W ramach prowadzonych działań optymalizacji wdrożenia nowych technologii, pomagamy m.in. w:

  • 1
    Migracjach na nowe systemy CMS.
  • 2
    Wdrożeniach nowych wersji stron.
  • 3
    Wdrażaniu certyfikatów SSL.
  • 4
    Wdrożeniach nowych technologii w obrębie domeny.

Dlaczego warto kontrolować wdrożenie nowych rozwiązań?

Powodów jest wiele – od bardzo poważnych, po mniejsze, choć również mające wpływ na widoczność strony. Warto mieć na uwadze, że wdrażanie jakichkolwiek zmian technologicznych może bardzo wyraźnie zmniejszyć liczbę użytkowników wchodzących na stronę z wyników wyszukiwania Google, a odzyskanie poprzedniej widoczności może być bardzo trudne. Co może spowodować utratę widoczności? Poniżej kilka przykładów:

  • Wykorzystanie rozwiązań technologicznych niedostosowanych do robotów wyszukiwarek.
  • Nieoptymalna struktura nowego serwisu.
  • Masowe pojawianie się błędów 404 (nie znaleziono witryny).
  • Wydłużenie czasu ładowania strony.
  • Zwiększenie awaryjności serwisu.

Kto będzie odpowiadał za optymalizację wdrożenia?

SAMOSEO to zespół doświadczonych specjalistów, którzy przez lata swojej pracy odpowiadali za wiele wdrożeń, dla największych polskich stron internetowych

  • Tomasz Mielewczyk

    Tomasz Mielewczyk

    SEO Expert / Członek zarządu

    Początkowo webmaster, który z biegiem czasu przeszedł na SEO-wą stronę mocy. Prowadził projekty SEO m.in. dla Wirtualnej Polski, BZWBK, UPC, iSpot, Santander Consumer Banku, Lexusa, Ergo Hestii, Generali czy Netii.

  • Wojciech Grądzki

    Wojciech Grądzki

    SEO Expert / Członek zarządu

    Przez 17 lat pracował w Wirtualnej Polsce, od początku przy wyszukiwarkach a przez 10 ostatnich lat kierował działaniami SEO Grupy WP pracując przy wp.pl, o2.pl, money.pl, abczdrowie.pl, SportoweFakty, Pudelek. Od 2017 roku, wspólnie ze współpracownikiem z WP, Tomkiem Mielewczykiem prowadzi agencję SAMOSEO.

  • Tomasz Resmarowski

    Tomasz Resmarowski

    SEO Team Leader

    Świetne zrozumienie biznesu klienta oraz kreatywne pomysły – tak w skrócie można opisać podejście Tomka do SEO. Zawodowo zajmuje się pozycjonowaniem i optymalizacją witryn internetowych od 2014 roku. W pracy chętnie sięga po rozwiązania z zakresu analityki internetowej (fan Google Tag Manager’a).

  • Piotr Wiśniewski

    Piotr Wiśniewski

    SEO Team Leader

    Webmaster zbierający doświadczenie w branży SEO od 2014 roku. Zwycięzca konkursu European Search Awards 2024 w kategorii  BEST USE OF SEARCH – B2B (SEO): SMALL z kampanią dla OpenGift.pl.

  • Michał Gwóźdź

    SEO Team Leader

    Z branżą SEO związany od 2013 roku. Laureat ogólnopolskiego konkursu semKRK Awards 2021 w kategorii za najlepszą kampanię SEO. Zwolennik automatyzacji, analityki i działań związanych z kreatywnym content marketingiem.

  • Artur Trzcionkowski

    Artur Trzcionkowski

    Starszy Specjalista SEO

    Pasja, zaangażowanie, kompetencja i techniczność – to cztery słowa, którymi można opisać Artura. Każdy nowy dzień traktuje jako szanse na pozyskiwanie nowych doświadczeń.

  • Karol Jaszewski - Specjalista SEO w SAMOSEO

    Karol Jaszewski

    Starszy Specjalista SEO

    Z branżą internetową związany od ponad 20 lat. Doświadczenie w SEO zdobywał w trakcie rozwijania własnych serwisów internetowych, z którymi związany jest do tej pory – aktualnie głównie o tematyce Business & Finance. Dzięki temu od podstaw miał okazje poznawać czynniki wpływające na SEO.

  • Robert Wiertel

    Robert Wiertel

    Specjalista SEO

    Jeden z pionierów polskiego SEO. Swoją przygodę z pozycjonowaniem stron zaczął w 1998 roku, w czasie gdy robiło się to w katalogu stron Wirtualnej Polski – najpopularniejszej wówczas “wyszukiwarce”. Ponadto odpowiadał za działania dla Ceneo, Oferii, Livechatu oraz Grupy Wirtualna Polska.

