Dzięki działaniom SEO Twoja strona internetowa ma szansę powalczyć o wysokie miejsca w organicznych (bezpłatnych) wynikach wyszukiwania na frazy charakterystyczne dla Twojego biznesu. Osiągnięcie topowych pozycji może przyczynić się do tego, że więcej osób z Chorzowa i okolic:

  • 1
    wejdzie na Twoją stronę,
  • 2
    pozna Twój biznes,
  • 3
    kupi produkt lub usługę, poprosi o kontakt lub zapisze się na newsletter.

Pozycjonowanie stron internetowych w Chorzowie – dla kogo?

Dlaczego warto powalczyć o wysokie pozycje w wyszukiwarce? Wyobraź sobie swojego potencjalnego klienta. To osoba, która oczekuje błyskawicznej odpowiedzi na swoje pytania. Firma, która da mu ją najszybciej, ma szansę zdobyć jego uwagę, a w przyszłości zaufanie i lojalność. Z kim najczęściej współpracujemy?

  • Z lokalnymi firmami usługowymi

    Chorzów oferuje szeroką ofertę usługową skierowaną zarówno do mieszkańców, jak i turystów. Wspieramy rozwój lokalnych biznesów poprzez promowanie firmy w Internecie. Dzięki temu, że witryna trafi do TOP3 czy TOP10 będzie częściej odwiedzana przez użytkowników, czyli przyszłych klientów!

  • Ze sklepami internetowymi

    Branża e-commerce jest wyjątkowo konkurencyjna. Dlatego sklepy internetowe, które chcą nie tylko utrzymać się na rynku, ale stale rozwijać swoją markę, inwestują w działania pozycjonujące. Współpracujemy z wieloma sklepami internetowymi z branży modowej, obuwniczej, kosmetycznej, meblarskiej, motoryzacyjnej i wielu innych. Dzięki tak dużemu doświadczeniu jesteśmy w stanie poprowadzić skuteczną kampanię SEO także dla Twojego biznesu.

  • Z instytucjami kulturalnymi oraz placówkami edukacyjnymi

    Usługi SEO są przeznaczone nie tylko dla sklepów internetowych czy firm usługowych. Prowadzimy kampanie także dla przedsiębiorstw z branży edukacyjnej i placówek kulturalnych. Pomagamy wyróżnić się na tle konkurencji i szybciej dotrzeć do osób potencjalnie zainteresowanych daną ofertą.

  • Ze start-upami

    Start-upy potrzebują porządnego wsparcia – zarówno finansowego ze strony inwestorów, jak i marketingowego. Aby nowo powstała firma miała szansę utrzymać się na rynku, musi być o niej głośno – przede wszystkim w Internecie. Prowadzimy działania SEO także dla podmiotów, które dopiero stawiają pierwsze kroki na rynku, ale mają duże ambicje, aby w przyszłości powalczyć o wysokie miejsca w organicznych wynikach wyszukiwania.

SEO w 4 krokach, czyli jak wygląda współpraca z SAMOSEO

1. Opracowanie strategii SEO

Porozmawiamy o największych wyzwaniach w Twojej branży i celach biznesowych. Przygotujemy strategię SEO, analizując działania konkurencji oraz frazy kluczowe. Przydzielimy Ci opiekuna, który będzie odpowiedzialny za prowadzenie kampanii i wdrażanie działań na stronie. Nie będzie jednak jedyną osobą zaangażowaną w proces pozycjonowania. W SAMOSEO działamy zespołowo, dzieląc się wiedzą i doświadczeniem – dzięki temu osiągamy tak dobre wyniki.

2. Audyt strony i jej optymalizacja

Przygotujemy audyt strony, skupiając się na wszystkich aspektach mogących wpłynąć na widoczność strony w Google. Zoptymalizujemy stronę pod kątem robotów Google, mając na względzie przede wszystkim użytkownika. Trendy SEO zmierzają cały czas w kierunku użyteczności strony i przykładamy do tego ogromną wagę. Robimy wszystko, aby strona wyglądała przyjaźnie i spełniała wymogi jakościowe Google.

