Pozycjonowanie to usługa, która pozwoli wypromować Twoją stronę w Google na frazy kluczowe związane z Twoją działalnością. Dzięki temu więcej osób zarówno w samym Szczecinie, jak i w pobliskich miejscowościach:

  • 1
    pozna Twoją markę
  • 2
    odwiedzi Twoją stronę internetową
  • 3
    kupi produkt lub usługę, zostawi dane kontaktowe w formularzu, zapisze się na kurs lub pobierze e-booka.

Pozycjonowanie stron w Szczecinie – dla kogo?

Pozycjonowanie to jeden z filarów współczesnego marketingu. Osiągnięcie wysokich pozycji w organicznych (bezpłatnych) wynikach wyszukiwania to możliwość dotarcia do szerszego grona potencjalnych klientów. Stworzymy dla Ciebie strategię, dzięki której wskoczysz do TOP10 i TOP3 na frazy kluczowe charakterystyczne dla Twojej działalności. Mamy doświadczenie w prowadzeniu kampanii SEO dla firm z wielu branż. Zapraszamy do kontaktu, jeśli prowadzisz na terenie Szczecina lub w okolicach:

  • Działalność o charakterze usługowym

    Pozycjonowanie to usługa, dzięki której firmy oferujące usługi o charakterze lokalnym (takie jak salony fryzjerskie, hotele, sale zabaw czy firmy księgowe) mogą zyskać nowych klientów.

  • Mały lub duży e-commerce

    Nasze usługi kierujemy zarówno do małych sklepów internetowych (np. z rękodziełem), jak i dużych e-commerców. To szansa, żeby zwiększyć widoczność w organicznych wynikach wyszukiwania i dotrzeć do szerszego grona odbiorców zainteresowanych Twoimi produktami.

  • Start-up

    Szczecin to jedno z najszybciej rozwijających się miast w Polsce. To zasługa m.in. atrakcyjnego położenia przy polsko-niemieckiej granicy, a także szeregu inwestycji infrastrukturalnych. To sprawia, że w Szczecinie powstaje wiele start-upów działających w obszarze nowych technologii. Dzięki pozycjonowaniu firmy, które dopiero wchodzą na rynek, mogą pozyskać inwestorów i klientów, nie tylko ze Szczecina i okolic, ale także z pozostałych regionów kraju i z zagranicy.

  • Placówkę o charakterze kulturalno-oświatowym

    Na terenie Szczecina działa wiele placówek kulturalno-oświatowych, w tym muzea, sceny teatralne, centra edukacyjne czy szkoły prywatne. Dzięki pozycjonowaniu mogą dotrzeć ze swoją ofertą do grup docelowych. To doskonały sposób na budowanie zaufania zarówno wśród lokalnej społeczności, jak i osób odwiedzających miasto w celach turystycznych.

SEO w 4 krokach, czyli jak wygląda współpraca z SAMOSEO

1. Opracowanie strategii SEO

Porozmawiamy o największych wyzwaniach w Twojej branży i celach biznesowych. Przygotujemy strategię SEO, analizując działania konkurencji oraz frazy kluczowe. Przydzielimy Ci opiekuna, który będzie odpowiedzialny za prowadzenie kampanii i wdrażanie działań na stronie. Nie będzie jednak jedyną osobą zaangażowaną w proces pozycjonowania. W SAMOSEO działamy zespołowo, dzieląc się wiedzą i doświadczeniem – dzięki temu osiągamy tak dobre wyniki.

2. Audyt strony i jej optymalizacja

Przygotujemy audyt strony, skupiając się na wszystkich aspektach mogących wpłynąć na widoczność strony w Google. Zoptymalizujemy stronę pod kątem robotów Google, mając na względzie przede wszystkim użytkownika. Trendy SEO zmierzają cały czas w kierunku użyteczności strony i przykładamy do tego ogromną wagę. Robimy wszystko, aby strona wyglądała przyjaźnie i spełniała wymogi jakościowe Google.

