W ramach prowadzonych kampanii pozycjonowania lokalnego, prowadzone są następujące działania:

  • 1
    Optymalizacja treści oraz kodu strony.
  • 2
    Link building (wyłącznie ręczne metody, bez automatów!)
  • 3
    Kampanie płatnych reklam (np.: Facebook Ads.) – opcjonalnie
  • 4
    Analiza oraz raportowanie działań i efektów

Opis działań prowadzonych w ramach pozycjonowania lokalnego

Działając wyłącznie na terenie jednego miasta, warto skorzystać z usługi pozycjonowania lokalnego, które sprawi, że dotrzesz do klientów, na których najbardziej Ci zależy.

Optymalizacja treści oraz kodu strony

Umieszczenie danych adresowych (kluczowa jest tu kwestia miasta) w najważniejszych elementach strony, np.: metatag title, nagłówki H1-H6 itp., a także schema.org

Link building

Pozyskiwanie odnośników zewnętrznych z lokalnych stron internetowych wzmocni Twoją witrynę w lokalnych wynikach wyszukiwania. W tym etapie, w konsultacji z klientem tworzone są także profesjonalne wizytówki np.: w Google Moja Firma.

Kampanie płatnych reklam - opcjonalnie

Ten krok nie jest wymagany i nie ma bezpośredniego wpływu na wyniki pozycjonowania. Dzięki płatnym reklamom, dopóki na koncie znajdują się odpowiednie środki finansowe, można reklamować się w kampaniach sponsorowanych, co z kolei wpływa na zwiększenie ruchu oraz rozpoznawalności marki

Analiza i raportowanie działań i efektów

Jak w przypadku każdej kampanii, analiza oraz raportowanie działań i efektów jest niezbędnym elementem pozycjonowania lokalnego

Zainteresowany? Napisz do Nas!

Skorzystaj z formularza obok, opisz swoje wymagania odnośnie kampanii SEO, a wspólnie przygotujemy strategię działań dopasowaną do aktualnej sytuacji strony.

W polu “treść wiadomości” możesz podać informacje o maksymalnym miesięcznym budżecie, jaki chciałbyś przeznaczyć na działania SEO, a także wszystkie pozostałe informacje, które są dla Ciebie istotne.

Na wszystkie wiadomości staramy się odpisywać w ciągu 24 godzin.

    Pozycjonowanie lokalne – dlaczego warto?

    Pozycjonowanie lokalne sprawia, że Twoja oferta dociera do węższego grona odbiorców, co nie oznacza, że musi to być problem – trafiasz do grupy, która generuje efektywny ruch dla Twojego biznesu. Działając lokalnie musisz skupiać się na budowaniu widoczności i rozpoznawalności marki w wybranej lokalizacji. Oczywistym wyborem dla lokalnych przedsiębiorstw są tradycyjne formy reklamy lokalnej jak banery czy plakaty rozwieszane na konkretnym obszarze. Pozycjonowanie lokalne działa na podobnej zasadzie, starając się generować widoczność wśród użytkowników szukających usług czy produktów w swojej lokalizacji.

    Wybierz miasto, w którym chciałbyś zwiększyć widoczność

    Prowadzimy działania SEO dla firm o zasięgu lokalnym, ogólnopolskim i międzynarodowy, dostosowując metody działania do potrzeb klienta.

    Gdańsk

    Trójmiasto to stale rozwijający się punkt na biznesowej mapie Polski. Atrakcyjne warunki do rozwoju przyciągają wiele firm, w tym mniejsze, lokalne przedsiębiorstwa, które chcą zawojować lokalny i globalny rynek.
    Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki. Polityka prywatności