3. Pozyskiwanie linków zewnętrznych (link building)

Będziemy regularnie pozyskiwać wartościowe linki zewnętrzne, prowadzące do Twojej witryny, co wzmocni jej autorytet. W przypadku działań lokalnych, mocno skupiamy się na tym, aby pozyskać linki z lokalnych serwisów, np. ursynow.pl, warszawa.pl, twoja-praga.pl czy wawa.info.

4. Monitoring fraz i raportowanie

Ważnym elementem procesu pozycjonowania jest analiza efektów prowadzonych działań i raportowanie wyników do klientów. Dzięki temu możesz obserwować zmiany na bieżąco.

Pamiętaj! Każda kampania jest dopasowana do branży klienta, jego celów biznesowych i możliwości finansowych.

Ile trwa pozycjonowanie?

Co zrobić, żeby Twoja strona wyświetlała się na pierwszej stronie w Google? Możesz wykupić reklamę, która wygeneruje większy ruch na stronie. Musisz jednak pamiętać, że wszystkie uzyskane w ten sposób efekty znikną, gdy zrezygnujesz z promocji serwisu. Alternatywą dla płatnej reklamy jest pozycjonowanie, czyli działania w obrębie serwisu i poza nim, które wzmocnią autorytet strony, poprawią indeksowanie i pozytywnie wpłyną na doświadczenie użytkowników.

Pozycjonowanie to proces, który przynosi najlepsze efekty w dłuższej perspektywie. Trudno więc udzielić jednoznacznej odpowiedzi na pytanie, ile trwa pozycjonowanie. Jeśli jednak jesteś zainteresowany ile czasu zajmuje pozycjonowanie stron naszych klientów z różnych branż – zapoznaj się z tekstem Ile trwa pozycjonowanie strony? [Analiza przypadków]

Dlaczego warto inwestować w pozycjonowanie w Chorzowie?

Chorzów to szybko rozwijające się miasto w województwie śląskim o dużym potencjalne demograficznym i gospodarczym. Pracując nad poprawą widoczności witryny w wynikach wyszukiwania, można dotrzeć do większej liczby potencjalnych klientów, którzy szukają konkretnych produktów bądź usług. Chorzów, jako część aglomeracji śląskiej, jest miastem wysoce konkurencyjnym. Pozycjonowanie pomaga nie tylko w osiągnięciu wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania, ale także wspiera budowanie zaufania i wiarygodności marki. Firmy, które inwestują w SEO, obserwują m.in. wzrost widoczności witryny i większy ruch na stronie. W dynamicznie rozwijającym się mieście, jakim jest Chorzów, współpraca z agencją SEO oferującą pozycjonowanie, może znacząco przyczynić się do sukcesu firmy na rynku lokalnym i nie tylko.

Potencjał inwestycyjny i gospodarczy Chorzowa

Chorzów jest częścią konurbacji górnośląskiej, co stwarza wiele możliwości współpracy z sąsiednimi miastami w zakresie przemysłu, handlu czy usług. Dzięki nowym inwestycjom, zarówno w samym mieście, jak i całym regionie, z roku na rok potencjał inwestycyjny i gospodarczy Chorzowa jest coraz wyższy.

Inwestorzy doceniają m.in. atrakcyjną lokalizację miasta. Chorzów, zlokalizowane między Katowicami a Bytomiem, jest świetnie skomunikowany z największymi ośrodkami gospodarczymi w regionie. Bliskość autostrad oraz międzynarodowego portu lotniczego w Katowicach-Pyrzowicach ułatwia logistykę i transport.

W 2024 roku władze Chorzowa podpisały porozumienie dotyczące współpracy z Katowicką Specjalną Strefą Ekonomiczną, wspierając aktywizację gospodarczą terenów inwestycyjnych znajdujących się na terenie miasta.

