Zakupy w Google? Dlaczego nie!

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn
Zakupy Google to usługa mająca na celu poprawę komunikacji na linii internauta – sprzedawca. Od niedawna, zakładka ta dostępna jest także w polskiej wersji Google dla zapytań produktowych. Jak to wygląda w praktyce? Wpisując w wyszukiwarkę interesujący Cię produkt, mamy możliwość przejścia do strony zakupów Google:   zakładka zakupów google   Po przejściu do Zakupów, znajdziemy się w specjalnie przygotowanym serwisie, gromadzącym oferty z kampanii produktowych (PLA). Całość wyglądem i funkcjonalnościami (filtrowanie wyników itp.) przypomina standardowy sklep internetowy, do których zdążyliśmy się już przyzwyczaić.   zakupy google serwis Jeśli jesteś sprzedawcą i chciałbyś przedstawiać swoje produkty w ofercie Zakupów Google, możesz wejść na https://www.google.pl/intl/pl_pl/ads/shopping/ i skorzystać z możliwości promowania swoich produktów. Jeśli zdecydujesz się na ten ruch, oprócz widoczności we wspomnianym serwisie, Twoja oferta pojawi się również w dostępnych od dłuższego czasu boxach reklamowych w wynikach wyszukiwania.   zakupy-google-box   Wprowadzenie zakładki zakupów to wyraźny ukłon w stronę użytkowników wyszukiwarki, którzy w sprawny sposób będą mogli przeglądać wiele ofert. Korzyści oczywiście odniosą także sprzedawcy, którzy z pewnością będą starali się wykorzystać kolejną opcję promocji swoich produktów, wzbogacając wachlarz działań SEM.

O autorze

Mielewczyk Tomasz
Pasjonat świata marketingu internetowego oraz nowych technologii. W swojej pracy miał okazję prowadzić projekty dla największych polskich serwisów internetowych. Absolwent Akademii Morskiej w Gdyni (Biznes elektroniczny) oraz Uniwersytetu Gdańskiego (Informatyka i Ekonometria)
Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn
Tags: