Zakres obowiązków

  • Tworzenie audytów SEO
  • Zaplanowanie strategii link building
  • Przeprowadzanie bieżących analiz z wykorzystaniem narzędzi SEO
  • Kontakt z klientem
  • Przygotowywanie raportów w Google Data Studio

Profil Kandydata idealnego

  • Min. roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, poparte sukcesami, które możemy zweryfikować
  • Praktyczna znajomość narzędzi potrzebnych w bieżącej pracy, np.: Google Search Console, SENUTO czy Ahrefs.com
  • Przynajmniej podstawowa znajomość HTML i CSS oraz systemów CMS, np.: WordPress
  • Wiedza na temat najnowszych wytycznych jakościowych Google
  • Znajomość zagadnień związanych z SEO Content Marketingiem

Oferujemy

  • Umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin
  • System premiowy
  • Wiedzę i wsparcie całego zespołu
  • Możliwość zdobycia doświadczenia i ciągłego rozwoju
  • Biuro w świetnie skomunikowanej okolicy – 3 minuty pieszo od Dworca Głównego

Wyślij wiadomość