  • Ryszard Kaczorowski

    Ryszard Kaczorowski

    Specjalista SEO

    Ukończył równolegle dwa kierunki studiów, psychologię, gdzie specjalizował się w marketingu, oraz filozofię, gdzie pasjonowała go theoría logiki, matematyki oraz języka (filozofia analityczna). Doświadczenia te pozwalają mu lepiej rozumieć zachowania użytkowników (psychologia reklamy) oraz sztuczną inteligencję, opartą na natural language processing. Przygodę z SEO zaczął w 2015 roku.

  • Karolina Sulkowska

    Karolina Sulkowska

    Specjalistka SEO

    SEO traktuje jako jeden z wielu elementów układanki, które składają się na skuteczny marketing w sieci. Zawsze stara się patrzeć na projekt możliwie szeroko, uwzględniając perspektywę wszystkich zaangażowanych osób – programistów, designerów czy copywriterów. Stale poszerza swoją wiedzę, aby jeszcze lepiej rozumieć jak wykorzystywać SEO w każdym możliwym obszarze.

  • Michał Pawelec

    Michał Pawelec

    Specjalista SEO

    Pozycjonowaniem zajmuje się od 2018 roku. Zwolennik merytorycznych i interesujących treści oraz zadowolenia klienta z korzystania ze strony www. Po godzinach też ma do czynienia z contentem – hobbystycznie prowadzi bloga true crime.

  • Maciej Ufnowski

    Maciej Ufnowski

    Specjalista SEO

    Swoją przygodę w świecie SEO rozpoczął w 2021 roku. Od tego momentu stale się rozwija i zdobywa wiedzę. Lubi czerpać inspiracje od innych członków zespołu, jak i dzielić się swoimi pomysłami oraz pomagać mniej doświadczonym kolegom i koleżankom. Nie boi się wyzwań, do projektów podchodzi indywidualnie, żeby wyciągnąć z nich jak najwięcej korzyści dla klienta.

  • Michał Kusy

    Specjalista SEO

    Ukończył studia informatyczne w Paryżu, gdzie specjalizował się w tworzeniu stron internetowych i aplikacji mobilnych. Dzięki swoim umiejętnościom programistycznym swobodnie porusza się po świecie technicznego SEO. Swoją przygodę z SEO rozpoczął w 2021 roku tworząc własne strony. Opiekował się również witrynami zagranicznymi (Francja i USA). Każdy projekt traktuję jak okazję do rozwijania swojej wiedzy i umiejętności, nieustannie poszukując innowacyjnych rozwiązań.

  • Monika Król - Specjalistka SEO

    Monika Król

    Specjalistka SEO

    Z branżą SEO związana od 2022 roku, pierwsze doświadczenie zdobywała prowadząc działania organiczne na rynku polskim i zagranicznym. Stale dąży do doskonalenia i poszerzania swojej wiedzy. Stawia na połączenie SEO i UX aby osiągać najlepsze rezultaty dla swoich projektów. Prywatnie miłośniczka sportu, wypracowaną dzięki niemu dyscyplinę, determinację i umiejętność skupienia przenosi na grunt zawodowy.

  • Iwona Kowalska - Specjalistka SEO

    Iwona Kowalska

    Specjalistka SEO

    W branży SEO od 2017 roku. Początkowo na stanowisku copywritera, z czasem zagłębiła się w tajniki SEO i została specjalistką. Ceni sobie dobrą organizację pracy i jasne komunikaty. Prywatnie miłośniczka fotografii.

  • Aleksander Dziekoński

    Aleksander Dziekoński

    Młodszy Specjalista SEO

    Analityczne myślenie, szybkość nauki oraz głód nowych wyzwań — to tylko kilka cech, przy pomocy których chce dążyć do statusu specjalisty.

  • Adelina Jańczak

    Adelina Jańczak

    Młodsza Specjalistka SEO

    Od 2013 r. związana z marketingiem. Ukończyła studia ze specjalizacją marketing i PR na wydziale zarządzania w Wyższej Szkole Bankowej w Gdańsku. Swoje pierwsze kroki w branży stawiała pracując w Agencjach kreatywnych, PR-owych oraz Eventowych.

  • Tomasz Muchorski

    Młodszy Specjalista SEO

    Z branżą SEO/SEM związany od 2016 roku. W poprzednich agencjach odpowiadał głównie za zadania związane z obszarem obsługi klienta. Obecnie rozszerza swoją wiedzę i zdobywa praktyczne umiejętności w obszarze SEO.

