Zarządzanie reputacją - SERM

Widoczność Twojej marki oraz opinie klientów mają znaczny wpływ na Twoją sprzedaż
zarządzanie reputacją

Zarządzanie reputacją (SERM, ang. Search Engine Reputation Management) to dbanie o opinię i widoczność Twojej marki w sieci. Często jest uzupełnieniem standardowego SEO, wzmacniając jego efekty. W ramach SERM, prowadzone są działania:

  1. Pozycjonowanie pozytywnych treści o firmie
  2. Tworzenie stron i blogów tematycznych
  3. Prowadzenie działań w Social Media
  4. Popularyzowanie marki na forach i blogach

Opis prowadzonych działań w ramach SERM

Pozycjonowanie pozytywnych treści

Poprawa widoczności stron prezentujących pozytywne treści o firmie. W przypadku zbyt małej ilości tego typu stron, tworzone są nowe, uzupełnione w odpowiednie treści

Tworzenie stron i blogów

Aby poprawić opinie o marce w sieci, tworzone są dedykowane strony oraz blogi, zawierające treści o pozytywnym wydźwięku

Prowadzenie działań w Social Media

Opinie w mediach społecznościowych to ważny punkt SERM. Dbanie o profesjonalny wizerunek profilu jest niezmiernie ważne a z moją pomocą nie będziesz miał z tym problemu

Popularyzowanie marki na forach i blogach

Tworzenie profesjonalnych i merytorycznych wpisów na forach oraz pod artykułami na tematycznych stronach internetowych i blogach

Zainteresowany? Napisz do nas!