3. Pozyskiwanie linków zewnętrznych (link building)

Będziemy regularnie pozyskiwać wartościowe linki zewnętrzne, prowadzące do Twojej witryny, co wzmocni jej autorytet. W przypadku działań lokalnych, mocno skupiamy się na tym, aby pozyskać linki z lokalnych serwisów, np. szczecin.onet.pl, radioszczecin.pl, wszczecinie.pl czy szczecin.naszemiasto.pl

4. Monitoring fraz i raportowanie

Ważnym elementem procesu pozycjonowania jest analiza efektów prowadzonych działań i raportowanie wyników do klientów. Dzięki temu możesz obserwować zmiany na bieżąco.

Pamiętaj! Każda kampania jest dopasowana do branży klienta, jego celów biznesowych i możliwości finansowych.

Ile trwa pozycjonowanie?

Co zrobić, żeby Twoja strona wyświetlała się na pierwszej stronie w Google? Możesz wykupić reklamę, która wygeneruje większy ruch na stronie. Musisz jednak pamiętać, że wszystkie uzyskane w ten sposób efekty znikną, gdy zrezygnujesz z promocji serwisu. Alternatywą dla płatnej reklamy jest pozycjonowanie, czyli działania w obrębie serwisu i poza nim, które wzmocnią autorytet strony, poprawią indeksowanie i pozytywnie wpłyną na doświadczenie użytkowników.

Pozycjonowanie to proces, który przynosi najlepsze efekty w dłuższej perspektywie. Trudno więc udzielić jednoznacznej odpowiedzi na pytanie, ile trwa pozycjonowanie. Jeśli jednak jesteś zainteresowany ile czasu zajmuje pozycjonowanie stron naszych klientów z różnych branż – zapoznaj się z tekstem Ile trwa pozycjonowanie strony? [Analiza przypadków]

Dlaczego warto inwestować w pozycjonowanie w Szczecinie?

Szczecin jest stolicą i największym miastem województwa zachodniopomorskiego. To jeden z najszybciej rozwijających się ośrodków biznesowych, kulturalnych i edukacyjnych w regionie. Polskie i zagraniczne firmy coraz chętniej lokują tu swój kapitał, widząc w Szczecinie miasto dużych perspektyw. To sprawia, że konkurencja rośnie w siłę. Dlatego firmy, które chcą się wyróżnić i przyciągnąć nowych klientów, decydują się na usługę pozycjonowania.

Działania SEO pomagają poprawić widoczność strony w organicznych wynikach wyszukiwania. To sprawia, że witryna jest chętniej odwiedzana przez użytkowników. Pozycjonowanie pozytywnie wpływa na wzrost współczynnika konwersji. Zobacz, jak wskoczyć do TOP10 i TOP3 – wyprzedź konkurencję i rozwijaj swój biznes w Szczecinie.

Potencjał inwestycyjny i gospodarczy Szczecina

Atrakcyjna lokalizacja na mapie Polski i Europy to bez wątpienia jedna z największych zalet Szczecina. Dzięki położeniu przy polsko-niemieckiej granicy miasto ma łatwy dostęp do rynków zbytu nie tylko na terenie naszego kraju, ale także w Niemczech, Europie Zachodniej i Północnej.

Szczecin na liście miast atrakcyjnych dla inwestorów

Szczecin to miasto, które jest atrakcyjne zarówno z punktu widzenia inwestorów krajowych, jak i zagranicznych. Duże znaczenie dla rozwoju miasta ma kapitał niemiecki i skandynawski. Na terenie miasta funkcjonują dwie Specjalne Strefy Ekonomiczne: Specjalna Strefa Ekonomiczna Euro-Park Mielec oraz Kostrzyńsko-Słubicka Specjalna Strefa Ekonomiczna. W raporcie „Potencjał inwestycyjny Szczecina”, przygotowanym przez firmę Antal w 2019 roku, miasto znalazło się na 7. miejscu wśród miast rozważanych pod kątem nowych inwestycji.

Kluczowe sektory gospodarcze

Inwestorzy doceniają przede wszystkim dużą dostępność powierzchni magazynowych w Szczecinie. Miasto jest siedzibą wielu firm z branży logistycznej. To tu znajdują się główne magazyny przedsiębiorców działających zarówno na rynku polskim, jak i zagranicznym. Według przewidywań zainteresowanie powierzchniami magazynowymi w Szczecinie w najbliższych latach będzie rosnąć.