  • Sylwia Grądzka

    Sylwia Grądzka

    Business Support Team Manager

    Specjalistka i jednocześnie wielka entuzjastka optymalizacji procesów. Przez wiele lat związana z Bankiem Millennium, gdzie z sukcesem usprawniała procesy operacyjne. Od 2022 roku z ogromną ciekawością poznaje procesy w branży SEO. Nieustannie poszukuje nowych lepszych rozwiązań w realizacji zadań jednocześnie przykładając dużą wagę do jakości i terminowości ich wykonania.

  • Elżbieta Tomporowska

    Elżbieta Tomporowska

    Content Manager

    Polonistka, korektorka, krytyczka literacka. W branży marketingu internetowego od 2016 roku. Wiedzę o języku i komunikacji wykorzystuje do tworzenia angażujących treści, a doświadczenie w agencji SEO do ich optymalizacji.

  • Daria Delewska

    Daria Delewska

    Asystentka specjalisty SEO

    Absolwentka Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku o specjalizacji w zakresie Zarządzania – Public Relations i Marketing. Przez wiele lat związana z obszarem administracyjnym, zdobywając cenne doświadczenie w organizacji i koordynacji działań. Dąży do doskonalenia się w obszarze SEO oraz aktywnego udziału w rozwoju projektów marketingowych.

Jak jesteśmy w stanie Ci pomóc?

W kwestii wdrożeń ciężko jest ustalić jeden sztywny schemat działania, za którym podążamy za każdym razem. Gwarantujemy, że bez względu na rodzaj projektu, będziemy w stanie nadzorować cały proces tak, aby był przeprowadzony zgodnie ze sztuką SEO. Na końcowy kształt usługi ma wpływ wiele czynników, ale mimo tego, możemy wyszczególnić kilka kroków, które oddają ogólny charakter naszej pomocy:

Kod strony

Kod strony ma wpływ m.in. na szybkość wyświetlania i odnajdywania strony, prawidłowe wyświetlanie na różnych urządzeniach i przeglądarkach.

Treść strony

Treść umieszczona na każdej z podstron powinna być unikalna oraz posiadać odpowiednie nasycenie frazami kluczowymi. Bez odpowiednio stworzonych treści ciężko jest prowadzić działania mające na celu zwiększenie widoczności strony.

Pliki graficzne

Odpowiednia wielkość grafik umieszczonych na stronie jest niezmiernie ważna. Przyśpiesza się dzięki temu ładowanie strony a obrazy powinny zawierać także opisy alt.

Linkowanie wewnętrzne

Odpowiednia budowa elementów nawigacyjnych ułatwia poruszanie się po stronie, zarówno użytkownikom jak i robotom wyszukiwarek.

Struktura nagłówków

Odpowiednia hierarchia nagłówków ułatwia robotom wyszukiwarek odczytywanie treści na stronie. Jest także ważna dla programów odczytujących treści osobom niewidomym.

Występowanie i optymalizacja metatagów

Odpowiednia budowa metatagu title jest niezmiernie ważna dla SEO, natomiast inspirujący tekst meta description może podnieść Twój współczynnik CTR.

Zainteresowany? Napisz do Nas!

Skorzystaj z formularza obok, opisz swoje wymagania odnośnie kampanii SEO, a wspólnie przygotujemy strategię działań dopasowaną do aktualnej sytuacji strony.

W polu “treść wiadomości” możesz podać informacje o maksymalnym miesięcznym budżecie, jaki chciałbyś przeznaczyć na działania SEO, a także wszystkie pozostałe informacje, które są dla Ciebie istotne.

Na wszystkie wiadomości staramy się odpisywać w ciągu 24 godzin.

    Wdrożenia nowych technologii i funkcjonalności

    Każdy serwis można udoskonalić i wprowadzić zmiany, które mają na celu wygenerowanie większego poziomu widoczności. Oczywiście wiąże się to z pewnym ryzykiem związanym z pojawieniem się nowych problemów czy konfliktów z poprzednimi technologiami. Sytuacji, które mogą na to wpłynąć jest bardzo wiele i możemy wymienić tu choćby migracje, zmiany systemów CMS czy instalowanie nowych wtyczek, które mają swoje wymagania choćby pod względem wersji języka PHP. Niejednokrotnie nowe wtyczki powodują konflikty z aktualnie wykorzystywanymi, co może wpływać na awaryjność strony.

    Warto również zwrócić uwagę na to jak nowa technologia wpływa na szybkość ładowania się strony. Dodanie nawet prostych wtyczek może znacząco wpłynąć na spowolnienie strony – przykładem mogą być choćby widgety popularnych social mediów czy kody śledzące niektórych programów zbierających statystyki ruchu.