest analiza efektów prowadzonych działań i raportowanie wyników do klientów. Dzięki temu możesz obserwować zmiany na bieżąco.
Pamiętaj! Każda kampania jest dopasowana do branży klienta, jego celów biznesowych i możliwości finansowych.
Co zrobić, żeby Twoja strona wyświetlała się na pierwszej stronie w Google? Możesz wykupić reklamę, która wygeneruje większy ruch na stronie. Musisz jednak pamiętać, że wszystkie uzyskane w ten sposób efekty znikną, gdy zrezygnujesz z promocji serwisu. Alternatywą dla płatnej reklamy jest pozycjonowanie, czyli działania w obrębie serwisu i poza nim, które wzmocnią autorytet strony, poprawią indeksowanie i pozytywnie wpłyną na doświadczenie użytkowników.
Pozycjonowanie to proces, który przynosi najlepsze efekty w dłuższej perspektywie. Trudno więc udzielić jednoznacznej odpowiedzi na pytanie, ile trwa pozycjonowanie. Jeśli jednak jesteś zainteresowany ile czasu zajmuje pozycjonowanie stron naszych klientów z różnych branż – zapoznaj się z tekstem Ile trwa pozycjonowanie strony? [Analiza przypadków]
Szczecin jest stolicą i największym miastem województwa zachodniopomorskiego. To jeden z najszybciej rozwijających się ośrodków biznesowych, kulturalnych i edukacyjnych w regionie. Polskie i zagraniczne firmy coraz chętniej lokują tu swój kapitał, widząc w Szczecinie miasto dużych perspektyw. To sprawia, że konkurencja rośnie w siłę. Dlatego firmy, które chcą się wyróżnić i przyciągnąć nowych klientów, decydują się na usługę pozycjonowania.
Działania SEO pomagają poprawić widoczność strony w organicznych wynikach wyszukiwania. To sprawia, że witryna jest chętniej odwiedzana przez użytkowników. Pozycjonowanie pozytywnie wpływa na wzrost współczynnika konwersji. Zobacz, jak wskoczyć do TOP10 i TOP3 – wyprzedź konkurencję i rozwijaj swój biznes w Szczecinie.
Atrakcyjna lokalizacja na mapie Polski i Europy to bez wątpienia jedna z największych zalet Szczecina. Dzięki położeniu przy polsko-niemieckiej granicy miasto ma łatwy dostęp do rynków zbytu nie tylko na terenie naszego kraju, ale także w Niemczech, Europie Zachodniej i Północnej.
Szczecin to miasto, które jest atrakcyjne zarówno z punktu widzenia inwestorów krajowych, jak i zagranicznych. Duże znaczenie dla rozwoju miasta ma kapitał niemiecki i skandynawski. Na terenie miasta funkcjonują dwie Specjalne Strefy Ekonomiczne: Specjalna Strefa Ekonomiczna Euro-Park Mielec oraz Kostrzyńsko-Słubicka Specjalna Strefa Ekonomiczna. W raporcie „Potencjał inwestycyjny Szczecina”, przygotowanym przez firmę Antal w 2019 roku, miasto znalazło się na 7. miejscu wśród miast rozważanych pod kątem nowych inwestycji.
Inwestorzy doceniają przede wszystkim dużą dostępność powierzchni magazynowych w Szczecinie. Miasto jest siedzibą wielu firm z branży logistycznej. To tu znajdują się główne magazyny przedsiębiorców działających zarówno na rynku polskim, jak i zagranicznym. Według przewidywań zainteresowanie powierzchniami magazynowymi w Szczecinie w najbliższych latach będzie rosnąć.
Kolejnym kluczowym obszarem dla Szczecina jest przemysł morski. Port morski w Szczecinie razem z portem w Świnoujściu jest największym tego typu kompleksem w południowej części Morza Bałtyckiego. Przez polskie prawo są określane jako porty o podstawowym znaczeniu dla gospodarki narodowej.
W Szczecinie coraz większą rolę odgrywają także odnawialne źródła energii, przede wszystkim morska energetyka wiatrowa.
Szczecin ma także duży potencjał, jeśli chodzi o turystykę biznesową. Na terenie miasta znajduje się wiele obiektów noclegowych o wysokim standardzie.
Inwestorzy doceniają także świetnie rozwiniętą infrastrukturę komunikacyjną. Pasażerowie mogą korzystać zarówno z bogatej oferty międzynarodowego porty lotniczego Szczecin-Goleniów, jak i znajdującego się 2 godziny drogi samochodem portu lotniczego Berlin-Brandenburg. Szczecin ma również świetne połączenie drogowe i kolejowe z największymi miastami w Polsce i Europie Zachodniej.