Kampania SEO – Pozycjonowanie Stron w Google

Pozycjonowanie strony wymaga przeprowadzenia szeregu działań, zarówno na stronie jak i poza nią. Rzetelne przeprowadzenie każdego z nich pozwoli na uzyskanie założonych celów – zwiększenie widoczności strony oraz sprowadzenie na nią klientów .

seo, kampania seo, pozycjonowanie fraz kluczowych

W ramach prowadzonych kampanii SEO, prowadzone są z góry określone działania. Proces pozycjonowania wygląda następująco:

  1. Dobór fraz kluczowych oraz ustalanie strategii działań SEO
  2. Audyt treści i budowy strony oraz rekomendacja zmian
  3. Optymalizacja treści pod frazy kluczowe
  4. Link building (wyłącznie ręczne metody, bez automatów!)
  5. Analiza oraz raportowanie działań i efektów

… lub zapoznaj się ze szczegółami kampanii SEO umieszczonymi poniżej.

Kluczowe działania prowadzone w ramach kampanii SEO

Dobór fraz kluczowych

Aby rozpocząć pracę nad kampanią w pierwszym etapie dokonuje się analizy strony Klienta oraz konkurencji. Dzięki temu działaniu można lepiej i skuteczniej dobrać listę fraz kluczowych.

Audyt oraz optymalizacja strony

Odpowiednia budowa strony to kluczowy aspekt działań SEO. Dzięki niej o wiele łatwiej uzyskać wysokie pozycje na wybrane frazy kluczowe a także zwiększyć ogólną widoczność strony

Bieżąca analiza oraz raportowanie

Działania SEO to także bieżąca analiza strony oraz konkurencji, która pozwala na skuteczniejsze dostosowanie strategii działań. Dodatkowo co miesiąc, każdy klient otrzymuje raporty przewidziane w jego modelu rozliczeń.

Link Building

Pozyskiwanie wartościowych odnośników to bardzo ważny element pozycjonowania. Dzięki odpowiedniej bazie stron pozyskujemy jedynie wysokiej jakości odnośniki zewnętrzne

Modele rozliczeń

Każda kampania SEO może być prowadzona według określonego modelu rozliczeń. Dowiedz się więcej o szczegółach każdego z nich i wybierz ten, który najbardziej Cię zainteresuje.

Efekt

W modelu opłat za efekt, kampania skupia się na uzyskaniu jak najlepszych pozycji fraz kluczowych. Opłaty naliczane są wyłącznie w przypadku gdy dana fraza znajdzie się w przedziale TOP10 wyników wyszukiwania, a raportowanie ogranicza się do comiesięcznych raportów pozycji.

Charakterystyka

  • Rozliczenie za uzyskane pozycje w TOP10 wyników wyszukiwania
  • Ograniczone możliwości wymiany fraz kluczowych (max. 20% jednorazowo)
  • Dostęp on-line do panelu monitorowania pozycji
  • Podstawowy SEO Consulting

Zakres raportowania

  • Comiesięczny raport pozycji

Abonament

W modelu abonamentowym mamy do czynienia z bardziej kompleksowymi działaniami SEO, które skupiają się nie tylko na uzyskaniu wysokich pozycji fraz kluczowych a także na poprawie widoczności całej domeny, płynnej wymianie fraz kluczowych oraz szerszym raportowaniu działań.

Charakterystyka

  • Stała miesięczna opłata
  • Większa elastyczność przy wymianie fraz (brak określonych limitów)
  • Szerszy zakres SEO Consultingu
  • Szerszy zakres raportowania działań
  • Dostęp on-line do panelu monitorowania pozycji

Zakres raportowania

  • Comiesięczny raport pozycji
  • Raport ogólnej widoczności strony (liczba wszystkich fraz widocznych w TOP50 wyników wyszukiwania)
  • Raport przyrostu domen linkujących
  • Lista z przykładowymi linkami zewnętrznymi
  • Raport dotyczący liczby unikalnych użytkowników pozyskanych z organicznych wyników wyszukiwania

Hybryda (abonament + efekt)

Model hybrydowy łączy w sobie korzyści rozliczenia za efekt i abonamentowego. Dzięki połączeniu obu modeli można ustalić, który pakiet fraz będzie częściej modyfikowany (abonament), a nad którym prace będą trwały długoterminowo (efekt). Jest to ciekawe rozwiązanie zarówno dla nowych jak i starszych stron.

Charakterystyka

  • Pakiet fraz w rozliczeniu abonamentowym
  • Model abonamentowy uzupełniony jest listą fraz w rozliczeniu za efekt
  • Szerszy zakres SEO Consultingu
  • Szerszy zakres raportowania działań
  • Dostęp on-line do panelu monitorowania pozycji

Zakres raportowania

  • Comiesięczny raport pozycji
  • Raport ogólnej widoczności strony (liczba wszystkich fraz widocznych w TOP50 wyników wyszukiwania)
  • Raport przyrostu domen linkujących
  • Lista z przykładowymi linkami zewnętrznymi
  • Raport dotyczący liczby unikalnych użytkowników pozyskanych z organicznych wyników wyszukiwania

Do kogo kierowana jest oferta?

Posiadasz stronę internetową ale nie realizuje ona Twojego celu biznesowego? Chciałeś sprzedawać / oferować usługi przez Internet lecz nikt nie odwiedza Twojej witryny? Dzięki profesjonalnej usłudze pozycjonowania stron internetowych, wspólnie zrealizujemy Twój cel i sprowadzimy na stronę konwertujący ruch z organicznych wyników wyszukiwania. Tak więc, jeśli:

  •  posiadasz stronę internetową dowolnego typu

  •  chciałbyś zwiększyć liczbę odwiedzin z Google

  •  rozumiesz, że profesjonalna kampania SEO to przepis na sukces

… to usługa pozycjonowania stron jest dla Ciebie!

usługi seo

Korzyści płynące z pozycjonowania strony

  •  zwiększenie widoczności w Google

  •  pozyskiwanie tematycznych odnośników zewnętrznych

  •  zwiększenie liczby odwiedzających użytkowników

  • White Hat SEO – bezpieczne metody pozycjonowania

  • Audyt oraz optymalizacja strony

  • Bieżąca analiza oraz raportowanie działań i efektów

  • Korzystne rabaty przy wyborze większej liczby fraz

Ile kosztuje kampania SEO?

Koszty związane z prowadzeniem kampanii SEO mogą być bardzo zróżnicowane, w zależności od kilku czynników:

  •  liczby fraz kluczowych

  •  historii oraz aktualnego profilu linków domeny

  •  konkurencyjności branży oraz fraz kluczowych

W zależności od indywidualnych ustaleń, koszt kampanii SEO może wynieść zarówno 500 jak i 5.000zł. Zaleca się jednak, aby lista zawierała minimum kilka fraz, a ich koszt wynosił przynajmniej 500zł netto miesięcznie ponieważ działania poniżej tej kwoty są z reguły nieefektywne.

koszty pozycjonowania fraz w Google

Zainteresowany? Napisz do nas!

Skorzystaj z formularza obok, podaj najważniejsze informacje i wspólnie ustalimy strategię SEO, dostosowaną do Twoich potrzeb.

W polu „treść wiadomości” możesz podać informacje o maksymalnym miesięcznym budżecie, jaki chciałbyś przeznaczyć na działania SEO, a także wszystkie pozostałe informacje, które są dla Ciebie istotne.

Na wszystkie wiadomości staramy się odpisywać w ciągu 24 godzin.