Redakcyjne szkolenia SEO (Copywriting)

Redakcyjne szkolenia seo

Nasze szkolenia dedykowane są redakcjom w różnym stopniu zaawansowania – program dostosowujemy indywidualnie do kadego przypadku. Dzięki współpracy z największymi polskimi portalami internetowymi, posiadamy praktyczną wiedzę odnoszącą się do wielu aspektów funkcjonowania serwisów, m.in:

  1. Tworzenia Evergreenów (treści generujące ruch przez wiele miesięcy/lat)
  2. Pisania pod Google News
  3. Optymalizacji artykułów archiwalnych z potencjałem SEO
  4. Wyszukiwania tematów “pod Google”
  5. i innych

Część I - Szkolenie techniczne i redakcyjne

Przygotowując program szkolenia, skupiamy się na wielu aspektach funkcjonowania serwisu. Staramy się wykorzystywać najmocniejsze strony danego serwisu tak, aby zdobyta wiedza miała realne przełożenie na wzrost ruchu organicznego. W ramach szkolenia oferujemy:
  • Przygotowanie księgi dobrych praktyk redakcyjnych
  • Analiza 20 ostatnich artykułów pod względem zgodności z księgą dobrych praktyk
  • Poradnik wyszukiwania tematów pod Google
  • Poradnik dotyczący optymalizacji materiałów archiwalnych
  • Wskazówki odnośnie budowania reputacji eksperta w danej branży
  • Wyszukiwanie branżowego kontekstu w niebranżowych tematach
  • Audyt techniczny i wskazanie pomysłów na dalszy rozwój serwisu

Część II - Szkolenie Google News

Redakcje publikujące świeże informacje ze swojej branży, mają możliwość pozyskania ruchu z wyników Google News, umieszczanych w standardowych wynikach wyszukiwania. W drugiej części naszego szkolenia oferujemy:
  • Próbę dodania serwisu do Google News
  • Przygotowanie księgi dobrych praktyk redakcyjnych pod kątem Google News
  • Analizę 20 ostatnich artykułów pod kątem Google News
  • Wskazanie czynników mających wpływ na wyniki Google News – na podstawie analizy dziesiątek polskich portali
  • Praktyczne wskazówki dotyczące wyszukiwania gorących tematów
  • Ukazanie znaczenia szybkości podawania newsa w porównaniu do konkurencji
  • Prezentacja najpopularniejszych strategii redakcyjnych
  • Praktyczne przykłady i wskazówki
szkolenie google news

Kto będzie odpowiedzialny za prowadzenie szkolenia?

W swojej karierze mieliśmy okazję ściśle współpracować z redakcjami największych serwisów w Polsce, takich jak Wirtualna Polska, Money, SportoweFakty, Kafeteria czy o2
Mielewczyk Tomasz

Mielewczyk Tomasz

Specjalista SEO

Pasjonat świata SEO z doświadczeniem wyniesionym z Grupy Wirtualna Polska oraz dzięki prowadzeniu projektów m.in. dla BZWBK, UPC, iSpot, Santander Consumer Banku, Lexusa, Ergo Hestii, Generali oraz Netii.

Grądzki Wojciech

Grądzki Wojciech

Specjalista SEO

Przez 17 lat pracował w Wirtualnej Polsce, od początku przy wyszukiwarkach. Przez 10 ostatnich lat kierował działaniami SEO Grupy Wirtualna Polska pracując przy takich serwisach jak wp.pl, o2.pl, money.pl, abczdrowie.pl, sportowefakty.wp.pl, pudelek.pl, kafeteria.pl

Opinie naszych klientów

DailyWeb
Redaktor naczelny  – Sebastian Łubik
“Współpraca z SAMOSEO była bardzo owocna. Kompetentni, terminowi i przede wszystkim z ogromnym doświadczeniem, które dla mnie jako wydawcy internetowego, było nieocenione.”

dailyweb.pl

Zainteresowany? Napisz do nas!