Case Study

Serwis contentowy zintegrowany ze sklepem internetowym - Branża Medyczna

Migracja serwisu na nową domenę oraz prowadzenie kompleksowej kampanii SEO, nastawionej na zwiększanie ogólnej widoczności serwisu, budowanej na bazie strategii Content Marketingowej.

Prace nad projektem zaczęliśmy w listopadzie, zaczynając od planowania procesu migracji witryny do nowej domeny. Sytuacja była o tyle trudna, że stara wersja strony zawierała znaczne ilości spamowych odnośników zewnętrznych, które najpierw musiały zostać zlokalizowane i zneutralizowane.

W kolejnych etapach prac, przeprowadziliśmy wszystkie niezbędne elementy migracji, czyli m.in. stworzenie mapy przekierowań, audyt SEO nowej wersji witryny czy analiza i wykorzystanie broken linków.

Po przeprowadzeniu migracji, przeszliśmy do następnej fazy działań, w której monitorowaliśmy m.in. przyrosty odnośników zewnętrznych w nowej domenie czy wydajność serwera. W ramach nowej strategii SEO, przygotowujemy również cykliczne rekomendacje odnośnie nowych artykułów, dzięki czemu ruch long tail w serwisie znacznie się poprawił.

Co zrobiliśmy?

Migracja witryny

Przeprowadzenie niezbędnych prac wymaganych w procesie migracji witryny i bieżące konsultacje w zakresie SEO

Audyt SEO

Przeprowadzenie audytu SEO nowej wersji strony oraz bieżąca pomoc i monitoring w procesie wdrażania wytycznych

Link Building

Pozyskiwanie nowych odnośników zewnętrznych, wykorzystując potencjał i renomę marki

Analityka internetowa

Analiza zachowań użytkowników, z wykorzystaniem Google Analytics, Google Search Console, SENUTO oraz HotJar

Monitoring off-site i on-site

Bieżący monitoring strony oraz profilu linków, w celu zapobiegnięcia powstawania spamu kierującego ze starej domeny

Content Marketing

Cykliczne tworzenie wytycznych optymalizacyjnych dla nowych artykułów pojawiających się na stronie

Liczba wejść z wyników wyszukiwania Google

Czerwiec 2016

Czerwiec 2017

Nowych użytkowników

1.090

Liczba sesji

1.752

Nowych użytkowników

2.932 (+169%)

Liczba sesji

4.080 (+133%)

Ogólna widoczność witryny

Stara wersja strony

5 grudnia 2016 r.

TOP 3

Liczba fraz: 27

TOP 10

Liczba fraz: 72

TOP 50

Liczba fraz: 622

Nowa wersja strony

26 czerwca 2017 r.

TOP 3

94 frazy (+248%)

TOP 10

318 fraz (+342%)

TOP 50

1.421 fraz (+128%)

Zainteresowany współpracą? Napisz do nas!

Prowadzimy kompleksowe kampanie SEO, a nasi specjaliści mieli okazje pracować m.in. dla Wirtualnej Polski, BZWBK, UPC, iSpot Apple, Lexusa, Santander Consumer Banku, Ergo Hestii, Netii czy Generali.

Skorzystaj z formularza obok, podaj najważniejsze informacje i wspólnie ustalimy strategię SEO, dostosowaną do Twoich potrzeb. 

Na wszystkie wiadomości staramy się odpisywać w ciągu 24 godzin.