W regionie działa wiele uczelni wyższych, które dostarczają wysoko wykwalifikowaną kadrę (m.in. Politechnika Śląska, Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach czy Śląski Uniwersytet Medyczny).

Chorzów to miasto, które ma bogate tradycje przemysłowe, zwłaszcza w sektorze chemicznym W ostatnich latach dynamicznie rozwinął się sektor usług, w tym IT i BPO.

W Chorzowie rozwija się także infrastruktura turystyczna. Jedną z największych atrakcji miasta jest najdłuższa kolej nizinna w Europie „Elka”, która pozwala spojrzeć na Park Śląski z lotu ptaka. Do głównych atrakcji miasta należą także: Planetarium Śląskie, Stadion Śląski, a także Śląski Ogród Zoologiczny.

Pozycjonowanie stron internetowych w Chorzowie – FAQ

Jak wygląda pozycjonowanie stron internetowych w Chorzowie?

Podstawowym celem pozycjonowania jest poprawa widoczności witryny w wynikach wyszukiwania. Jak to osiągnąć? Działania SEO to przede wszystkim optymalizacja techniczna (m.in. poprawa struktury URL, bezpieczeństwa witryny, szybkości ładowania czy responsywności), optymalizacja treści w witrynie (tworzenie wpisów blogowych, opisów kategorii czy produktów), działania link buildingowe (pozyskiwanie linków z wartościowych witryn), a także analiza i raportowanie (regularne monitorowanie wyników i elastyczne dostosowywanie strategii do potrzeb).

Czy każda firma w Chorzowie powinna inwestować w pozycjonowanie?

Coraz więcej firm inwestuje w pozycjonowanie. To sprawia, że walka o pierwsze miejsca w wynikach wyszukiwania staje się szczególnie zacięta. W efekcie firmy, które nie inwestują w wartościowy, zoptymalizowany content, mają podstawowe błędy w kodzie strony i nie prowadzą działań link buildingowych, zostają w tyle. Te, które decydują się na współpracę z agencją SEO, obserwują stały dopływ nowych klientów i wyższe dochody.

Czy warto pozycjonować stronę internetową w Chorzowie przy współpracy z agencją SEO?

Samodzielne pozycjonowanie stron internetowych jest możliwe – wymaga jednak znajomości technik dozwolonych przez Google oraz aktualnych trendów SEO i UX, śledzenia zmian w algorytmie, obsługi narzędzi do monitorowania i analizy, a przede wszystkim czasu, którego przedsiębiorcom z reguły najbardziej brakuje. Dlatego warto zlecić działania SEO firmie zewnętrznej, która współpracuje z doświadczonymi specjalistami. Korzystając z profesjonalnego wsparcia, masz pewność, że Twoja strona nie zostanie zbanowana przez Google i nie zniknie z indeksu wyszukiwarki

Ile kosztuje pozycjonowanie stron internetowych w Chorzowie?

Każda strona internetowa potrzebuje indywidualnej strategii pozycjonowania. Koszt działań SEO będzie inny dla małej firmy usługowej, która ma stronę typu one page i nie musi mierzyć się z dużą konkurencją niż w przypadku rozbudowanego e-commerca, działającego na dużą skalę. W pierwszym przypadku działania będą wymagały mniejszych środków i zaangażowania specjalistów niż w drugim. To nie znaczy, że dowiesz się, ile zapłacisz dopiero przy podpisywaniu umowy. Po pierwszej rozmowie i wstępnym zapoznaniu się z profilem Twojej działalności, stroną internetową i konkurencją przygotujemy dla Ciebie bezpłatną wycenę.

Zaufaj doświadczonej agencji SEO i zacznij pozycjonować swoją stronę internetową w Chorzowie

Chcesz rozwijać biznes w jednym z najszybciej rozwijających się miast Górnego Śląska? Zapraszamy do kontaktu! Przygotujemy indywidualną strategię SEO dla Twojej witryny, która pozwoli Ci być o krok przed konkurencją.