W ramach każdej kampanii SEO, wykonuje się szereg działań, których schemat można opisać w kilku punktach

  • 1
    Ustalenie oczekiwań klienta i przygotowanie strategii SEO.
  • 2
    Audyt treści i budowy strony oraz rekomendacja zmian.
  • 3
    Optymalizacja treści pod efektywne frazy kluczowe.
  • 4
    Link building (wyłącznie ręczne metody, bez automatów).
  • 5
    Monitoring, analiza oraz raportowanie działań i efektów.
  • 6
    …i inne, dostosowane do indywidualnych potrzeb stron.

Kluczowe działania w kampanii SEO

Przygotowanie strategii SEO

Aby rozpocząć pracę nad kampanią w pierwszym etapie dokonuje się analizy oczekiwań klienta i aktualnej sytuacji jego witryny. Każdy przypadek jest inny i do wszystkich kampanii podchodzimy w indywidualny sposób – nieszablonowe rozwiązania i kreatywne spojrzenie na stronę to przepis na wzrosty widoczności.

Audyt oraz optymalizacja

Dostosowanie strony do wymagań jakościowych Google to ważny czynnik efektywności kampanii SEO. Dzięki odpowiedniej strukturze strony, braku problemów technicznych oraz optymalizacji pod frazy kluczowe jesteśmy w stanie osiągać szczyty wyników wyszukiwań, nawet w najtrudniejszych branżach. Dzięki wiedzy i doświadczeniu, wskażemy w których miejscach powinno się wprowadzić zmiany i wyjaśnimy dlaczego jest to tak istotne.

Jaką drogę nauki SEO wybrać?

Monitoring, analiza i raportowanie

Działania SEO to także bieżąca analiza strony klienta oraz jego konkurencji, która pozwala na skuteczniejsze dostosowanie strategii działań. Staramy się zapewniać raporty najwyższej jakości, a w codziennej pracy dokonujemy wielu analiz zarówno na stronie jak i poza nią.

Link building

Pozyskiwanie wartościowych odnośników to bardzo ważny element pozycjonowania. Dzięki odpowiedniej bazie stron pozyskujemy wysokiej jakości odnośniki zewnętrzne, umieszczane na stronach o różnej charakterystyce.

Charakterystyka kompleksowej kampanii SEO

Aktualne wymogi jakościowe Google, wymuszają na specjalistach prowadzenie kompleksowych działań SEO, nastawionych na kontrolę wielu elementów funkcjonowania witryny. W SAMOSEO staramy się zrozumieć Twoje potrzeby i oczekiwania, przy jednoczesnym zachowaniu zgodności z algorytmami Google. Postaramy się zrobić wszystko, aby Twój cel biznesowy i wizerunkowy szedł w zgodzie z zasadami wyznaczonymi przez giganta z Mountain View.

Na co możesz liczyć we współpracy z SAMOSEO?

  • Znaczący nacisk na techniczne aspekty SEO

    Staramy się, aby każda ze stron była jak najlepiej dostosowana do wytycznych jakościowych Google.

  • Systematyczne wzrosty widoczności

    Dbamy, aby każda kampania cechowała się regularnymi i bezpiecznymi wzrostami widoczności oraz regularnym przyrostem nowych użytkowników.

  • Doświadczenie

    Nasz zespół składa się z doświadczonych specjalistów, którzy mieli okazję pracować m.in. dla Wirtualnej Polski, o2, UPC, BZWBK czy Santander Consumer Banku.

  • SEO Consulting

    Nie pozostawiamy pytań naszych klientów bez odzewu. Odpowiadamy na wszystkie pytania, zarówno dotyczące pozycjonowanej strony, jak i pytań niezwiązanych z kampanią.

  • Modele rozliczeń

    Ze względu na szeroki zakres działań, oferujemy głównie abonamentowy model rozliczeń, w niektórych przypadkach wzbogacony o premię za osiągnięty cel (success fee).

Do kogo kierowana jest oferta?

Posiadasz stronę internetową ale nie realizuje ona Twojego celu biznesowego? Chciałeś sprzedawać / oferować usługi przez Internet lecz nikt nie odwiedza Twojej witryny? Dzięki profesjonalnej usłudze pozycjonowania stron internetowych, wspólnie zrealizujemy Twój cel i sprowadzimy na stronę konwertujący ruch z organicznych wyników wyszukiwania. Tak więc, jeśli:

posiadasz stronę internetową dowolnego typu

chciałbyś zwiększyć liczbę odwiedzin z Google

rozumiesz, że profesjonalna kampania SEO to przepis na sukces

…to usługa pozycjonowania stron jest dla Ciebie!

