W ramach prowadzonych działań optymalizacji wdrożenia nowych technologii, pomagamy m.in. w:

  • 1
    Migracjach na nowe systemy CMS.
  • 2
    Wdrożeniach nowych wersji stron.
  • 3
    Wdrażaniu certyfikatów SSL.
  • 4
    Wdrożeniach nowych technologii w obrębie domeny.

Dlaczego warto kontrolować wdrożenie nowych rozwiązań?

Powodów jest wiele – od bardzo poważnych, po mniejsze, choć również mające wpływ na widoczność strony. Warto mieć na uwadze, że wdrażanie jakichkolwiek zmian technologicznych może bardzo wyraźnie zmniejszyć liczbę użytkowników wchodzących na stronę z wyników wyszukiwania Google, a odzyskanie poprzedniej widoczności może być bardzo trudne. Co może spowodować utratę widoczności? Poniżej kilka przykładów:

  • Wykorzystanie rozwiązań technologicznych niedostosowanych do robotów wyszukiwarek.
  • Nieoptymalna struktura nowego serwisu.
  • Masowe pojawianie się błędów 404 (nie znaleziono witryny).
  • Wydłużenie czasu ładowania strony.
  • Zwiększenie awaryjności serwisu.

Kto będzie odpowiadał za optymalizację wdrożenia?

SAMOSEO to zespół doświadczonych specjalistów, którzy przez lata swojej pracy odpowiadali za wiele wdrożeń, dla największych polskich stron internetowych

  • Tomasz Mielewczyk

    Tomasz Mielewczyk

    SEO Expert / Członek zarządu

    Początkowo webmaster, który z biegiem czasu przeszedł na SEO-wą stronę mocy. Prowadził projekty SEO m.in. dla Wirtualnej Polski, BZWBK, UPC, iSpot, Santander Consumer Banku, Lexusa, Ergo Hestii, Generali czy Netii.

  • Wojciech Grądzki

    Wojciech Grądzki

    SEO Expert / Członek zarządu

    Przez 17 lat pracował w Wirtualnej Polsce, od początku przy wyszukiwarkach a przez 10 ostatnich lat kierował działaniami SEO Grupy WP pracując przy wp.pl, o2.pl, money.pl, abczdrowie.pl, SportoweFakty, Pudelek. Od 2017 roku, wspólnie ze współpracownikiem z WP, Tomkiem Mielewczykiem prowadzi agencję SAMOSEO.

  • Kamil Brzozowski

    Kamil Brzozowski

    SEO Team Leader

    Z branżą SEO związany od 2014 roku. W swojej karierze tworzył audyty SEO i odpowiadał za kampanie dla takich klientów jak: Apteka Gemini, Gram.pl, MTU24.pl, NowaFarmacja.pl, iZielnik.pl, 4szpaki.pl czy Bank Zachodni WBK.

  • Tomasz Resmarowski

    Tomasz Resmarowski

    Starszy specjalista SEO

    Świetne zrozumienie biznesu klienta oraz kreatywne pomysły – tak w skrócie można opisać podejście Tomka do SEO. Zawodowo zajmuje się pozycjonowaniem i optymalizacją witryn internetowych od 2014 roku. W pracy chętnie sięga po rozwiązania z zakresu analityki internetowej (fan Google Tag Manager’a).

  • Michał Woroniecki

    Michał Woroniecki

    Starszy specjalista SEO

    Swoją przygodę z SEO rozpoczął w 2016 roku od stworzenia swojego pierwszego serwisu contentowego. W trakcie kampanii SEO duży nacisk kładzie na jakość treści i planowanie wydajnej struktury strony, które pozwalają prześcignąć konkurencję w wynikach wyszukiwania. Fan silosowania treści pod sztandarem SEO.

  • Robert Wiertel

    Robert Wiertel

    Specjalista SEO

    Jeden z pionierów polskiego SEO. Swoją przygodę z pozycjonowaniem stron zaczął w 1998 roku, w czasie gdy robiło się to w katalogu stron Wirtualnej Polski – najpopularniejszej wówczas “wyszukiwarce”. Ponadto odpowiadał za działania dla Ceneo, Oferii, Livechatu oraz Grupy Wirtualna Polska.

  • Adam Gorczyński

    Adam Gorczyński

    Specjalista SEO

    Swoją przygodę z pozycjonowaniem rozpoczął pod koniec 2013 roku. W swojej dotychczasowej karierze współpracował m.in. z UNIQA Polska, Kratki.pl czy ze znaną na rynku OZE firmą Hewalex. W projektach dąży do jak najwyższej widoczności organicznej opierając się na rozwoju wysokiej jakości contentu.

  • Karol Jaszewski

    Karol Jaszewski

    Specjalista SEO

    Z branżą internetową związany od ponad 20 lat. Doświadczenie w SEO zdobywał w trakcie rozwijania własnych serwisów internetowych, z którymi związany jest do tej pory – aktualnie głównie o tematyce Business & Finance. Dzięki temu od podstaw miał okazje poznawać czynniki wpływające na SEO.