Kolejnym kluczowym obszarem dla Szczecina jest przemysł morski. Port morski w Szczecinie razem z portem w Świnoujściu jest największym tego typu kompleksem w południowej części Morza Bałtyckiego. Przez polskie prawo są określane jako porty o podstawowym znaczeniu dla gospodarki narodowej.

W Szczecinie coraz większą rolę odgrywają także odnawialne źródła energii, przede wszystkim morska energetyka wiatrowa.

Szczecin ma także duży potencjał, jeśli chodzi o turystykę biznesową. Na terenie miasta znajduje się wiele obiektów noclegowych o wysokim standardzie.

Świetna infrastruktura komunikacyjna

Inwestorzy doceniają także świetnie rozwiniętą infrastrukturę komunikacyjną. Pasażerowie mogą korzystać zarówno z bogatej oferty międzynarodowego porty lotniczego Szczecin-Goleniów, jak i znajdującego się 2 godziny drogi samochodem portu lotniczego Berlin-Brandenburg. Szczecin ma również świetne połączenie drogowe i kolejowe z największymi miastami w Polsce i Europie Zachodniej.

Pozycjonowanie stron internetowych w Szczecinie – FAQ

Czym jest pozycjonowanie lokalne i czy warto w nie inwestować?

Pozycjonowanie lokalne to strategia, której celem jest poprawa widoczności strony w wynikach wyszukiwania na frazy lokalne związane z konkretnym miastem lub regionem. Dzięki działaniom optymalizacyjnym Twoja firma zacznie się piąć w górę w organicznych wynikach wyszukiwania. Będzie bardziej widoczna dla osób poszukujących produktów lub usług w Twojej okolicy. To może prowadzić do większego zainteresowania ofertą i wzrostu liczby klientów.

Czy każda firma działająca w Szczecinie potrzebuje pozycjonowania?

Jeśli Twoja firma posiada stronę internetową – a w obecnych czasach to podstawa prowadzenia każdego biznesu, także stacjonarnego – to pozycjonowanie może Ci pomóc w rozwoju na szerszą skalę. Dzięki działaniom SEO możesz nie tylko poprawić widoczność strony w wynikach wyszukiwania, ale także pozytywnie wpłynąć na doświadczenie użytkowników (UX).

Jak wygląda pozycjonowanie stron internetowych w Szczecinie?

W branży SEO często mówi się, że pozycjonowanie to nie sprint, a maraton. To proces, który wymaga czasu – kilku, czasem kilkunastu miesięcy. Efekty działań są jednak długotrwałe (w przeciwieństwie do strategii polegającej wyłącznie na wykupieniu reklam w wyszukiwarce). Zarówno czas działań, jak i efekty są uzależnione od wielu czynników, m.in. branży klienta, konkurencji czy budżetu przeznaczonego na kampanię. Do podstawowych działań SEO należą: audyt witryny i konkurencji, optymalizacja techniczna, dobór fraz kluczowych, rozpisanie strategii contentowej, pozyskiwanie wysokiej jakości linków przychodzących, a także stała analiza i monitoring fraz.

Ile kosztuje pozycjonowanie stron w Szczecinie?

Koszt pozycjonowania zawsze jest ustalany indywidualnie. Dlaczego? Zanim wycenimy kampanię, musimy m.in. zapoznać się z branżą klienta, jego oczekiwaniami i potrzebami, a także poznać głównych konkurentów w branży. Dopiero na tej podstawie możemy zaproponować zakres działań, które przyniosą oczekiwane efekty. Zapraszamy do kontaktu zarówno duże firmy, które chcą skutecznie powalczyć o najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwania z największymi graczami na rynku, jak i małe przedsiębiorstwa, dysponujące stosunkowo niewielkim budżetem, konkurujące z mniejszymi podmiotami działającymi na rynku lokalnym.

Rozpocznij współpracę z agencją SEO, zanim zrobi to Twoja konkurencja

Potrzebujesz więcej informacji dotyczących pozycjonowania stron w Szczecinie? Zapraszamy do kontaktu! Wspieramy firmy w marketingu online już od 2017 roku.