Poznaj nasz zespół

SAMOSEO to zespół doświadczonych specjalistów, którzy prowadzili projekty dla największych firm w Polsce i za granicą.

  • Tomasz Mielewczyk

    Tomasz Mielewczyk

    SEO Expert / Członek zarządu

    Początkowo webmaster, który z biegiem czasu przeszedł na SEO-wą stronę mocy. Prowadził projekty SEO m.in. dla Wirtualnej Polski, BZWBK, UPC, iSpot, Santander Consumer Banku, Lexusa, Ergo Hestii, Generali czy Netii.

  • Wojciech Grądzki

    Wojciech Grądzki

    SEO Expert / Członek zarządu

    Przez 17 lat pracował w Wirtualnej Polsce, od początku przy wyszukiwarkach a przez 10 ostatnich lat kierował działaniami SEO Grupy WP pracując przy wp.pl, o2.pl, money.pl, abczdrowie.pl, SportoweFakty, Pudelek. Od 2017 roku, wspólnie ze współpracownikiem z WP, Tomkiem Mielewczykiem prowadzi agencję SAMOSEO.

  • Tomasz Resmarowski

    Tomasz Resmarowski

    SEO Team Leader

    Świetne zrozumienie biznesu klienta oraz kreatywne pomysły – tak w skrócie można opisać podejście Tomka do SEO. Zawodowo zajmuje się pozycjonowaniem i optymalizacją witryn internetowych od 2014 roku. W pracy chętnie sięga po rozwiązania z zakresu analityki internetowej (fan Google Tag Manager’a).

  • Piotr Wiśniewski

    Piotr Wiśniewski

    SEO Team Leader

    Webmaster zbierający doświadczenie w branży SEO od 2014 roku. Pasję do tworzenia stron www przekuwa w skuteczne działania on-site. W pracy nad projektami dużą uwagę przykłada do komunikacji i realizacji celów biznesowych klienta. Nastawiony na ciągły rozwój i zdobywanie nowej wiedzy. Wykorzystując znajomość technicznego SEO, odpowiada za wdrożenia zmian na stronach klientów.

  • Michał Gwóźdź

    SEO Team Leader

    Z branżą SEO związany od 2013 roku. Laureat ogólnopolskiego konkursu semKRK Awards 2021 w kategorii za najlepszą kampanię SEO. Zwolennik automatyzacji, analityki i działań związanych z kreatywnym content marketingiem.

  • Artur Trzcionkowski

    Artur Trzcionkowski

    Starszy Specjalista SEO

    Pasja, zaangażowanie, kompetencja i techniczność – to cztery słowa, którymi można opisać Artura. Każdy nowy dzień traktuje jako szanse na pozyskiwanie nowych doświadczeń.

  • Robert Wiertel

    Robert Wiertel

    Specjalista SEO

    Jeden z pionierów polskiego SEO. Swoją przygodę z pozycjonowaniem stron zaczął w 1998 roku, w czasie gdy robiło się to w katalogu stron Wirtualnej Polski – najpopularniejszej wówczas “wyszukiwarce”. Ponadto odpowiadał za działania dla Ceneo, Oferii, Livechatu oraz Grupy Wirtualna Polska.

  • Karol Jaszewski - Specjalista SEO w SAMOSEO

    Karol Jaszewski

    Specjalista SEO

    Z branżą internetową związany od ponad 20 lat. Doświadczenie w SEO zdobywał w trakcie rozwijania własnych serwisów internetowych, z którymi związany jest do tej pory – aktualnie głównie o tematyce Business & Finance. Dzięki temu od podstaw miał okazje poznawać czynniki wpływające na SEO.

  • Ryszard Kaczorowski

    Ryszard Kaczorowski

    Specjalista SEO

    Ukończył równolegle dwa kierunki studiów, psychologię, gdzie specjalizował się w marketingu, oraz filozofię, gdzie pasjonowała go theoría logiki, matematyki oraz języka (filozofia analityczna). Doświadczenia te pozwalają mu lepiej rozumieć zachowania użytkowników (psychologia reklamy) oraz sztuczną inteligencję, opartą na natural language processing. Przygodę z SEO zaczął w 2015 roku.

  • Karolina Sulkowska

    Karolina Sulkowska

    Specjalistka SEO

    SEO traktuje jako jeden z wielu elementów układanki, które składają się na skuteczny marketing w sieci. Zawsze stara się patrzeć na projekt możliwie szeroko, uwzględniając perspektywę wszystkich zaangażowanych osób – programistów, designerów czy copywriterów. Stale poszerza swoją wiedzę, aby jeszcze lepiej rozumieć jak wykorzystywać SEO w każdym możliwym obszarze.

