Cennik audytu SEO

Plan Podstawowy

Analizie podlega 61 elementów
2000 zł
cena netto
Zamów plan

Plan Standardowy

Analizie podlegają 94 elementy
3000 zł
cena netto
Zamów plan

Plan Rozszerzony

Analizie podlega 113 elementów
5000 zł
cena netto
Zamów plan
Zawartość planu
Podstawowa optymalizacja on-site
Podstawowe zalecenia techniczne
Analiza broken linków
Standardowa optymalizacja on-site
Standardowe zalecenia techniczne
Standardowa analiza profilu linków
Rozszerzona optymalizacja on-site
Rozszerzone zalecenia techniczne
Rozszerzona analiza linków przychodzących
Analiza UX
Zamów plan Zamów plan Zamów plan

Kluczowe aspekty analizy strony

Elementy przedstawione poniżej stanowią rozszerzenie informacji z punktu umieszczonego w tabeli powyżej.

Analiza linkowania wewnętrznego

Struktura katalogów

Czas ładowania się podstron

Struktura nagłówków

Wielkość i atrybuty plików graficznych

Struktura adresów URL

Duplikacja i jej przeciwdziałanie

Występowanie metatagów title oraz description

Robots.txt oraz sitemap.xml

Inne niezbędne

Dlaczego zbudowanie strony według wytycznych Google jest tak ważne?

Odpowiednia budowa strony to nie tylko wyższe pozycje i lepsza widoczność w Internecie ale także poprawa wygody użytkowników. Ogromną dawką informacji na temat budowy strony jest audyt SEO, który wskaże błędy i możliwości ich naprawy. I nie chodzi tu o błędy ortograficzne (które oczywiście są niedopuszczalne), ale o błędy w strukturze strony a dokonana diagnoza pozwala na ich wyeliminowanie. Audyt przeprowadzany jest pod kątem poprawności elementów strony z wytycznymi jakościowymi Google. Pod „lupę” audytu SEO trafiają elementy takie jak:

Kod strony

Kod strony ma wpływ m.in. na szybkość wyświetlania i odnajdywania strony, prawidłowe wyświetlanie na różnych urządzeniach i przeglądarkach.

Treść strony

Treść umieszczona na każdej z podstron powinna być unikalna oraz posiadać odpowiednie nasycenie frazami kluczowymi. Bez odpowiednio stworzonych treści ciężko jest prowadzić działania mające na celu zwiększenie widoczności strony.

Pliki graficzne

Odpowiednia wielkość grafik umieszczonych na stronie jest niezmiernie ważna. Przyśpiesza się dzięki temu ładowanie strony a obrazy powinny zawierać także opisy alt.

Linkowanie wewnętrzne

Odpowiednia budowa elementów nawigacyjnych ułatwia poruszanie się po stronie, zarówno użytkownikom jak i robotom wyszukiwarek.

Struktura nagłówków

Odpowiednia hierarchia nagłówków ułatwia robotom wyszukiwarek odczytywanie treści na stronie. Jest także ważna dla programów odczytujących treści osobom niewidomym.

Występowanie i optymalizacja metatagów

Odpowiednia budowa metatagu title jest niezmiernie ważna dla SEO, natomiast inspirujący tekst meta description może podnieść Twój współczynnik CTR.

Zainteresowany? Napisz do Nas!

Skorzystaj z formularza obok, opisz swoje wymagania i problemy, z którymi się aktualnie mierzysz, a my przygotujemy wycenę audytu dopasowaną do aktualnej sytuacji strony.

W polu “treść wiadomości” możesz podać informacje, które mogą być dla nas istotne – czy w ostatnim czasie na stronie zachodziły na niej jakiejś zmiany? Co chciałbyś osiągnąć? Czy może chciałbyś jedynie zweryfikować czy jest poprawna z punktu widzenia SEO-wca?

Na wszystkie wiadomości staramy się odpisywać w ciągu 24 godzin.

    Audyt SEO – FAQ

    Od czego zależy cena audytu SEO?

    W dużej mierze od wielkości serwisu, który będziemy musieli analizować. Stopień rozbudowania struktury, ilość contentu czy po prostu mnogość funkcjonalności – to wszystko wpłynie na to, ile czasu poświęcimy na przygotowanie audytu, a więc finalnie wpłynie na cenę.

    Ile stron liczy dokument z raportem audytu?

    Minimalnie jest to kilkanaście stron, z reguły w okolicach 20-50 stron. W dokumencie staramy się nie uwzględniać elementów poprawnych, a jedynie te wymagające zmian. Dzięki temu ograniczamy liczbę stron, przedstawiając jedynie te elementy, których poprawa może pozytywnie wpłynąć na widoczność strony.

    Ile czasu trwa przygotowanie audytu SEO strony internetowej?

    Na każdy audyt rezerwujemy maksymalnie 20 dni roboczych, ale z reguły przygotowujemy je kilka dni przed czasem. Wiele zależy od samego serwisu i tego z iloma problemami do rozwiązania się zmierzymy. Warto również pamiętać, że samo przygotowanie audytu SEO to początek drogi – potem następuje wdrożenie zaleceń i weryfikacja poprawności ich wdrożenia. Czas całego procesu udoskonalenia serwisu jest więc dłuższy niż wspomniane 20 dni, a wiele zależy od samego tempa wdrożeń.

    Czy audyt SEO wystarczy aby strona osiągała wysokie pozycje?

    Audyt służy dostosowaniu strony do wymagań jakościowych Google, ale SEO to proces długofalowy. Z biegiem czasu warto zweryfikować jak algorytmy wyszukiwarek zareagowały na wdrożenie zaleceń, bo być może pojawi się kolejny pomysł na poszerzenie potencjału strony, lub jakieś rozwiązanie da się jeszcze udoskonalić. Prowadząc regularną kampanię SEO, specjalista ma możliwość bieżącego monitorowania sytuacji strony, nanoszenia drobnych poprawek, weryfikowanie ich wpływu na widoczność itd. Można więc powiedzieć, że audyt serwisu powinien być punktem wyjścia do dalszych prac na stronie.

    Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki. Polityka prywatności