  • Piotr Wiśniewski

    Piotr Wiśniewski

    Specjalista SEO

    Webmaster zbierający doświadczenie w branży SEO od 2014 roku. Pasję do tworzenia stron www przekuwa w skuteczne działania on-site. W pracy nad projektami dużą uwagę przykłada do komunikacji i realizacji celów biznesowych klienta. Nastawiony na ciągły rozwój i zdobywanie nowej wiedzy. Wykorzystując znajomość technicznego SEO, odpowiada za wdrożenia zmian na stronach klientów.

  • Daniel Magrian

    Daniel Magrian

    Specjalista SEO

    Od 2016 roku związany z marketingiem internetowym. W tym czasie zdobył doświadczenie, które aktualnie wykorzystuje w codziennej pracy z klientem analizując wyniki i wdrażając działania optymalizacyjne maksymalizujące efektywność kampanii. W pracy nigdy się nie nudzi, a najbardziej motywują go sukcesy klientów.

  • Artur Trzcionkowski

    Artur Trzcionkowski

    Specjalista SEO

    Pasja, zaangażowanie, kompetencja i techniczność – to cztery słowa, którymi można opisać Artura. Każdy nowy dzień traktuje jako szanse na pozyskiwanie nowych doświadczeń.

  • Ryszard Kaczorowski

    Ryszard Kaczorowski

    Specjalista SEO

    Ukończył równolegle dwa kierunki studiów, psychologię, gdzie specjalizował się w marketingu, oraz filozofię, gdzie pasjonowała go theoría logiki, matematyki oraz języka (filozofia analityczna). Doświadczenia te pozwalają mu lepiej rozumieć zachowania użytkowników (psychologia reklamy) oraz sztuczną inteligencję, opartą na natural language processing. Przygodę z SEO zaczął w 2015 roku.

  • Karolina Sulkowska

    Karolina Sulkowska

    Specjalistka SEO

    SEO traktuje jako jeden z wielu elementów układanki, które składają się na skuteczny marketing w sieci. Zawsze stara się patrzeć na projekt możliwie szeroko, uwzględniając perspektywę wszystkich zaangażowanych osób – programistów, designerów czy copywriterów. Stale poszerza swoją wiedzę, aby jeszcze lepiej rozumieć jak wykorzystywać SEO w każdym możliwym obszarze.

  • Michał Pawelec

    Michał Pawelec

    Specjalista SEO

    Pozycjonowaniem zajmuje się od 2018 roku. Zwolennik merytorycznych i interesujących treści oraz zadowolenia klienta z korzystania ze strony www. Po godzinach też ma do czynienia z contentem – hobbystycznie prowadzi bloga true crime.

  • Dominik Magrian

    Dominik Magrian

    Młodszy Specjalista SEO

    Swoją przygodę z marketingiem internetowym zaczął w 2020 roku, posiadając już informatyczne doświadczenie. Kreatywność i analityczny umysł sprawiają, że nie ma dla niego rzeczy niemożliwych. Dzięki nieustannemu rozwojowi stawia sobie coraz to wyższe cele. Człowiek o wysokich umiejętnościach interpersonalnych.

  • Maciej Ufnowski

    Maciej Ufnowski

    Młodszy Specjalista SEO

    Swoją przygodę z pozycjonowaniem rozpoczął w 2021 roku od stażu w dziale SEO. Od tego momentu stale się rozwija i zdobywa wiedzę pod okiem bardziej doświadczonych kolegów. Nie boi się wyzwań, do każdego projektu podchodzi indywidualnie, żeby wyciągnąć z nich jak najwięcej korzyści dla klienta.

  • Szymon Tukaj

    Szymon Tukaj

    Młodszy Specjalista SEO

    Przygodę z branżą SEO zaczął w 2022 roku. Samouk niebojący się wyzwań, ceniący sobie nieustanny rozwój. Każdego dnia powiększa swoją SEO-wą wiedzę. Wysokie umiejętności komunikacyjne, rzetelność, entuzjazm, bardzo dobra praca zespołowa oraz umiejętności przekazywania swojej wiedzy mniej doświadczonej załodze zespołu.

  • Mariusz Wypyszyński

    Mariusz Wypyszyński

    Asystent specjalisty SEO

    W branży SEO od 2019 roku, cały czas skrupulatnie zgłębia jej tajniki i rozwija swoją wiedzę dotyczącą obsługi narzędzi i prowadzenia kampanii. Krótka przygoda z copywritingiem zostawiła po sobie oko do tekstów, które regularnie wykorzystuje przy planowaniu treści.

  • Aleksander Dziekoński

    Aleksander Dziekoński

    Asystent specjalisty SEO

    Analityczne myślenie, szybkość nauki oraz głód nowych wyzwań — to tylko kilka cech, przy pomocy których chce dążyć do statusu specjalisty.

  • Adelina Jańczak

    Adelina Jańczak

    Asystentka specjalisty SEO

    Od 2013 r. związana z marketingiem. Ukończyła studia ze specjalizacją marketing i PR na wydziale zarządzania w Wyższej Szkole Bankowej w Gdańsku. Swoje pierwsze kroki w branży stawiała pracując w Agencjach kreatywnych, PR-owych oraz Eventowych.