  • Michał Pawelec

    Michał Pawelec

    Specjalista SEO

    Pozycjonowaniem zajmuje się od 2018 roku. Zwolennik merytorycznych i interesujących treści oraz zadowolenia klienta z korzystania ze strony www. Po godzinach też ma do czynienia z contentem – hobbystycznie prowadzi bloga true crime.

  • Maciej Ufnowski

    Maciej Ufnowski

    Specjalista SEO

    Swoją przygodę w świecie SEO rozpoczął w 2021 roku. Od tego momentu stale się rozwija i zdobywa wiedzę. Lubi czerpać inspiracje od innych członków zespołu, jak i dzielić się swoimi pomysłami oraz pomagać mniej doświadczonym kolegom i koleżankom. Nie boi się wyzwań, do projektów podchodzi indywidualnie, żeby wyciągnąć z nich jak najwięcej korzyści dla klienta.

  • Michał Kusy

    Specjalista SEO

    Ukończył studia informatyczne w Paryżu, gdzie specjalizował się w tworzeniu stron internetowych i aplikacji mobilnych. Dzięki swoim umiejętnościom programistycznym swobodnie porusza się po świecie technicznego SEO. Swoją przygodę z SEO rozpoczął w 2021 roku tworząc własne strony. Opiekował się również witrynami zagranicznymi (Francja i USA). Każdy projekt traktuję jak okazję do rozwijania swojej wiedzy i umiejętności, nieustannie poszukując innowacyjnych rozwiązań.

  • Monika Król - Specjalistka SEO

    Monika Król

    Specjalistka SEO

    Z branżą SEO związana od 2022 roku, pierwsze doświadczenie zdobywała prowadząc działania organiczne na rynku polskim i zagranicznym. Stale dąży do doskonalenia i poszerzania swojej wiedzy. Stawia na połączenie SEO i UX aby osiągać najlepsze rezultaty dla swoich projektów. Prywatnie miłośniczka sportu, wypracowaną dzięki niemu dyscyplinę, determinację i umiejętność skupienia przenosi na grunt zawodowy.

  • Szymon Tukaj

    Szymon Tukaj

    Specjalista SEO

    Przygodę z branżą SEO zaczął w 2022 roku. Samouk niebojący się wyzwań, ceniący sobie nieustanny rozwój. Każdego dnia powiększa swoją SEO-wą wiedzę. Wysokie umiejętności komunikacyjne, rzetelność, entuzjazm, bardzo dobra praca zespołowa oraz umiejętności przekazywania swojej wiedzy mniej doświadczonej załodze zespołu.

  • Aleksander Dziekoński

    Aleksander Dziekoński

    Młodszy Specjalista SEO

    Analityczne myślenie, szybkość nauki oraz głód nowych wyzwań — to tylko kilka cech, przy pomocy których chce dążyć do statusu specjalisty.

  • Adelina Jańczak

    Adelina Jańczak

    Młodsza Specjalistka SEO

    Od 2013 r. związana z marketingiem. Ukończyła studia ze specjalizacją marketing i PR na wydziale zarządzania w Wyższej Szkole Bankowej w Gdańsku. Swoje pierwsze kroki w branży stawiała pracując w Agencjach kreatywnych, PR-owych oraz Eventowych.

  • Tomasz Muchorski

    Młodszy Specjalista SEO

    Z branżą SEO/SEM związany od 2016 roku. W poprzednich agencjach odpowiadał głównie za zadania związane z obszarem obsługi klienta. Obecnie rozszerza swoją wiedzę i zdobywa praktyczne umiejętności w obszarze SEO.

  • Sylwia Grądzka

    Sylwia Grądzka

    Business Support Team Manager

    Specjalistka i jednocześnie wielka entuzjastka optymalizacji procesów. Przez wiele lat związana z Bankiem Millennium, gdzie z sukcesem usprawniała procesy operacyjne. Od 2022 roku z ogromną ciekawością poznaje procesy w branży SEO. Nieustannie poszukuje nowych lepszych rozwiązań w realizacji zadań jednocześnie przykładając dużą wagę do jakości i terminowości ich wykonania.

