Redakcyjne szkolenia SEO (Copywriting)

Redakcyjne szkolenia seo

Nasze szkolenia dedykowane są redakcjom w różnym stopniu zaawansowania – program dostosowujemy indywidualnie do kadego przypadku. Dzięki współpracy z największymi polskimi portalami internetowymi, posiadamy praktyczną wiedzę odnoszącą się do wielu aspektów funkcjonowania serwisów, m.in:

  1. Tworzenia Evergreenów (treści generujące ruch przez wiele miesięcy/lat)
  2. Pisania pod Google News
  3. Optymalizacji artykułów archiwalnych z potencjałem SEO
  4. Wyszukiwania tematów “pod Google”
  5. i innych

Część I - Szkolenie techniczne i redakcyjne

Przygotowując program szkolenia, skupiamy się na wielu aspektach funkcjonowania serwisu. Staramy się wykorzystywać najmocniejsze strony danego serwisu tak, aby zdobyta wiedza miała realne przełożenie na wzrost ruchu organicznego. W ramach szkolenia oferujemy:
  • Przygotowanie księgi dobrych praktyk redakcyjnych
  • Analiza 20 ostatnich artykułów pod względem zgodności z księgą dobrych praktyk
  • Poradnik wyszukiwania tematów pod Google
  • Poradnik dotyczący optymalizacji materiałów archiwalnych
  • Wskazówki odnośnie budowania reputacji eksperta w danej branży
  • Wyszukiwanie branżowego kontekstu w niebranżowych tematach
  • Audyt techniczny i wskazanie pomysłów na dalszy rozwój serwisu

Część II - Szkolenie Google News

Redakcje publikujące świeże informacje ze swojej branży, mają możliwość pozyskania ruchu z wyników Google News, umieszczanych w standardowych wynikach wyszukiwania. W drugiej części naszego szkolenia oferujemy:
  • Próbę dodania serwisu do Google News
  • Przygotowanie księgi dobrych praktyk redakcyjnych pod kątem Google News
  • Analizę 20 ostatnich artykułów pod kątem Google News
  • Wskazanie czynników mających wpływ na wyniki Google News – na podstawie analizy dziesiątek polskich portali
  • Praktyczne wskazówki dotyczące wyszukiwania gorących tematów
  • Ukazanie znaczenia szybkości podawania newsa w porównaniu do konkurencji
  • Prezentacja najpopularniejszych strategii redakcyjnych
  • Praktyczne przykłady i wskazówki
szkolenie google news

Kto będzie odpowiedzialny za prowadzenie szkolenia?

W swojej karierze mieliśmy okazję ściśle współpracować z redakcjami największych serwisów w Polsce, takich jak Wirtualna Polska, Money, SportoweFakty, Kafeteria czy o2

[tlpteam layout=”2″ col=”2″ name-color=”#70d628″ designation-color=”#bcbcbc” sd-color=”#ffffff”]

Opinie naszych klientów

DailyWeb
Redaktor naczelny  – Sebastian Łubik
“Współpraca z SAMOSEO była bardzo owocna. Kompetentni, terminowi i przede wszystkim z ogromnym doświadczeniem, które dla mnie jako wydawcy internetowego, było nieocenione.”

dailyweb.pl

Zainteresowany? Napisz do nas!