Pozycjonowanie lokalne

Prowadząc lokalny biznes warto skupić się na działaniach promujących go w lokalnych wynikach wyszukiwania. Zatroszcz się aby Twoja restauracja lub gabinet fryzjerski pojawił się na czołowych wynikach w Twoim mieście!

pozycjonowanie lokalne, lokalne seo

W ramach prowadzonych kampanii pozycjonowania lokalnego, prowadzone są następujące działania:

  1. Optymalizacja treści oraz kodu strony
  2. Link building (wyłącznie ręczne metody, bez automatów!)
  3. Kampanie płatnych reklam (np.: Facebook Ads.) – opcjonalnie
  4. Analiza oraz raportowanie działań i efektów

Opis działań prowadzonych w ramach pozycjonowania lokalnego

Optymalizacja treści oraz kodu strony

Umieszczenie danych adresowych (kluczowa jest tu kwestia miasta) w najważniejszych elementach strony, np.: metatag title, nagłówki H1-H6 itp., a także schema.org

Link building

Pozyskiwanie odnośników zewnętrznych z lokalnych stron internetowych wzmocni Twoją witrynę w lokalnych wynikach wyszukiwania. W tym etapie, w konsultacji z klientem tworzone są także profesjonalne wizytówki np.: w Google Moja Firma

Kampanie płatnych reklam - opcjonalnie

Ten krok nie jest wymagany i nie ma wpływu na działania pozycjonowania. Dzięki płatnym reklamom, dopóki na koncie znajdują się odpowiednie środki finansowe, można reklamować się w kampaniach sponsorowanych

Analiza i raportowanie działań i efektów

Jak w przypadku każdej kampanii, analiza oraz raportowanie działań i efektów jest niezbędnym elementem prac.

Zainteresowany? Napisz do nas!