  • Tomasz Jaroń

    Tomasz Jaroń

    Koordynator Link Buildingu

    Szukając nowych wyzwań i możliwości rozwoju dołączył do branży marketingu internetowego gdzie na co dzień wykorzystuje umiejętności analitycznego myślenia i doświadczenie zdobyte w sektorze finansowym. Każdego dnia poszerza swoją wiedzę i zdobywa nowe umiejętności.

  • Elżbieta Tomporowska

    Elżbieta Tomporowska

    Content Manager

    Polonistka, korektorka, krytyczka literacka. W branży marketingu internetowego od 2016 roku. Wiedzę o języku i komunikacji wykorzystuje do tworzenia angażujących treści, a doświadczenie w agencji SEO do ich optymalizacji.

  • Daria Delewska

    Daria Delewska

    Asystentka specjalisty SEO

    Absolwentka Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku o specjalizacji w zakresie Zarządzania – Public Relations i Marketing. Przez wiele lat związana z obszarem administracyjnym, zdobywając cenne doświadczenie w organizacji i koordynacji działań. Dąży do doskonalenia się w obszarze SEO oraz aktywnego udziału w rozwoju projektów marketingowych.

Ile kosztuje kampania SEO?

Koszty związane z prowadzeniem kampanii SEO mogą być bardzo zróżnicowane, w zależności od kilku czynników, m.in.:

Zakresu prowadzonych prac

Historii domeny oraz jej aktualnej sytuacji w Google

Konkurencyjności branży

W zależności od indywidualnych ustaleń, koszt kampanii SEO może wynieść zarówno 2.000 jak i 20.000zł. Zalecamy jednak, aby liczyć się z minimalnym budżetem w wysokości 2000zł netto miesięcznie, ponieważ działania poniżej tej kwoty są z reguły nieefektywne.

Zainteresowany? Napisz do Nas!

Skorzystaj z formularza obok, opisz swoje wymagania odnośnie kampanii SEO, a wspólnie przygotujemy strategię działań dopasowaną do aktualnej sytuacji strony.

W polu “treść wiadomości” możesz podać informacje o maksymalnym miesięcznym budżecie, jaki chciałbyś przeznaczyć na działania SEO, a także wszystkie pozostałe informacje, które są dla Ciebie istotne.

Na wszystkie wiadomości staramy się odpisywać w ciągu 24 godzin.

    Kampania SEO – FAQ

    Co to jest kampania SEO?

    Kampania SEO to inaczej szereg działań prowadzonych na stronie jak i poza nią, mających na celu wypozycjonowanie strony na jak największą liczbę fraz kluczowych w organicznych wynikach wyszukiwania wyszukiwarek internetowych. Kampania SEO składa się z dwóch głównych elementów – działania na stronie (tj. kwestie techniczne, optymalizacyjne i contentowe) oraz poza stroną (pozyskiwanie linków zewnętrznych). Całość tych prac jest raportowana w cyklach miesięcznych, które przygotowujemy z wykorzystanie Google Data Studio.

    Jak wygląda kampania SEO?

    Wiele zależy od specyfiki serwisu i jego aktualnej sytuacji. Pierwszy miesiąc prac poświęcamy na przygotowanie audytu serwisu, w którym opisujemy w jaki sposób można usprawnić serwis pod względem SEO, co jest punktem wyjścia do realizacji strategii w kolejnych miesiącach. Równolegle wykonujemy działania związane z copywritingiem czy pozyskiwaniem linków zewnętrznych. Każda kampania SEO ma inne cele i założenia, a także sposób realizacji celu. Oczywiście istnieją strony o podobnej charakterystyce czy nawet strukturze, jednak w każdym serwisie można znaleźć elementy unikalne, które mogą wpłynąć na to, że zostawimy konkurencję w tyle.

    Kiedy można spodziewać się pierwszych efektów?

    Z reguły pierwsze efekty pojawiają się w pierwszych 3-6 miesiącach kampanii, jednak wiele zależy od aktualnej sytuacji serwisu – jeśli znajdziemy w nim tzw. qucik winy, efektów możesz spodziewać się jeszcze szybciej. Jednak nie jest to sytuacja, która ma miejsce w każdej kampanii.

    Jaki jest czas trwania umowy?

    Wszystkie umowy podpisujemy na 6 miesięcy, które następnie przechodzą na czas nieokreślony z miesięcznym wypowiedzeniem. W tym czasie wdrażane są zmiany wynikające z audytu, a Google w 4-6 miesiącu zaczyna doceniać naszą pracę i wówczas pojawiają się pierwsze efekty. Po tym czasie klient ocenia efekty współpracy i podejmuje decyzję czy chce kontynuować współpracę.

    Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki. Polityka prywatności