Audyt SEO - wybierz swój pakiet

Audyt strony internetowej może zostać przeprowadzony w różnym zakresie działań. W najtańszym wariancie koncentrujemy się na najważniejszych elementach strony, które są absolutnie niezbędne dla działań SEO. W droższych pakietach, dodatkowo skupiamy się na działaniach prowadzonych poza Twoją witryną – analizie i czyszczeniu profilu linków, analizie widoczności jaką osiąga w wynikach wyszukiwania Google oraz szukaniu fraz, które przyniosą Ci realny ruch na stronę.

  •  

  • Analiza kluczowych aspektów strony (czytaj pod tabelką*)
  • Wykrywanie niedozwolonych metod SEO
  • Analiza i czyszczenie profilu linków
  • Analiza widoczności strony i rekomendacje jej poprawy
  • Pełna optymalizacja 5 szablonów podstron pod frazy kluczowe
  • Dobór 20 fraz kluczowych z potencjałem SEO
  • Cena

* W skład analizy kluczowych aspektów strony wchodzi:

  •  Analiza linkowania wewnętrznego

  • Struktura katalogów

  •  Czas ładowania się podstron

  •  Struktura nagłówków

  • Wielkość i atrybuty plików graficznych

  • Struktura adresów URL

  • Duplikacja i jej przeciwdziałanie

  • Występowanie metatagów title oraz description

  • Robots.txt oraz sitemap.xml

  • Inne niezbędne

Dlaczego zbudowanie strony według wytycznych Google jest tak ważne?

Odpowiednia budowa strony to nie tylko wyższe pozycje i lepsza widoczność w Internecie ale także poprawa wygody użytkowników. Ogromną dawką informacji na temat budowy strony jest audyt SEO, który wskaże błędy i możliwości ich naprawy. I nie chodzi tu o błędy ortograficzne (które oczywiście są niedopuszczalne), ale o błędy w strukturze strony a dokonana diagnoza pozwala na ich wyeliminowanie. Audyt przeprowadzany jest pod kątem poprawności elementów strony z wytycznymi jakościowymi Google. Pod „lupę” audytu SEO trafiają elementy takie jak:

Kod strony

Kod strony ma wpływ m.in. na szybkość wyświetlania i odnajdywania strony, prawidłowe wyświetlanie na różnych urządzeniach i przeglądarkach.

Treść strony

Treść umieszczona na każdej z podstron powinna być unikalna oraz posiadać odpowiednie nasycenie frazami kluczowymi. Bez odpowiednio stworzonych treści ciężko jest prowadzić działania mające na celu zwiększenie widoczności strony

Pliki graficzne

Odpowiednia wielkość grafik umieszczonych na stronie jest niezmiernie ważna. Przyśpiesza się dzięki temu ładowanie strony a obrazy powinny zawierać także opisy alt.

Linkowanie wewnętrzne

Odpowiednia budowa elementów nawigacyjnych ułatwia poruszanie się po stronie, zarówno użytkownikom jak i robotom wyszukiwarek,

Struktura nagłówków

Odpowiednia hierarchia nagłówków ułatwia robotom wyszukiwarek odczytywanie treści na stronie. Jest także ważna dla programów odczytujących treści osobom niewidomym

Występowanie i optymalizacja metatagów

Odpowiednia budowa metatagu title jest niezmiernie ważna dla SEO, natomiast inspirujący tekst meta description może podnieść Twój współczynnik CTR