Wyjście z filtra – disavow
Zauważyłeś, że Twoja strona zanotowała mocne spadki w ilości wyświetleń? To może być filtr nałożony przez Google! W momencie gdy Twoja strona została narażona na działania spamerów, niezbędne jest przeprowadzenie dokładnej analizy treści strony oraz profilu linków dochodzących w celu identyfikacji szkodliwych elementów.
Na nałożenie kary od Google mogło nałożyć się kilka aspektów, które należy jak najszybciej znaleźć i zneutralizować. Nie ma sytuacji bez wyjścia, a my pomożemy Ci w walce o wycofanie kar nałożonych na Twoją stronę. Aby usunąć filtr niezbędne jest przeprowadzenie określonych działań, wspartych wiedzą i doświadczeniem:
- Analiza treści strony oraz dotychczasowej strategii SEO
- Analiza profilu linków
- Czyszczenie profilu linków i niedozwolonych elementów w obrębie strony
- Zablokowanie szkodliwych domen zewnętrznych
- Zgłoszenie prośby o ponowne rozpatrzenie
Proces usuwania filtra
Usuwając kary nałożone przez Google, należy przejść przez kilka etapów działań. Ważne jest aby każdy z nich został przeprowadzony w szczegółowy sposób tak, aby zaoszczędzić czas potrzebny do osiągnięcia celu.