SEO Content Marketing

Tworzenie unikalnych i przyciągających uwagę treści to ważny aspekt budowania pozytywnego wizerunku marki. Publikacja treści powinna odbywać się zarówno w obrębie domeny jak i na zewnętrznych stronach, w celu popularyzacji marki w sieci.

seo content marketing

W ramach SEO Content Marketingu prowadzone są następujące działania:

  1. Analiza potrzeb klienta
  2. Analiza konkurencji i dobór miejsc do publikacji treści
  3. Tworzenie tematycznych treści dopasowanych do potrzeb strony
  4. Publikacja treści na witrynach zewnętrznych lub firmowym blogu

Zakres działań prowadzonych w ramach SEO Content Marketingu

Analiza potrzeb klienta

W pierwszym punkcie działań, w konsultacji z klientem, ustalana jest strategia działań oraz określenie sposobu przygotowania treści. Określany jest zakres SEO Content Marketingu – publikacja na firmowym blogu, witrynach zewnętrznych lub połączenie obu tych form promocji.

Analiza konkurencji i dobór miejsc do publikacji treści

Aby przygotować odpowiednie treści, należy przeprowadzić analizę strony klienta a także jego konkurencji. Kolejnym krokiem jest dobór potencjalnych witryn zewnętrznych do umieszczania artykułów.

Tworzenie treści

Treści umieszczane na firmowym blogu powinny być zdecydowanie dłuższe i zoptymalizowane pod frazy kluczowe. Artykuły publikowane na witrynach zewnętrznych mogą być krótsze i powinny zawierać link do strony klienta.

Publikacja treści

Publikacja treści na firmowym blogu lub witrynach zewnętrznych (w zależności od początkowych ustaleń). Po publikacji, klient otrzymuje raport linków zawierający odnośniki do wszystkich publikacji.

Zainteresowany? Napisz do nas!