  • Sylwia Grądzka

    Sylwia Grądzka

    Asystentka specjalisty SEO

    Specjalistka i jednocześnie wielka entuzjastka optymalizacji procesów. Przez wiele lat związana z Bankiem Millennium, gdzie z sukcesem usprawniała procesy operacyjne. Od 2022 roku z ogromną ciekawością poznaje procesy w branży SEO. Nieustannie poszukuje nowych lepszych rozwiązań w realizacji zadań jednocześnie przykładając dużą wagę do jakości i terminowości ich wykonania.

  • Tomasz Jaroń

    Tomasz Jaroń

    Koordynator Link Buildingu

    Szukając nowych wyzwań i możliwości rozwoju dołączył do branży marketingu internetowego gdzie na co dzień wykorzystuje umiejętności analitycznego myślenia i doświadczenie zdobyte w sektorze finansowym. Każdego dnia poszerza swoją wiedzę i zdobywa nowe umiejętności.

  • Elżbieta Tomporowska

    Elżbieta Tomporowska

    Content Manager

    Polonistka, korektorka, krytyczka literacka. W branży marketingu internetowego od 2016 roku. Wiedzę o języku i komunikacji wykorzystuje do tworzenia angażujących treści, a doświadczenie w agencji SEO do ich optymalizacji.

  • Daria Delewska

    Daria Delewska

    Office Manager

    Absolwentka Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku o profilu Zarządzanie – Public Relations i Marketing.
    Od lat związana z administracją. W SAMOSEO odpowiada za prawidłowe funkcjonowanie biura, wystawianie dokumentów księgowych oraz miłą atmosferę 🙂 Jej pasją są podróże.

Jak jesteśmy w stanie Ci pomóc?

W kwestii wdrożeń ciężko jest ustalić jeden sztywny schemat działania, za którym podążamy za każdym razem. Gwarantujemy, że bez względu na rodzaj projektu, będziemy w stanie nadzorować cały proces tak, aby był przeprowadzony zgodnie ze sztuką SEO. Na końcowy kształt usługi ma wpływ wiele czynników, ale mimo tego, możemy wyszczególnić kilka kroków, które oddają ogólny charakter naszej pomocy:

Kod strony

Kod strony ma wpływ m.in. na szybkość wyświetlania i odnajdywania strony, prawidłowe wyświetlanie na różnych urządzeniach i przeglądarkach.

Treść strony

Treść umieszczona na każdej z podstron powinna być unikalna oraz posiadać odpowiednie nasycenie frazami kluczowymi. Bez odpowiednio stworzonych treści ciężko jest prowadzić działania mające na celu zwiększenie widoczności strony.

Pliki graficzne

Odpowiednia wielkość grafik umieszczonych na stronie jest niezmiernie ważna. Przyśpiesza się dzięki temu ładowanie strony a obrazy powinny zawierać także opisy alt.

Linkowanie wewnętrzne

Odpowiednia budowa elementów nawigacyjnych ułatwia poruszanie się po stronie, zarówno użytkownikom jak i robotom wyszukiwarek.

Struktura nagłówków

Odpowiednia hierarchia nagłówków ułatwia robotom wyszukiwarek odczytywanie treści na stronie. Jest także ważna dla programów odczytujących treści osobom niewidomym.

Występowanie i optymalizacja metatagów

Odpowiednia budowa metatagu title jest niezmiernie ważna dla SEO, natomiast inspirujący tekst meta description może podnieść Twój współczynnik CTR.

Zainteresowany? Napisz do Nas!

Skorzystaj z formularza obok, opisz swoje wymagania odnośnie kampanii SEO, a wspólnie przygotujemy strategię działań dopasowaną do aktualnej sytuacji strony.

W polu “treść wiadomości” możesz podać informacje o maksymalnym miesięcznym budżecie, jaki chciałbyś przeznaczyć na działania SEO, a także wszystkie pozostałe informacje, które są dla Ciebie istotne.

Na wszystkie wiadomości staramy się odpisywać w ciągu 24 godzin.

    Wdrożenia nowych technologii i funkcjonalności

    Każdy serwis można udoskonalić i wprowadzić zmiany, które mają na celu wygenerowanie większego poziomu widoczności. Oczywiście wiąże się to z pewnym ryzykiem związanym z pojawieniem się nowych problemów czy konfliktów z poprzednimi technologiami. Sytuacji, które mogą na to wpłynąć jest bardzo wiele i możemy wymienić tu choćby migracje, zmiany systemów CMS czy instalowanie nowych wtyczek, które mają swoje wymagania choćby pod względem wersji języka PHP. Niejednokrotnie nowe wtyczki powodują konflikty z aktualnie wykorzystywanymi, co może wpływać na awaryjność strony.

    Warto również zwrócić uwagę na to jak nowa technologia wpływa na szybkość ładowania się strony. Dodanie nawet prostych wtyczek może znacząco wpłynąć na spowolnienie strony – przykładem mogą być choćby widgety popularnych social mediów czy kody śledzące niektórych programów zbierających statystyki ruchu.

    Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki. Polityka prywatności